Skocz do zawartości

kowal009

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530d e39

Osiągnięcia kowal009

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Powedz mi gdzie moge ustawić tą 1ms? jak wejde w zaawansowane ustawienia portu to mam tylko: użyj buforów FIFO, bufor odbioru i bufor transmisji. A tak naprawde to nie wiem czy interfejs jest zgodny z inpa :( Tak jak napisałem jestem zupełnie zielony w tych sprawach. Właśnie zainstalowałem inpe v5.0 i teraz nie pali się zadna lapka, nawet od baterii. Już nie wiem co mam robić, spędziłem już na tym około 20h i nic, wcześniej na wersji 3.01 paliła się lampka baterii. Jeszcze nie wiem co mam zaznaczać w opcjach wyboru portu, OBD czy ADS? Mam kabel okrągły z przejsciówka USB I skanerem( mogę dołączyć zdjęcia tego co posiadam :) ) Aha mój kabel jest wykrywany przez komputer jako: Prolific USB-to-Serial Comm Port (COM1)- nie wiem czy to ma jakieś znaczenie
  2. Witajcie, jestem całkowicie nowy na forum więc prosiłbym o wyrozumiałość :) Posiadam Bmw 530d, e39 z 1999 z wejsciem diagnostycznym pod maską. Kilka dni temu kupiłem sobie kabel do mojego samochodu wraz ze skanerem(BMW compatible Scanner V.1.3.6 RS232), kabel na 20pinów z przejciówką na USB. Problem polega na tym iż po podłączeniu Inpy wywala błedy, na początku było to IFH-0003 teraz IFH-0009. Spędziłem ostatnie 12h na wertowaniu różnych forum i lataniu do samochodu i sprawdzaniu niestety nic nie pomaga. Próbowałem zrobić wszystko jak w instrukcji na początku tego tematu ale nic nie pomogło, później grzebałem w ustawieniach Ediabas.ini i OBD .inii dalej nic. Chciałbym w ogóle się zapytać co mam wybrać jeżeli chodzi o port przy instalacji inpy, na początku wybrałem OBD ale gdzieś wyczytałem że ma być ADS i zmieniłem, nic nie pomogło, teraz już zupełnie zdurniałem, niektórzy piszą że ma być ADS jeżeli mam 20pinowy kabel a niektórzy że nie. Na początku nic nie działało, po kilku godzinach doszedłem do tego że INPA pokazuje status baterii jako ON ale ignition dalej jest off i dwie lampki po lewej stronie mrugają na przemian :/ Nie wiem czy przyczyną może być stara wersja INPY? Dopiero nad ranem zobaczyłem że mam wersje 3.0, ktoś pisałem że przy większym silniku to może być problem. Dodam też że port w ustawieniach w komputerze mam ustawiony na com1( przez jakiś czas miałem też problem z instalacją kabla ale jakoś sobie poradziłem), aha system to windows xp. Prosiłbym o pomoc, robiłem już wszystko co ludzie pisali i dalej nie udało mi się nic zdiagnozować:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.