Skocz do zawartości

radzikj

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 540i manual

Osiągnięcia radzikj

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. wymiana rezystora dmuchawy tzw. jeża i powinno wszystko ruszyć
  2. ja właśnie pytam o dobrą mieszalnie... bo to że do niej muszę jechać to wiem... a napisałem, że szukam lakiernika, bo ktoś może ma magika co zna innego magika co magicznie dobiera lakier, załatwi ten lakier i mi to pomaluje a więc żeby mi ktoś znowu nie powtarzał ŻE TO MIESZALNIA I TAM SE JEDŹ to: szukam kogoś/czegoś/mieszalni/lakiernika/sklepu/lakierni/magika/cudotwórcy co zajmuje się lakierami typu KAMELEON
  3. Mieszalnia/lakiernik wszystko jedno aby dobrać kolor
  4. a nie zastanawiałeś się nad kupnem kasety adaptera (nie takiego taniego za 5zł... tylko Vivianco za kilka zł więcej :) ) i mieć audio na jack'a? Jakość na prawdę jest dobra w porównaniu np do adapterów na częstotliwość radiową. Do tego nie musisz męczyć płyt :) ja jestem zadowolony
  5. Witam, Mam problem ze znalezieniem lakiernika (ogarniętego) co by dobrał mi kolor kameleon... Najlepiej okolice Wyszkowa/Warszawy/Mazowsza. Mój kameleon jest chyba trzy składnikowy (złoty, niebieski i fiolet) i potrzeba mi pomalować 4 element - klapa bagażnika, dolna listwa pod klapą bagażnika, przedni błotnik prawy i cały zderzak z przodu (+ ewentualnie inne mniejsze elementy)
  6. zamiennik z tyłu wchodzi bez problemu :) jak masz czujniki parkowania z tyłu to możliwe, że w zamienniku trzeba będzie powiększyć gniazda przód trochę trzeba skombinować, krótsze nadkola i dolny wlot w zderzaku (widziałem, że u niektórych nic nie trzeba było robić... u mnie do zamiennika ładnie była wpasowana belka z ori mpakietu)
  7. radzikj

    Przepływka m62 test

    U mnie po odpieciu na sekunde sie zadlawi i wskakuje na 800 obr. Po tym nic innego sie nie dzieje oprocz podwyzszonych obrotow
  8. wystarczy dziurka i już lipa... więc jak masz możliwość to zdejmij kolektor i obadaj... wiem dużo roboty ale jak słyszysz, że tam spiernicza powietrze to pewnie masz już przyczynę
  9. Popatrz na kolektor czy aby gdzies nie pekl albo gdzies ssie na lewo
  10. Jak go wyjmiesz to potrzasnij nim. Powinien lekko postukiwać/obracać się w środku bez problemów. Mój ledwo sie ruszał i dopiero po uderzeniach sie przestawiał... I blokował Umyj obojętnie jakim środkiem lub odtłuszczaczem np do przepustnic, zaworów itp. Benzyna też się nada jednak nie wszystko tam "wyżre". Uważaj też żeby za bardzo nie zalać całego silniczka czyli nie lej litrami :)
  11. Pierwsze co zrób to wyciągnij silniczek krokowy i go wyczyść
  12. Polecam sprawdzic silniczek krokowy, może być tak brudny i się blokować stąd ciężkie odpalanie. Rano też pewnie jak już odpali to prawie przygasa?
  13. radzikj

    E39 540i błędy zapłonu

    Przepraszam za post pod postem ale sprawa w 90% rozwiązana. Okazało się, że silniczek krokowy byl tak brudny, że się praktycznie nie ruszał i blokował. Wyczyściłem go preparatem do turbo i egr. Błędy od 2 dni nie wróciły, obroty trzymają się równiutko, odpala z łatwością i nie przygasa.
  14. radzikj

    E39 540i błędy zapłonu

    Niestety po wymianie przeplywki nie za bardzo sie poprawilo... Dalej trzesie przy niskich obrotach... Troche mniej ale jednak duzej poprawy nie ma :( Ma ktos pomysl co tu moze dolegac? Kupilem czujnik temperatury w dolocie, bo juz na prawde nie mam pomyslu co moze to powodowac.
  15. radzikj

    E39 540i błędy zapłonu

    Fajki zmienione i brak poprawy ale... Odczytując parametry silnika doszedłem do tego, że: STFT Short time fuel trim bank 2 wynosi 0% wywala błąd sondy ale z rozwinięciem, że STFT bank 2 = 0%, a bank 1 - 25% wypadają zapłony na banku 2 (cylidner 5,6,7,8 jak pisałem wcześniej) obroty 560-620 Wziąłem się za odpięcie MAF czyli przepływki i... działa idealnie... STFT bank 2 waha się między 0,8% a -1,6% nie wypadają zapłony nie ma błędu sondy obroty 800-815 Jedynie co zauważyłem to po odpięciu przepływki wyłącza się DSC. Wymieniłem filtr powietrza na zwykły papierowy, bo siedział niestety SUPER SPORTOWY K&N przez którego padła przepływka... olej z tego badziewia zabrudził pół dolotu plus przepływkę, która padła praktycznie w kilka dni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.