Skocz do zawartości

pacos

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    328i

Osiągnięcia pacos

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć muszę zadać kolejne pytanie o możliwość założenia multifunkcji, ponieważ w tym wątku przekazywane były rózne informacje i sam nie wiem jak w ostateczności to wygląda - proszę o info czy w przypadku gdy mam seryjnie auto bez multifunkcji oraz bez tempomatu i chcę założyć kierownicę z multifunkcją to czy wystarczy zakup samej kierownicy + taśmy + oczywiście kodowanie, czy konieczna wymiana kierownicy + taśmy + pająka? Nie interesuje mnie dokładanie tempomatu – sama multifunkcja
  2. Cześć, wiem, czy może ktoś wrzucić zdjęcie, na ktorym widać różnicę miedzy radiem z Bluetoothem, a bez niego? Niestety zdjęcia z pierwszego posta wygasły, wiem, że są radia, gdzie jest napisane na naklejce "bluetooth", jednak sprzedający od którego chcę kupić radio twierdzi, że nie ma oznaczeń, a on osobiście miał w aucie podłączony telefon przez to radio, czy to możliwe? jak mogę ocenić czy dane radio ma moduł?
  3. Z przodu ja bym widział zdecydowanie pomarańczowe kierunki, te czarne wyglądają słabo
  4. Tą maskę bym zmienił szybko bo wstyd tak jeździć, typowe bmw spod remizy, z którego sie wszyscy smieją ma właśnie taką maskę :D Zastanawiam się czemu zdecydowałeś się na diesla r6, który nie jest tani w utrzymaniu skoro już z maską będzie problem zeby ją zmienić... Niemniej powodzenia w doprowadzaniu auta do ładu!
  5. pacos

    Od kiedy DSC III w e46?

    No tak, tylko chyba nie zawsze w vinie jest o tym mowa - dla przkładu wczoraj rozkodowałem vin e46 320i m54, która ma w kabinie guzik dsc i wlasiciel zapewnia, że jest stabilizacja a w vinie nie ma o DSC ani słowa. Dziś znalazłem 328i, gdzie też w ogłoszeniu jest kontrola trakcji a w vinie nic no i sam nie wiem na czym mam się opierać
  6. pacos

    Od kiedy DSC III w e46?

    Panowie odgrzeje kotleta bo szukam odpowiedzi i nie mogę nigdzie znaleźć nic konkretnego. Z tego co już wiem w e46 występują 3 rodzaje kontroli trakcji: ASC- zapobiega tylko buksowaniu tylnych kół przy ruszaniu, ASC+T (oznaczone w kabinie również guzikiem ASC) - zapobiega buksowaniu pry ruszaniu i dodatkowo przyhamowuje tylne koła gdy mamy wpaść w poślizg podczas jazdy, DSC - troche bardziej zaawansowane ASC+T, działa też na przednie koła. Moje pytanie dotyczy ASC+t, czy w kazdym R6 było juz asc+t czy zdażały się wersje z samym asc? Pytanie bardzo dla mnie istotne, bo szukam e46 i chcę mieć kontrolę trakcji (asc+t lub dsc) a w ogłoszeniu kazdy pisze głupoty i nie wiem jak to zweryfikować zanim pojadę auto obejrzeć
  7. No wlasnie, to czy auto stoi na pochyłym czy nie, nie powoduje, ze dolewać trzeba oleju przeciez :D Jak sie wyjasniła sprawa tego poboru?
  8. pacos

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    Już powiedziałem, że chce spróbować czegos nowego, nie chce sprzedawac na razie punto bo jestem z niego zadowolony (jtd), lecz chce sprobowac czegoś nowego tak jak mowie nawet na te kilka miesiecy. Z tego co widze to zdazaja sie takie ogloszenia i mysle ze wystarczy trafic w to gdzie bedzie auto w miare w dobrym stanie i je wziac, tylko nie wiem kompletnie na co patrzyc w takim bmw, widze ze rdza chyba bierze kazde mniej lub bardziej, na co jeszcze zwracac uwage w tym silniku 2.0? I mozecie cos powiedziec na temat tych dwoch wyzej wymienionych aut?
  9. pacos

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    Cześć, podepnę sie do tematu bo mam kilka pytań dotytczacych kupna bmw. Sprawa wygląda tak, że chce kupić e36 za +/- 3000zl. Mam teraz punto i w przyszlosci chce kupic e46 mimo ze nigdy nie jezdzilem zadnym bmw a od zawsze chcialem miec auto z napedem na tył i 6 cylindrami. Dlatego postanowiłem kupić jakieś e36 320i w cenie wyzej wymienionej i pojezdzic nim nawet ze 2 miesiace zobaczyc w ogole jak wyglada ta jazda i potem zdecydowac, albo go sprzedam i za jakis czas kupie to e46 albo jak sie wybitnie mi spodoba to sprzedam punto :mrgreen: Wiem, że to maly budzet na zakup ale nie chce wydawac wiecej bo i tak wiem za na takiej transakcji strace te kilkaset zlotych, po prostu traktuje to jako spelnienie jakiegos tam marzenia ktore tyle akurat jest warte. Chce znalezc samochod ktory nie bedzie ruina ani spaprany jakims wies tuningiem, byl w poniedzialek taki w limanowej od kobiety ktora nim 6 lat jezdzila a wczesniej sprowadzila z niemiec i to z gazem, niestety juz go nie ma, mysle ze takiego wlasnie czegos szukam. http://allegro.pl/sprzedam-bmw-320i-e36-sedan-150km-alufelgi-i3240347916.html http://allegro.pl/bmw-e36-320i-i3217934705.html Takie dwa mi wpadly w oko, mozecie cos na ich temat powiedziec? w ogole czego powinienem sie wystrzegac ogladajac takie auta, gdzie sa ich slabe punkty? korozja w jakims miejscu domyslam sie ze bedzie na kazdym, bardziej chodzi mi o mechanike Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.