Skocz do zawartości

dave_90

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2001r (przed lift)

Osiągnięcia dave_90

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi gdzie idą wężyki podciśnienia, które wychodzą od zaworka zaraz przy dolocie. Są tam 2 wężyki, jeden krótki i on podłączony jest do węża zaraz przy pompie vac u góry silnika, natomiast mi chodzi o ten długi, który rozdziela się później na 2 wężyki. Z góry dziękuję za pomoc
  2. Gdyby gołe 116i nie były dobre to by ich nie produkowali w tak dużej ilości, w tej cenie możesz liczyć na zadbany egzemplarz 116i lub 118i bądź lekko bite 120i ich plusami będą niskie przebiegi. Jeździłem 116i i szczerze powiem, że jeśli ktoś jest spokojnym kierowcą to jest to bardzo dobry wybór, na pewno lepszy od diesla, bo tańszy w obsłudze. Poza tym każde BMW 1, czy to gołe czy full wypas będzie lepsze od Golfa, Focusa czy innego kompakta niższej klasy, przynajmniej wg. mnie. Także kolego nie zniechęcaj się tylko szukaj swojego BMW, pieniążków ci wystarczy
  3. Jak to mówią: "Jeden lubi jak mu cyganie grają, drugi jak mu nogi śmierdzą"... mi się podobają te pierwsze, tyle, że dymione
  4. Tylko, żeby jeszcze były dymione... to by mi idealnie pasowały
  5. dave_90

    e46 m pakiet lift.

    Chyba, że robi to dla siebie, a nie dla przyszłego właściciela, ja też dokładam M-pakiet, plus do tego 4x elek. szyby zamiast dwóch, a po głowie chodzi mi swap na 330d (ale to daleka przyszłość, chyba, że mi wcześniej wał pęknie xD ) i nie obchodzi mnie co mam zapisane w nr VIN @topic Moim zdaniem powinna być ta sama, ale nie chcę wprowadzać w błąd
  6. Wczoraj czyściłem plastik od drążka zmiany biegów nitrem i nie jest tak różowo, jeśli by to zamoczyć i odczekać to i owszem ładnie idzie, ale nie miałem takiego dużego naczynia. Dziś czyściłem panel gorąca woda + gąbka, wcale nie jest tak źle, ale około 30 min schodzi na czyszczenie, obecnie suszy się pierwsza warstwa bazy, także dziś myślę się z tym panelem wyrobie, a w poniedziałek rano polerka (albo jutro w nocy), nie mogę się doczekać efektu, oczywiście robię foto relacje na bieżąco i po skończeniu pokażę jak to wyszło Spróbowałbym tą opalarką, ale niestety nie posiadam, może uda mi się pożyczyć bo jak już zrobię ten panel to resztę będę chciał hurtowo zrobić, a czyszczenie jest jednak nużące...
  7. Woda i gąbka... na to bym nie wpadł... zobaczymy jutro Dzięki BaX, przeglądnąłem już kiedyś cały dział "zrób to sam", ale ten temat jakoś nie wpadł mi w oko
  8. Siemka, czy ktoś próbował robić plastikowe listwy "lakierem fortepianowym"? Ja dziś próbowałem na plastiku od drążka zmiany biegów bo mam na 2x elek szyby, a docelowo zakładam 4x, wiec mogłem go poświęcić Powiem tak, zrobiłem duży błąd, bo żeby ściągnąć tą gumę z plastiku drapałem ją papierem ściernym i porysowałem cały plastik i wszystkie rysy widać jak na dłoni, jednak i tak efekt końcowy urwał mi d**ę... W weekend chcę się zająć resztą paneli tylko muszę znaleźć sposób ściągnięcia tej gumy (powłoki) z listew bez drapania po plastiku i tu się pojawia moje pytanie: jak to zrobić? Wydaje mi się że najrozsądniejsza będzie kąpiel w nitro, dziś po polaniu nitrem dosyć dobrze to schodziło, lecz nie miałem odpowiednio dużej miski, żeby zanurzyć panel na jakiś czas, a ściereczka to się tylko rozmazywało. Druga opcja to opalarka, goście z Audi A3 (forum, z którego podpatrzyłem co robić) tak sobie radzą z tą powłoką, pytanie tylko czy w BMW jest ta sama? Jak ogarnę temat na tyle dobrze, że będzie to wyglądało tak jak powinno to zrobię DIY
  9. Witam koledzy potrzebuje, żeby ktoś z Wrocławia zdiagnozował moje BMW e46 320d m47, wymieniłem przepływke i elektrozaworki, ale mam dalej problem i chce zobaczyć, czy komputer pokaże co i jak. Poproszę na pw info ile by mnir to kosztowało i na kiedy mozna się umówić
  10. dave_90

    320 D - Kopci, Brak mocy.

    Poczyść jeszcze elektrozaworki jak i tak sciągasz zawór EGR
  11. Moje e46 mam od niedawna i wygląda tak: http://cars4you16.strefa.pl/e46/2.JPG Na obecną chwile nie przeszło żadnych zmian kosmetycznych, ale zostało zrobione: -Wymiana tarcz i klocków hamulcowych -Wymiana amortyzatorów przód -Nowa "przepływka" Do zrobienia w najbliższym czasie: -Czyszczenie elektrozaworków (zrobione + okazało się, że ktoś założył elektrozawór przy turbine od Renault :P ) -Cat Out -Montaż FMIC -Wirus -Zderzak przód M-pakiet Co do stylingu mam zamiar zrobić ją Silver&Black -Dymione kierunki -Czarne felgi 18" (jeszcze nie wiem jakie i czy w tym sezonie uda mi sie zmienić) -Ramka grilla na czarno -Przyciemnianie szyb i kilka innych detali Raczej nie planuje gleby, ze względu że wożę nią dziecko... ale kto wie Jak coś będzie się zmieniało, będę informował na bierząco
  12. Dzięki koledzy za odpowiedzi, jak już pisalem, wpierw ogarne sobie seryjne 136, pozniej FMIC i uśmiechne się o program do TC, i na przyszly sezon albo zmiana wtrysków, turbo, dwumasy i sprzęgła i robie najszybszego Touringa m47 w PL, albo kupie poliftowego 330d... czas pokaże
  13. Czyli jednak muszę się bawić na grubo... w takim razie bedę próbował mierzyć w drugie najszybsze M47 w PL :D... ale to dopiero na przyszły sezon, puki co ogarne, żeby bylo seryjne 136, dołoże FMIC i zgłoszę się do ciebie po wirusa. P.S. Jakis czas temu dzwoniłem do ECUproject we Wrocławiu i dowiedziałem się ze za 1800zł (czy jakoś tak) mogą zrobić auto (320d m47) na 149 koni, bo wiecej nie da rady w tym motorze ze względu na słaby układ wtryskowy, prawda to?
  14. Znacie może jakąś hamownie we Wrocławiu z przystępną ceną za pomiar? Chcę zobaczyć czy po podstawowym serwisie ( nowy filtr powietrza, nowa przepływka, czyszczenie elektrozaworów i IC ) wypluje mi seryjne 136KM... Pytanie do TC, czy M47 na FMIC bedzie w stanie osiagnać 180KM i +/- 370Nm na wirusie, czy raczej bede musial większe wtryski wlożyć, aha i czy ori sprzęgło wytrzyma takie parametry? Z góry dzięki na odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.