Skocz do zawartości

darek63

Zarejestrowani
  • Postów

    223
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535D E85 2.5i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darek63

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Może być CIC. CAPPL jest w starszych rocznikach. Dużo info z tego forum zniknęło. Dużo ludzi już tu nie pisze. Musisz wspomagać się zachodnimi forami jak czegoś nie wiesz bo tu możesz się nie doczekać odpowiedzi. O kodowaniu obszerny temat https://5series.net/forums/diy-do-yourself-14/ncsexpert-code-mods-108089/
  2. Musisz to mieć zakodowane. Wczytaj się w temat poniżej. Dalej ncsexpert i powodzenia.
  3. Zapisz w pozycji górnej tam gdzie nie chcesz aby była pamięć np. 1. Przestaw guzikiem na dół tak jak chcesz mieć i nie wciskaj pamięci ani do zapamiętania ani przywrócenia ustawień. Nie jest wtedy aktywna pamięć kierownicy bo nie zapisana i kierownica się nie rusza.
  4. Działa z kablem, poprzez bluetouch i wifi. Używam od samego początku. Cały czas rozwijana aplikacja. Resztę doczytasz w temacie.
  5. U mnie wystarczy, że przestawię kierownicę ręcznie i nie wcisnę guzika pamięci w fotelu. Mam komforty. Wtedy nie zmienia pozycji. Po wciśnięciu pamięci zaczyna działać.
  6. Identycznie miałem przy uwalonej klemie ibs. Rano pobór 100A ładowanie 5A. Później rosło ale i tak aku nie doładowywało. Odepnij kabel plusowy od ibs i sprawdź co bimmertool pokaże. Ale jeśli regulator wymieniłeś to stawiam na 99% że ibs padnięty. Tak jak na foto jest prawidłowo
  7. A to inpy już nie można używać ?
  8. Dowolne 4 cyfry i to samo wpisujesz w telefonie. Mogą być np. 4 zera
  9. Kabel masz do bani. Jeśli to jest na FTDI to sobie go przeprogramuj moim wsadem https://chomikuj.pl/daromega/BMW_INPA_DIS_POD_WINXP/Interfejs+OBD+II+FTDI+do+2007+roku Jeśli inny chip to nie pomogę.
  10. Wszystkie sprawy serwisowe przez przejściówkę OTG kablem od inpy. Kabel musi działać z inpą.
  11. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=326379
  12. darek63

    wentylator chłodnicy

    Nie ma takiego przekaźnika. https://fusesdiagram.com/bmw/fuse-box-diagram-bmw-z4-e85-e86.html Tym ecu steruje i w samym wiatraku coś tam jest jeszcze. Ten temat sobie poczytaj https://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=860259
  13. darek63

    CCC odpala i gaśnie

    Mi robił kedzior12 w 2017 roku + spolszczenie od razu. Działa do dzisiaj bez zastrzeżeń. W tym temacie masz telefon https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=91&t=255904&p=2565830#p2565830
  14. Dla niektórych j.angielski jest tak zrozumiały jak dla Ciebie chiński tradycyjny. To taka aluzja tylko. Znam wielu co po angielsku rozumieją tylko "OK" :). Ja akurat mam spolszczone z lektorem, ale to przy okazji naprawy CCC mi zrobili. Co by nie napisać jest przyjemniej niż w językach obcych, choć używam tego tylko do ustawień i funkcji serwisowych, a resztę robi android.
  15. Musisz zacząć wyszukiwać w obcych językach, bo wiele problemów tylko tak się da rozwiązać. Do E90 masz tu mniej więcej co i jak, a to bliźniacze konstrukcje. http://vmiro.blogspot.com/p/retrofit-bmw-e91-tempomat-cruise-control.html Szukaj do E60 po takim samym haśle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.