Skocz do zawartości

inmate

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330Ci kabrio 2001

Osiągnięcia inmate

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Winowajca znaleziony - radio. W sumie pewnie nie samo radio ale sposób połączenia - kabelek od podświetlenia podpięty jest do oryginalnej wiązki radia (obecnie nie używanej, wtyczki wiszą), w szaro-czerwony kabelek. Co ciekawe kabelek przechodzi przez canbus decodera, który jest między radiem, a autem. Ma ktoś schemat tej wiązki radia albo rozpiskę czym są poszczególne kabelki? Wie ktoś gdzie podświetlenie radia wpiąć, żeby nic nie krzaczyło?
  2. Panowie (i panie w razie co :) ), mam problem z podświetleniem zegarów, a dokładnie z regulacją tego podświetlenia. Jak kręcę sobie pokrętełkiem do regulacji to zmienia się moc podświetlenia tylko kilku elementów: - wyświetlacz komputera pokładowego - wyświetlacz klimatronika - guzik świateł awaryjnych Reszta, czyli zegary, wszystkie (poza awaryjnymi) guziki świecą cały czas na maxa, takie mam przynajmniej wrażenie bo świeci mocno. W każdym razie brak jest regulacji świecenia tych elementów. Sprawdzałem czujnik naświetlenia w module świateł i jest sprawny - elementy, które można regulować pokrętełkiem zmieniają moc podświetlania jak naświetlam/zakrywam czujnik. Dodam, że mam zmienione radio na jakiegoś chińczyka androida (tak już kupiłem), gdzieś czytałem, że tam też występował jakiś czujnik. Czy ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?
  3. inmate

    Multifunkcja E46

    Da radę, potrzeba konwertera, ja używam z tej firmy: http://www.connects2.co.uk/ Oczywiście zakupione w PL, dokładnie z TME.
  4. Witam, Dzisiaj wsiadłem do samochodu, podjechałem pod sklep (200m?), poczekałem 2min na narzeczoną po czym ruszam i wspomaganie nieżywe. Dojechałem jakoś do pracy i z powrotem i teraz patrzę, a tu w zbiorniczku pusto... Nalałem oleju, odpaliłem to cały od razu wyrzygany, słychać tylko chlupotanie i przez jakiś czas taki dźwięk jak dmucha w rurkę z resztkami płynu. W sumie lepiej bo myślałem, że pompa, ale ta działa - jak na razie. I tu pytanie - czy pompa może się zatrzeć jak chodzi bez płynu? Można ją ewentualnie jakoś odłączyć w szybki i prosty sposób, żeby jutro do mechanika podjechać spokojnie? Pozdrawiam.
  5. inmate

    Podświetlana gałka w E46

    Ja powiem tylko, że sam bym kiedyś powiedział, że świecąca gałka to chyba jakiś żart, agro, etc. Aż do czasu kiedy zakupiłem swoją 320Ci, gdzie taka gałka była już zamontowana. Wygląda to dobrze, nie rzuca się w oczy, mając możliwość odłączenia pozostawiłem podłączoną i raczej nie odłączę - podoba mi się jak to wygląda. Postaram się sfocić jak będzie ciemno i zapodam - wg mnie nie zalatuje to żadną wsią
  6. Dobre wietrzenie po zaparkowaniu - otwarcie wszystkich drzwi plus 1-2min wietrzenia i szronu w środku nie będzie.
  7. Ja malowałem Bollem do zderzaków, mniej więcej wyglądało na suche było po 15min, malowałem ze 3-4 warstwy i jest bardzo dobrze. Zeszło mi z trochę ponad pół puszki na wszystko ze środka więc chyba coś źle robisz :)
  8. Pomylenie ringów (jakichkolwiek) z długimi jest bardzo wysoce nieprawdopodobne, zapewne walisz swoimi 'bardzo mocnymi' mijania w kosmos i oślepiasz - proponuję udać się na stację diagnostyczną w celu ustawienia świateł - niestety sporo się tego na drogach widzi...
  9. Ja zaryzykowałem i kupiłem żarniki PRIME (80zł) - jak na razie świecą, już prawie rok. Różnicy w stosunku do oryginału Phillipsa nie widzę - oczywiście nie posłuchałem zaleceń i wymieniłem tylko jeden :)
  10. Mi na benzynie też się przydławiał (może mniej?) ale nie gasł.
  11. Miałem dokładnie to samo - spadek obrotów przy depnięciu gazu, zdarzało mu się gasnąć, szczegolnie na parkingach. Do tego check engine permanentnie :) Pojechałem do dobrego gazownika, który poprawił mi całą instalację i od tamtej pory jest git. Dodam, że mam praktycznie ten sam silnik - M54B22. Koleś sporo opowiadał, że M54 są specyficznymi silnikami i trzeba wiedzieć co i jak (sam ma M54B30 :) ) Przykładowo jak i gdzie wstawić dysze wtryskiwaczy bo w kolektorze dolotowym M54 powietrze płynie w większości dolną powierzchnią dolotu. Ja miałem z 5cm od końca dolotu na środku, teraz mam przy samym końcu przesunięte o 45* wzdłuż obwodu z długą dyszą (na środku jest wtryskiwacz paliwa). Teraz obroty też minimalnie spadają ale już nie zdarzyło się, żeby zgasł. Jak masz możliwość to zrób zdjęcie instalacji przy dolocie - porównam z tym co u mnie zmajstrował.
  12. inmate

    kontrolka poziomu Oleju

    Dobrze słyszałeś - uszkodzony czujnik poziomu oleju. Z tego co wyczytałem nie ma sensu wymieniać - zamienniki od razu padają, ori kosztuje 500pln i też zapewne padnie w niedługim czasie.
  13. inmate

    spryskiwacze reflektorów

    Spryski nie mają silniczków, wysuwają się pod ciśnieniem, które wytwarza pompka wetknięta w zbiornik do płynu do spryskiwaczy - tam zapewne trzeba skierować pierwsze kroki.
  14. Można ale, co oczywiste, będziesz miał inne przelożenie. Krótsze teoretycznie fajnie bo lepiej idzie, ale przy wyższych prędkościach bardzo wysokie obroty i niską prędkość maksymalną. Dłuższy z kolei będzie się gorzej zbierał. Genralnie najlepiej oryginalne przełożenie znaleźć ;)
  15. Dzisiaj poleciałem do garażu i zdemontowałem czujnik :) Nie powiem, różnica jest, szczególnie przy ruszaniu i międzygazie - teraz to przegazowuję cały czas :D Dalej kangurzy (jakby mniej?) przy wciśnięciu gazu przy obrotach poniżej 1000rpm na 2-3 biegu. No ale nawiększy mankament - nie działa tempomat, a dopiero co założyloem :mad2: U mnie nie rosną obroty przy zmienie biegu. Postanowiłem pojeździć z tydzień, ponownie podłączyć i zobaczę jak w druga stronę będzie odczucie - teraz może troche efekt placebo działać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.