Skocz do zawartości

VienioB

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VienioB

  • Urodziny 30.11.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d 2005
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia VienioB

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W tych silnikach wadliwy jest napinacz łańcucha a nie sam łańcuch. W internecie pełno informacji na ten temat
  2. Bardziej chodziło mi o to czy jest to silnik M47N2 czy N47. Czytałeś błędy w komputerze INPĄ?
  3. Jaki kod silnika w twojej E87? Diesel na pewno nie 1.8 a 2.0 ;)
  4. Skoro problem zniknął wraz z ruszeniem kostki, a innych objawów brak, to wydaje mi się że możesz być spokojny. :cool2:
  5. Możesz lać go do baku. Pamiętaj że na opakowaniu jest podana wydajność preparatu, to znaczy na ile paliwa maksymalnie można go stosować. Jest to coś koło 70l. Ja osobiście stosuję go na 30-40l ON aby zyskać większe stężenie. :cool2:
  6. Sprawdzając poziom płynu hamulcowego odkręcałeś korek (prawda? :) ) w którym jest czujnik poziomu płynu hamulcowego . W moim aucie ta kostka która wystaje nad korkiem jest wrażliwa na ruch i kiedyś auto mi również wysypało błąd. Wypiąłem, przetarłem, wpiąłem i cisza :)
  7. Co do dźwięku turbo. Podczas jazdy nie mam zastrzeżeń. Zauważyłem, że zawsze po wyłączeniu silnika słyszę jak wirnik turbo jeszcze się kręci. Oczywiście przed zgaszeniem silnika odczekuję 60-90 sekund aby wirnik nie latał jak szalony bez smarowania. Moje pytanie brzmi, czy to normalne, że słychać wirnik po wyłączeniu silnika, czy powinien wyhamowywać do zera bezgłośnie? Dźwięk jest słyszalny tylko jak głowę dosłownie wepchnie się pod maskę :D
  8. Osobiście leję Liqui Moly Diesel Spulung. Kiedyś zalałem również preparat od Valvoline i też sobie chwalę.
  9. Z autopsji. U mnie "silnik" pracował głośniej, szczególnie na jałowym ponieważ obluzowała się plastikowa pokrywa silnika :D Drgajaca pokrywa rezonowała i dawała stresujący pogłos :) Może merytorycznie niewiele wnoszę tym postem ale spróbuj na jałowym przytrzymać ręką te pokrywę.
  10. Wykres robiony w warunkach rzeczywistych na 3-cim biegu
  11. Gdzieś na forach anglojęzycznych przewinęła mi się wartość górnej granicy nadwyżki ciśnienia 1.30-1.35 bar (całkowite max. ciśnienie 2.30-2.35) Nie ręcze za te informację. Sedno mojego pytania tkwi w tej "górce cisnienia" która wynosi 2.44 bara i dalej siada oscylując między 2.25-2.30 bar
  12. Witam Planuję umówić się do was (TC-performance) na chipa. Jestem świeżo po pomiarach dynamicznych logów turbosprężarki w mojej E87 118d z roku 2005. Logi robione w programie PCM Scan Z wykresu obroty silnika/ciśnienie kompresji - sporządzonego w excelu (w oparciu o logi) wynika pewien overload. Świadczy on z tego co wnioskuję o problemach ze zmienną geometrią. http://i65.tinypic.com/2rxk1ux.jpg Będę wdzieczny za interpretację wykresu i odniesienie się do planowanego chipowania (czy jest możliwe, zalecane z perspektywy turbosprezarki itp.)
  13. Czy ktoś ma zaplecze merytoryczne aby skomentować przedstawiony temat?
  14. Cwaniaczku :) Dokladnie 151 tys :D Nie zrozumiałem ze chodzi o przebieg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.