Skocz do zawartości

wandyna

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330D 2001

Osiągnięcia wandyna

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Kurde nic nikomu nie przychodzi do glowy? :(
  2. Mój problem pojawił się po naprawie silnika po wpadnietych klapkach. Wydaje mi sie, ze wczesniej nie bylo tego dzwieku. Poza tym auto zaczelo kopcic i duzo palic. Poza tym rano po odpaleniu przez chwile chodzi nie rowno i skacze na obrotach. A dzwiek stuknia, ktory slychac na filmiku wystepuje tylko jak auto sie rozgrzeje a na zimnym jest ok. W rzeczywistosci naprawde slychac to wiele bardziej niz na filmiku.
  3. Witam! Szanowni forumowicze! Coś mi stuka/cyka w silniku jak na filmiku załączonym poniżej (filmik mojego autorstwa) W związku z tym mam uprzejmą prośbę, może jest ktoś w stanie podsunąć jakiś pomysł co to może być lub to zdiagnozować? Górną osłonę zdjąłem celowo, aby było to lepiej słychać. Dolnej nie mam i to cykanie też się tam niesie dołem co nagrałem na początku filmiku. Ponieżej filmik:
  4. najwyrazniej nie miales takie przypadku. Czytaj uwaznie mowa o kolektorze wydechowym. Z zakladaniem zeliwnego jest tak samo jak z wywalaniem klapek z kolektora dolotowego ktore wpadaja. Zaklada sie zeliwny zeby wiecej nie pekl (mowa o kolektorze wydechowym), a z kolektora dolotowego wywala sie klapki zeby nie wpadly do srodka rujnujac silnik. Wiec w mysl twojej zasady po co cos zmieniac skoro fabrycznie tak jest odpowiadam: bo fabryczne rozwiazanie nie zdalo egzaminu!
  5. z tego co widze to masz 3.0 ale benzyne? moj to diesel?
  6. a powiedz mi poza tym stukaniem miales jeszcze jakies objawy? 15tkm temu wpadly mi slynne klapki z kolektora dolotowego i mialem cala gore robiona i wydaje mi sie , że przed tym remontem nie bylo tego dzwieku. Czy jest mozliwe zeby naprawa zle wykonana czy cos w tym stylu miala na to wplyw?
  7. dodam, że jak auto jest zimne to jest cisza jak chwile pochodzi to stuka.
  8. teraz z perpektywy czasu stwierdzam ze to brzeczenie jednak nie ustalo.. takze dale draze temat
  9. na 400% masz pekniety kolektor wydechowy. zeby go wyjac wcale nie trzeba zdejmowac gory silnika.... bylo o tym pisane.. jak wyjmiesz filtr powietrza to masz 3 zaslepki ktore prowadza do jego mocowania. Kup nowy kolektor tylko nie blaszany tylko zeliwny sa na allegro. Ustapi brak mocy z zera i smrod w kabinie. A nie masz wrazenia ze auto glosniej chodzi?
  10. Taki z tego morał, że zwykły aluminiowy jest do du** i pęka dość często bez żadnego "podkręcania buni", a jak założysz żeliwny to masz spokój
  11. Witam! Panowie tak jak w temacie.. podczas jazdy gdy puszcze gaz automat wysprzęgli bieg i dam szybko wciskajac pedal gazu tak 1/3 to jest takie szarpniecie i gumowe pukniecie jakby z okolic tylnej osi. Wymieniony łącznik elastyczny wału ze skrzynią, przegub wału łączący z tylnim mostem i wyważony wał. Ponadto przy spokojnej jezdzie, gdy automat przy 110km/h wrzuca na szusty bieg wystepuje owe pukniecie albo bardzo podobne tylko z duzo wieksza sila, az rzuci tylem auta. skrzynia zmienia biegi plynnie i nie szarpie. jakies pomysly?
  12. a auto nie pracuje glosniej? moj byl mulowaty jak pekl mi kolektor wydechowy.. jezdzil jak seiczento a halasowal jak scigacz ;)
  13. miedzy 2500 a 3000 z robota, zalezy jakiej firmy czesci kupisz.. oczywiscie mowa o tylnym zawieszeniu bez amorow i sprezyn, tylko 4 wachacze, 2 tuleje plywajace i laczniki stabilizatora nic wiecej :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.