Skocz do zawartości

karoldeicide

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330ci smg 2004
  • Lokalizacja
    derbyshire uk

Osiągnięcia karoldeicide

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. hehe dobre porównanie . namówiłeś mnie. zamiast bawić się w odłączanie aku poprostu napiję się dziś wódki :cool2:
  2. a czy ma to jakieś znaczenie że skrzynia smg? dodam że pompa smg była wymieniana w 2010. nie chciałbym się wpiepszyć w jakieś niepotrzebne koszty. kilku forumowiczów po resecie miało problemy. też mi falują obroty i zanim wezmę się za to na poważnie chciałbym coś takiego spróbować. czy będą potrzebne jakieś kody? np. radio?
  3. dołączam się do tematu. u mnie też występuje falowanie obrotów przy podobnych okolicznościach. oprócz tego faluje przy cofaniu na wstecznym. miesiąc temu był na przeglądzie i nic nie znaleziono.
  4. witam , szukam fachowca na terenie east midlands , najlepiej derbyshire , nottinghamshire lub south yorkshire.
  5. dzięki za odpowiedź. co do świec to dlaczego ngk a nie bosch? co prawda czytałem że ngk niby lepsze ale które lepiej by zdały egzamin : jednoelektrodowe ngk czy te z czterema elektrodami od boscha? dzięki za konkretną odpowiedź co do wyboru oleju. o to mi chodziło. prawda , jest wiele tematów ale tam są poruszane wątki różnych silników począwszy od 1.6 szlifierek poprzez kopciuchy aż do potworów v8. dlatego oddzielnie założyłem temat. jeszcze raz dzięki
  6. witam wszystkich z rana. za dwa tygodnie jadę na pierwszy serwis i przy okazji chaciałbym zmienić świece zpałonowe. i tu nasuwa się moje pytannie : jakie świece będą najlepsze do mojego silnika? ostatnio widizałem boscha super 4 z czterema elektrodami ( chyba tak się to nzaywa :roll: ). czy są one warte zakupu czy też może polecacie coś innego? wiem że temat pewnie odgrzewany ale jak to jest na rynku motoryzacyjnym - co rusz pojawia się coś nowego więc nie chcę czytać starych tematów a zasięgnąć opinii ekspertów (mam nadzieję że tacy tu są). przy okazji jak to jest z olejem do tegoże silnika? im więcej czytam na temat wyboru oleju tym więcej różnych odpowiedzi uzyskuję. a to full syntetyk , a to pół ; 0w30 itp itd. czy możecie jednoznacznie określić jakim olejem go zalać? aha będę też się pytać o wymianę oleju w skrzyni (tylko nie piszcie że się nie wymienia bo naklejka...). czy jest jakiś specjalny olej do sekwencyjnej czy też lać standardowy olej do skrzyń? wiem że o powyższe rzeczy powinienem się pytać w odrębnych postach ale zanim cokolwiek znajdę to bedzie wielkanoc :lol: z góry dzięki za podpowiedzi i życzę miłego dnia
  7. nie jestem pewien ale chyba wszystkie głośniki się wyciszają. nie wiem czy jest reguła ale zauważyłem że często się to robi gdy akurat przyspieszam
  8. sorki radio ori mk4 16:9 z navi ale bez tv
  9. karoldeicide

    e46 radio się wycisza

    od momentu zakupu auta miałem z tym problem słucham muzy i na chwilkę radio się wycisza (tzn gra ciszej przez chwilkę) . nigdy nie miałem ochoty grzebać w ustawieniach podczas jazdy - mam nadzieję że to tylko jakaś pierdółka w ustawieniach . coraz bardziej mnie to drażni. wie ktoś o co chodzi? kto może pomóc?
  10. dokładam się do tematu - ch..owo to wygląda mały halogen i z boku duża dziura. jest coś czym można to zamaskować?
  11. ok widzę przecinek sorki za tamto dopiero teraz zauważyłem, przecinek
  12. aha teraz jeszcze doczytałem : bmw m3 e90 z silnikiem większym niż 4 litry... :duh: :mad2:
  13. dajcie spokój z tym datsunem. po pierwsze : koleś napisał że auto ma być do 35 tysi - czytać ze zrozumieniem. po drugie : mowa tu o coupe więc po co proponujesz m3 e90??? po trzecie : moc mu się tak szybko nie znudzi, bez przesady. przesiadka z diesela na 3.0 r6 to jednak już spora różnica (231 kucyków). co do 330ci to nie mam żadnego doświadczenia z przed liftu (mam z 2004 roku). na pewno odradzam automat. sekwencja daje radę ale to jeszcze nie to.mam co do niej mieszane uczucia. w trybie sport szybko zmienia biegi i wogóle wygodne rozwiązanie. jeżeli szukasz czegoś do "ślizgania" to zdecydowanie poszukałbym w manualu (z racji że smg nie ma pedału sprzęgła). ze spalaniem wiadomo - to nie diesel. duży silnik lubi wypić. ale bez przesady, kumpel ma vectrę 3.2 i niedość że go objeżdżam to jeszcze mniej spalam. ogólnie autko spoko - na pewno (wciąż po tylu latach) rzuca się w oczy. jak pisał poprzednik - opony nie są tanie (ja mam 18'' przód 225 tył 255 wszystkie toyo ok 750 funtów za komplet). to z grubsza na tyle. jak masz jakieś inne pytania odnośnie 330 ci po lifcie pisz na priv- jak mogę to pomogę. a gimbusom proponującym dojebanego datsuna lub m3 e90 (pewnie chodziło o 92) radzę zasejwować need fo speeda, wyłączyć kompa i odrobić lekcje.
  14. właśnie odebrałem autko , wszystko działa jak należy. wymiana pompy bez żadnych problemów. za robociznę 65 wzięli. mam nadzieję że rozdział ze wspomaganiem mam już za sobą więc wątek uważam za zamknięty. jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc.pozdrawiam
  15. pompa przyjdzie dsiż około 16-17 jutro zabieram auto do mechaniorów (już zaklepałem ) powiedział że 1,5 godziny im to zajmie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.