Skocz do zawartości

Baju

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0D 2004

Osiągnięcia Baju

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Nie chce zakładać nowego tematu więc piszę tu. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem E46 320d 150km i od kiedy go posiadam miałem problem z temperaturą a mianowicie nie dogrzewał się, wskazówka była w połowie między 1/4 a połową czyli prawidłowym wskazaniem. Zgodnie z przeczytanymi tematami wymieniłem główny termostat, kupiłem Ori. Wymieniłem, odpowietrzyłem i teraz temperatura na wskaźniku jest już w pionie ale w ukrytym menu temperatura wacha się w okolicach 75 stopni... Macie pomysł co jeszcze jest zjeb***?
  2. http://moto.onet.pl/targi-w-genewie-niezadowolony-klient-osmiesza-bmw/5bwte Zobaczcie Panowie i Panie desperacki czyn pewnego szwajcara :)
  3. Oki ale na kloszu czy gdzieś pod maską na mocowaniu np? Pozdr.
  4. Nie chce otwierać kolejnego tematu i zaśmiecać niepotrzebnie, dlatego zapytam tutaj: w którym miejscu na przednich lampach xenon powinien znajdywać się napis DRL który w razie wojny można pokazać P. Policjantowi w przypadku kontroli w E91 z 2010r?
  5. Baju

    Śląskie

    Na prawdę dobry, rzetelny serwis felg ma BOMA w Katowicah przy ul. Krakowskiej 158, za prostowanie alu felgi 17' zapłaciłem u nich 130 zł : prostowanie 100 zł na maszynie + dodatkowe opłaty związane ze zdjęciem, założeniem opony i wyważeniem koła 30 zł, gdzie i innych "fachowców" słyszałem kwoty 300-400 zł kiedy jeszcze felgi na maszynę nie założyli...
  6. Wydaje mi się że przy tym przebiegu filtr już spełnił swoją rolę i bardziej nadaje się do wymiany a nie naprawy... Mam kilka innych wariantów... : 1. Sprzedawca okazuje się dość uczciwym Niemcem, który dba o ekologie,o prawo i zdaje sobie sprawę z kosztów wymiany filtra które "podobno" (nie mam tego potwierdzonego na 100%) wynoszą u Nas w Polsce około 10 tyś zł w ASO, więc chce się wyzbyć towaru i niech Polaczek się martwi :P 2. Sprzedawca okazuje się już mniej uczciwym Niemcem i oprócz wspomnianego filtra do 100% sprawności należy wykonać jakieś inne dodatkowe naprawy które dodatkowo podniosą koszt poniesiony przez przyszłego nabywce, więc chce się wyzbyć towaru za mniejszą cenę i niech Polaczek się martwi :) Osobiście do głowy przychodzi mi tylko jeden pomysł: wytargować jeszcze lepszą cenę, w PL usunąć filtr ( co oczywiście jest nie zgodne z prawem itp. :D ), słyszałem że w takich przypadkach dostaje się dobrą cenę na lekki chip tunning, chodź to już jest najmniej istotna sprawa i cieszyć się z użytkowania E91. Dodatkowo myślę, że konieczne będą jeszcze jakieś inne naprawy eksploatacyjne w związku z przebiegiem ale to przecież norma po zakupie każdego samochodu.
  7. Jeśli chodzi o VIN to czekam na wiadomość od sprzedającego :) Już jest :D WBAUY11090A870898
  8. Witam, jak w temacie proszę o subiektywną opinie przedstawionej poniżej 320-tki. Z informacji uzyskanych od sprzedającego dowiedziałem się że ma uszkodzony filtr cząstek stałych. Podobno można się nią przejechać ale tylko do jakiejś określonej prędkości, to prawda? Przebieg podobno prawdziwy, są książki ale to i tak jeszcze do dokładniejszej weryfikacji... Cena jak na razie to 9k euro. http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/320/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2009-01,frx:2011-12,ful:diesel,ger:manual_gear,ccx:2000,vcg:estatecar,xhl:true/pg:vipcar/188773826.html Co o tym sądzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.