Skocz do zawartości

Shevy

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328i M52TUB28

Osiągnięcia Shevy

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Shevy

    BMW e46 Huczenie w tylnym kole

    Dzisiaj zdjalem kolo ,jednak puscilem na biegu i kreci na boki piasta jak szalona . Jutro jade lozysko zmieniac ;)
  2. Shevy

    BMW e46 Huczenie w tylnym kole

    Moze byc i to . Mogla mi ktoras z okladzin peknac i stad byloby metaliczne brzeczenie i to tarcie przy danej pozycji w obrocie kola. Dodam ze to brzeczenie ,jakby oslona czy cos po lekkim dotknieciu hamulca w czasie jazy cichnie . Duzo roboty jest zeby dostac sie do szczek recznego ?
  3. Shevy

    BMW e46 Huczenie w tylnym kole

    Robilem calkowita geometirie przod tyl ,z pochyleniami .
  4. Witam . W zime mialem mala przygode , w prawym tylnim kole zostala skrzywiona felga ,do wymiany poszedl wachacz ten podluzny prosty . Po tym wszystkim zostalo mi chuczenie w kole ,tzn. nie ciagly chuk ,tylko w danym polozeniu kola ,jakby o cos ocieralo , wiadomo z predkoscia nasila sie czestotliwosc . Dodatkowo na wybojach metalicznie brzeczy ,mozliwe ze to ta oslona od hamulca ale gialem ja i nic to nie daje . I teraz pytanie czy jest sens wymieniac samo lozysko czy moglo cos innego sie uszkodzic i nie bedzie lepszym wyjsciem dla mnie wymiana calej zwrotnicy z piasta ? Np. http://allegro.pl/zwrotnica-piasta-bmw-e46-328-prawa-tyl-i5070581398.html .
  5. Shevy

    Re: E46 328 Wypadanie zapłonu

    Czujnika stukowego nie zmienailem ,rozwiazalem wczesniej problem .U mnie rozwiazaniem problemu wypadania zaplonu okazala sie kalibracja komputera instalacji gazowej ,jest nowa i po 5k kilometrow wymagala kalibracji , ujmujac krotko zaczalem to robic od dupy strony . Wymienialem czujnik walka rozrzadu od strony wylotowej ,na dwoch innych tez byl blad ,odeslalem i kupilem spray do czyszczenia stykow elektrycznych , psiknalem na wtyczke , zalozylem swoj czujnik i smiga . Ale z mojej zabawy z wypadaniem zaplonu dowiedzialem sie ze moze to byc drobnostka ale czesto jest ciezko dojsc co jest przyczyna . Trzeba sprawdzic cewki ,swiece ,przewody ,wtyczki /wiazka od wtryskow czy dobrze siedza , moze byc walniety komputer i podaje zle parametry wtrysku paliwa , cisnienie na tlokach ,czujniki , odma , a przedewszystkim szczelnosc ukladu dolotowego ,wszystkie gumy ,z tego co sie dowiedzialem ,silniki bmw bardzo nie lubieja nieszczelnosci i tez moga sie cuda dziac . Jesli auto jest z gazem ,trzeba calkowicie odlaczyc go ,zeby sprawdzic czy to nie jest wina wlasnie gazu . Tylko nie przelaczenie przyciskiem b/g na benzyne ,lecz calkowite odlaczenie wiazki gazu od wtryskow i podlaczenie samej wiazki od benzyny .
  6. Shevy

    Re: E46 328 Wypadanie zapłonu

    Jednak problem nadal trwa .Doszlo do tego ze nie bylo jazdy wcale ,chwila jazdy i zaplon wywalalo cyl.6 ,po calkowitym odpieciu gazu jest dobrze nic nie wywalalo ,auto gania az milo ,ale dzisiaj pojechalem na parking sprawdzic ,dostal ostro i za pare chwil wypadl zaplon . Z gazem jade robic porzadek w poniedzialek . Odma zmieniona , kompresja wporzadku ,swiece zmienione ,cewki przekladane ,bledu czujnika walka rozrzadu nie ma ( na starym czujniku) . Zostaje mi ECU lub czujnik spalania stukowego ?
  7. Shevy

    Re: E46 328 Wypadanie zapłonu

    Kupilem druga listwe na dwa wyjscia . Zalozylem druga odme . Pierwsze odpalenie po zlozeniu ,kontrolka EML i kontroli sie swieci , auto chwile pochodzilo w trybie awaryjnym , zgasilem odpalilem i bajka ,chodzi rowniutko . Jazda ,autko odetkane ,ladnie reaguje na gaz ( czysta przepustnica ) , troche rozgrzalem silnik ,i pare jazd do odcinki ,przysmalone kapcie i nie udalo mi sie zrobic zeby wywalilo zaplon ,powolny powrot na podworko (1 bez gazu) staje ,zaczyna telepac autem ,gasze jest dobrze , nie wiem czy to wypadl zaplon czy moze resztki oparow po czyszczeniu wszystkiego .
  8. Z tego co piszesz to mial zrobic z zewnatrz i jest to zrobione .Masz jakis dokument potwierdzajacy wykonanie uslugi ( faktura ,rachunek ) ? Dawno to bylo robione ? Jesli nie to powinienes pojchac do tego lakiernika pokazac mu to ,jesli to jest jego zle wykonana usluga z jego winy ,powinien polakierowac Ci to z wlasnej kieszeni , najlepiej pojedz z tym znajomym co go zna wtedy moze uda Ci sie jakos dogadac .
  9. NA przeplywce masz wartosc ponad 12 (total air comsuption HLM) ,z tego co wiem powinno byc okolo 3-4 (tak mowil mechanik) . U siebie mialem okolo 9-10 i mialem zapchana odme . Woda wydechu to normalna rzecz.
  10. Shevy

    Re: E46 328 Wypadanie zapłonu

    Chyba jakas zmiana byla , jak odkrecilem korek i zatykalem reka to buczalo , przed demontarzem odmy ,zassalo mi bagnet .
  11. Shevy

    Re: E46 328 Wypadanie zapłonu

    Moj rozdzielacz ,jak widac ma jedno wyjscie . Mam zamiar zalozyc z dwoma wyjsciami (wszszedzie do kupienia sa przewody na dwa wyjscia ) niesprawi to problemow . W inpie mialem duze wartosci na przeplywce ,okolo 9 na biegu jalowym . Mechanikowi powiedzialem ze odme mam chyba zapchana (bucznie po zgaszeniu , przy dodawaniu gazu) i mnie uswiadomil ze to zapewne bedzie moje rozwiazanie . http://www.iv.pl/images/47632926023451458309.jpg
  12. Shevy

    Re: E46 328 Wypadanie zapłonu

    Pozniej zrobie zdjecie , jest tylko jedno wyjscie ,i jeden przewod u mnie w tym rozdzielaczu . Po vinie oczywiscie wszedzie podwojne przewody , nigdzie nie znalazlem na jeden przewod . Tutaj ktos opisal ze mial tak samo ,ale rozwizania brak http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=19136 .
  13. Shevy

    Re: E46 328 Wypadanie zapłonu

    Mialem zapchana odme ,wlasnie jestem w trakcie robienia , wywalilem stara a nie mam jeszcze nowej . Wszedzie na schematach jest odma z rurka nr7 u mnie jej nie ma ,da sie gdzies kupic bez wyjscia na ta rurke ? http://www.iv.pl/images/79129571628406500885.png Sprawdzilem ,nie ma u mnie drugiego wyjscia w rozdzielaczu ,jest tylko jedno ,jesli wymienie rozdzielacz na taki z dwoma wyjsciami nie bedzie problemu ? http://www.iv.pl/images/30236838633900695528.jpg http://www.iv.pl/images/40174785928872237570.jpg
  14. Shevy

    Re: E46 328 Wypadanie zapłonu

    Panowie , po zmianie czujnika na taki jak mialem ( uzywka) problem dalej wystepuje wrzucam teraz bledy z ,,Read error memory" . Nie jest to blad czujnika od strony ssacej ? Cewke 6 zamienilem z cewka 1 i bez zmiany ,ciagle 6 cylinder wywala , swiece mam zalozone nowe . Co do tego pukania co wczesniej pisalem ,jednak to nie jest disa , nie wiem co to jest dokladnie , znajduje sie pod przeplywka idzie do tego kilka przewodow ,nie wiem czy to nie jest cos od podcisnienia. Wlasnie teraz sie zastanawiam czy na tamtym czujniku co mi przyslali ( nieorginalnym bez zadnych numerow) blad nie znikna ,patrz wyzej na zdjecia bledow . A czujnik juz odeslalem bo przyszedl drugi . Chyba wyjdzie ze kupie nowy czujnik i tyle . Tylko dlaczego wywala ten ciagle 6 cylinder ,nie powinno roznych wywalac ? Troche szkoda mi 400 zl aby sie okazalo ze to nie jego wina . Moze wrzucic parametry z live data moze z nich ktos cos odczyta ? http://www.iv.pl/images/89019723734051051841.jpg
  15. Shevy

    Re: E46 328 Wypadanie zapłonu

    to zeby kupowac ori to tez sie naczytalem . Ciekawia mnie oznaczenia czujnikow tego co nigdzie nie znalazlem , np. bmw xxx F czy bmw xxx B tak jak u mnie siedzial ,czy jest roznica mieczy tymi czujnikami w opornosci czy jej nie ma , takze oznaczenie SWF co ono oznacza , czy tylko serie produkcji czy cos wiecej . Druga rzecz czy przy walnietym czujniku walka rozrzadu wywala zaplon tylko na jednum cylindrze ( jak u mnie ) czy na roznych . Wiec moge miec do wymiany czujnik lub czujnik oraz cewke jesli jest rozwalona .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.