Moi Drodzy, posiadam E87 z silnikiem N46B20 129 KM 2005r automat, przebieg sprawdzony 76 tys. Auto trapi metaliczne stukanie po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej ok.105 stopni C. Na zimno nie ma problemu. Stukanie jest nieregularne i występuje tylko przy obciążeniu silnika na postoju , np. wrzuceniu drive, załączeniu klimy lub przy ruchach kierownicą na postoju. Auto ma nowe: napinasz łańcucha rozrządu, świece, olej 5W-30, uszczelnioną pompe vacum, nową uszczelkę pokrywy zaworów. Wyszczyszczone zawory Vanos. Problem nadal wystepuje, aczkolwiek po zatankowaniu innego paliwa stukanie jest jakby mniejsze. Po zdjęciu paska wielorowkowego objawy znikają. Sprawdziłem stan rolek - jest dobry, sprzęgło alternatora również OK, klima działa poprawnie. Zero błędów na kompie, spalanie w normie, dynamika też, oleju nie bierze i nie dymi... Macie jakieś pomysły ? Vanosy, zawory , może coś innego ?