Skocz do zawartości

lu_kus

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d 2001 193KM
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia lu_kus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przepływomierz wymieniony i samochód odżył.
  2. Witam, ktoś pomoże ? Czy te parametry wskazują na to że jest problem z przepływomierzem? Pozdrawiam
  3. Witam, mam prośbę o sprawdzenie poniższych logów. Samochód nie ma mocy takiej jaką powinien mieć. Miesiąc temu była regenerowana turbina. Przed regeneracją też szaleństwa nie było. Na moje oko wydaj mi się że przepływka źle wskazuje. Jałowe: http://89.206.20.148/foto/jalowe.png 3500 obrotów: http://89.206.20.148/foto/3500.png 4000 obrotów: http://89.206.20.148/foto/4000.png oraz : http://89.206.20.148/foto/wtryski.PNG Nie wiem czy to ma znaczenie, ale zauważyłem występowanie błędu nr 7717 7717 Ueberwachung Drehzahlgeber Error frequency : 5 Logistic counter: 38 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 749.25 1/min Kuehlmitteltemperatur 94.15 Grad C Einspritzmenge 12.80 mm^3 Versorgungsspannung 13.77 V Fehler aufgetreten bei 243120.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 749.25 1/min Kuehlmitteltemperatur 94.15 Grad C Einspritzmenge 7.68 mm^3 Versorgungsspannung 13.77 V Fehler aufgetreten bei 243120.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 749.25 1/min Kuehlmitteltemperatur 94.15 Grad C Einspritzmenge 7.68 mm^3 Versorgungsspannung 13.77 V Fehler aufgetreten bei 243120.00 km Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Ausfall Nockenwellengebersignal Tu link do data live:
  4. Pojechałem, zobaczyłem i kupiłem. Samochód w niezłym stanie. Ogólnie do dwóch rzeczy można się przyczepić: 1) Amortyzatory - pewnie po tym sezonie do wymiany 2) Maska - ma trochę odprysków od kamieni - co zrobić 12 letnie auto. Samochód nie bity - sprawdzony dokładnie miernikiem ( na mierniku wskazywał prawie wszędzie 100 z wyjątkiem klapy oraz nadkoli lewego i prawego- została wymieniona i przemalowana gdyż stara zardzewiała, nadkola wycieniowanie czy jak to się tam nazywa.) A tak poza tym to chyba nic więcej się nie dzieje. Nawet pan diagnosta był zdziwiony że nie ma się do czego przyczepić. Pan samochód garażował. Nigdzie śladów rdzy nie ma. Po negocjacji został zakupiony. Wg licznika ma najechane 227 tyś km. Jak jest w rzeczywistości. Hm.. w sumie to chyba nie chcę wiedzieć.Wiem że jak go Pan kupił to miał 192 tyś w 2009 roku. Wygląda super na żywo.
  5. Byłem obejrzeć ten samochód. Faktycznie nie jest bez wypadkowy. A do tego trzeba przednie amortyzatory wymienić, z przekładni cieknie, miska olejowa od skrzyni też ochalapa - panowie mechanicy próbowali mi wcisnąć ze to zapocone.... A i na dodatek czasem jak stał samochód z wrzuconym biegiem D to tak jak by czasem trząsł się... (już się bałem myśleć co to mogło być)
  6. A czy któryś z kolegów mógłby polecić warsztat w gdańsku na którym mógłbym sprawdzić to bmw? Dzwoniłem do Pana z ulicy Liczmańskiego ale on może dopiero najwcześniej w poniedziałek.
  7. faktycznie, nie zauważyłem, w książce ostatni wpis jest z 2007 195tyś, więc średnio 32,5tyś/rok wiec powinna mieć ok 390tyś.... masakra. Więc z tej dwójki narazie lepsza jest ta pierwsza. Ponoć koleś kupił ją jak miała 2 lata i tyle czasu nią jeździł. Zobaczę jutro. Dzięki za info.
  8. Mam jeszcze jeden typ: http://allegro.pl/zobacz-jakie-bmw-e39-individual-530-z-niemiec-i3282849295.html ale narazie nie mam do niego vinu.
  9. więc rozumiem że sprawdzić i ewentualnie brać ? A te fotele to wyglądają na obszywane skórą czy wymienione na skórzane z innej wersji?
  10. http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryzacja-sprzedam/bmw-lift-skora-xenon-alu-ladny-stan-ogl6857641.html Vin: ....GX08984
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.