Skocz do zawartości

myziak20

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2006

Osiągnięcia myziak20

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Podepne się pod temat aby nie robić kolejnego. Miałem lekką stłuczkę i właśnie wystrzeliło mi maskę do góry. Czytałem o usterkach tego systemu ochrony pieszych i że można to wykodować, teraz pytanie - czy jeśli chce wykodować ten system z auta to czy muszę wymienić wystrzelone zamki maski? bo jeśli mowa o zawiasach to rozumiem że ulegają uszkodzeniu i się deformują ale co z zamkami? czy po wystrzale nadają się do używania i normalnie będą zamykały maskę? Pozdrawiam
  2. Ok, dziękuję za fachową odpowiedź.
  3. G-CS, Dzięki za info. btw. Co to za zawirowania na początku wykresu? Zawsze tak jest? Pozdrawiam
  4. Witam Panowie, Proszę o ocenę wykresu. Auto to BMW E91 320d M47 z blokadą na 150km. http://img.photobucket.com/albums/v603/nexagon/Mobile%20Uploads/image.jpg Pozdrawiam.
  5. Cześć, Szukaj, było już o takich przypadkach. Bardzo częsta usterka w E90. viewtopic.php?f=70&t=114019 Pozdrawiam
  6. Cześć, Ja kiedyś przypadkowo przy zmianie klocków i czujnika z przodu, skasowałem stan klocków na tyle. Oczywiście skasowałem potem przednie tak jak powinienem ale kontrolka o klockach z tyłu została mimo tego że klocki były prawie nowe. Też nie mogłem tego skasować więc poczekałem aż klocki sie zużyją i zmieniłem klocki + czujnik. Inaczej nie dało rady.
  7. @ kulfon3 Ja rozbierałem i lotkę i klapę bo zmieniałem kable na całej długości gumowego peszla więc musiałem lutować i na górze i na dole. @ SzybkiKuba Nie wstawiaj do ASO bo Cię skasują obrzydliwie, każdy elektryk samochodowy ogarnie to bez żadnych problemów skoro ja zrobiłem to sam, a nie jestem elektrykem :)
  8. Milion razy poruszany temat na forum... Najczęstsza i najłatwiesza w naprawie usterka - przerwanie kabla/kabli w gumowym peszlu między klapą bagażnika, a karoserią auta. Dokładnie to trzeci (ostatni) od lewej strony gumowy peszel. Kolejna to jak napisał kolega poniżej antena diversity pod lotką. Ja miałem problem z tymi kablami, wymieniłem wszystkie na bardziej "miękkie" bo po rozebraniu klapy okazało się że 2 kable był zerwane, a reszta już popękane miała koszulki i tylko kwestia czasu jakby się przerwały. Po tym zabiegu wszystko super. Pozdrawiam
  9. Dlaczego niby? To nie KM się jezdzi, a nm.
  10. :shock: Najładniejsze felgi do E91! :)
  11. Cześć, Miałem już 3 diesle przed kupnem BMW i wszystkie były po chipie, pierwszy seat cordoba 1.9 TDI - 90 koni, dostałem od rodziców jako 2 letnie auto z przebiegiem 30 tyś bo ojciec dostał służbowe. Po programie zrobiłem 70 tyś i sprzedałem - zero problemów. Potem była Audi A3 1.9 - 110 koni, przy 190 tyś zrobiłem program, sprzedawałem przy 240 tyś - zero problemów. Kolejna była Honda Civic 2.2 diesel, program zrobiony przy 130 tyś, zrobione 40 tyś - zero problemów. Teraz BMW, bez programu ale mam zamiar zrobić mimo tego że przebieg 250 tyś. Jak dbasz o silnik i wymieniasz oleje i filtry wcześniej niż podaje producent to chip nie będzie miał wpływu na szybsze zużycie silnika, no chyba że katujesz go po programie dzień i noc no to co innego :)
  12. No i zaraz się zacznie... Niech tylko K8v8M to zobaczy... N47 nie ma wad ;)
  13. Tobie by się przydało kultury skoro piszesz takie mało miłe rzeczy do kogoś kto w odpowiednim dziale pisze o ewentualnym przyroście. Nie kolego to nie ja, ja się BMW nie ścigam bo to auto wakacyjne i wyjazdowe, do poturlania się mam Type R i mi wystarczy. Zresztą ile ty masz lat żeby się na forum chwalić że ktoś tam Cię gonił omg... dramat... :)
  14. Komputer nie pokazuje Ci na ile kilometrów masz olej tylko za ile kilometrów musisz go wymienić o.O
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.