Hyde
Zarejestrowani-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e91 330xd,
było: e36 325i -
Lokalizacja
Mikołów / Wrocław
Osiągnięcia Hyde
Współtwórca (5/14)
0
Reputacja
-
Hej, nie łączy mi się Rheingold ISTA/P 3.61.4 (native, ori rheingold, Windows 10 Pro x64) z ICOM Next (ori). Klikam "Create new session -> Select ISTA/P server automatically -> Connection manager i pusta lista". ICOM połączony przez LAN. Rheingold ISTA/D (ISTA+) 4.08.13 ustawiona na "Dealer organisation ICOM/ENET local area network" normalnie wykrywa ICOMa i diagnozuje. Na komputerze jeszcze zainstalowane BMW Standard Tools 2.12, bez instalacji EDIABASa, ISTA/P przeinstalowana dzisiaj (po instalacji Standard Tools) na świeżo i dalej nic. Próbowałem zmieniać ustawienia Interface w ediabas.ini na remote, enet w C:/EDIABAS/BIN albo w C:/apps/ISTA-P/BMW/Environment/EDIABAS/BIN + RemoteHost na adres ICOMa (169.254.169.156) i nie ruszyło. Może ktoś z Was byłby mi w stanie pomóc, szukam cały dzień i nie umiem znaleźć rozwiązania.
-
1.slavoS 2.irek.k 3.arek 4. hyde z kobietą BTW dokąd :P ?
-
Jak dla mnie świetny pomysł, też nigdy nie byłem w tych okolicach. Zresztą jak dla mnie najlepsza jest opcja na wakacje w BMW, reszta to już szczegóły :wink:
-
Dla mnie może być, zaliczka popłynęła :8) . A BTW patrzyłeś na to: http://www.amw.turystyka.pl/domki.html ? Nie wiem czy jest tam miejsce, ale jak na nasz mini-zlot to wypadło by to spoko - jest parking i miejsce na grilla :D .
-
Jak macie jeszcze miejsce to: 1.Bezel141 - 2/3 osoby 2. PaniEve - 2 osoby? :D 3. Włodi - 2 osoby? 4. Rivasi - 1 osoba 5. SlavoS - 1 osoba 6. PoCiEjJ - 1 osoba 7. no4 - 2 osoby 8. arek1056 -1 osoba 9. irek.k - 1 osoba 10. Przemek F30(poza forum) - 2os 11. Vaporr -2osoby 12. alibizi - 1 osoba 13. czerwony330d - 1 osoba 14. hyde - 2 osoby
-
Z tym wyższym przodem to muszę się przypatrzeć, głównie chyba kwestia foto z takiego kąta, nie zwróciłem na to uwagi... Dyfuzor Performancowy albo coś w tym stylu by mi się marzyło, ale z tym powoli :wink: . Lepszej jakości zdjęcia będą jak dorwę jakiś lepszy aparat i pogodę :wink: . Z obniżeniem na razie nie będę szalał, zobaczymy w przyszłości. Bardziej by do mnie przemawiało wtedy coś regulowanego, bo fakt, przy ok. 220 km/h auto zaczyna robić się mniej stabilne na poprzecznych nierównościach. No ale wykryłem ostatnio jedną tuleję gumową do wymiany w tylnym zawieszeniu, może to też jakoś wpływać.
-
E90 330i CZARNA - SESJA ZDJĘCIOWA str. 53
Hyde odpowiedział(a) na Michał 330xd temat w Galeria - nasze samochody
Zdjęcie przodem pod mostem miażdży! Fantastyczna scena! Zdjęcie tyłem w ruchu mi się też bardzo podoba, natomiast przodem wcale. Za to statyczne zdjęcia klasa sama w sobie, fajnie oświetlone. Musimy się umówić kiedyś na spota, to mi podpowiesz co z lakierem, bo widzę, że naprawdę jesteś ekspertem w tym temacie. -
Każdy model możesz kupić okazyjnie, część sprzedających wchodzi na allegro, patrzy ile kosztują średnio takie auta (nie wiedząc o pokręconych licznikach, dzwonach i innych historiach znanym amatorom aut używanych), dają cenę trochę powyżej średniej i sprzedają takie auto w miarę okazyjnie (co nie znaczy tanio, w każdym razie nie drogo). Tylko przy popycie przewyższającym podaż, samochód sprzedaje się poniżej 24h od wystawienia, jeśli jest dobry.
-
Rzuć okiem np. tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=246801&start=105 Jest tych wydechów trochę na forum, poszukaj. Ja osobiście widząc te tematy i opinie o MG Motorsport nie pojechałbym nigdzie indziej.
-
Hej, hej, to moja pomyłka była! Auta były w tym samym kolorze, z tego samego rocznika, a ja gadałem z właścicielami w tym samym czasie, do tego w podobnym momencie się sprzedały. Tamtego z mojego linku to bym nikomu nie polecił... Także od razu bym szczepana nie zarzucał.
-
To się cieszę, że chodzi o inne auto! Już się bałem, że kupiłeś tamto, bo akurat tak się czasowo złożyło, że Ty kupiłeś auto zrobione w polift w tym samym kolorze, a tamten je chyba sprzedał. Także odkręcam moje insynuacje z przebiegiem, wygląda to faktycznie prawdziwie. Co do M57 to można się faktycznie zastanowić nad wymianą łańcucha przy takim przebiegu, koledze ostatnio właśnie pękł przy 250k km w 530xd. Koszty naprawy tego na pewno będą wysokie...
-
Hmm, bardzo dziwna sprawa... Możesz mi podrzucić VIN na PW? Zadzwonię do Ciebie jutro po południu jak nie masz nic przeciwko, to pogadamy. Co do 170k km -> tyle miała w czerwcu w aukcji, gdy ją sprzedawał, nie wiem ile było na liczniku faktycznie, bo nie pojechałem jej oglądać. Chyba, że kupiłeś inne auto niż mi się wydaje, to wybacz za robienie bałaganu w temacie. Natomiast tak jak mówisz, nie popadajmy w paranoję z tym kręceniem liczników. Moje auto miało wpisy od 2008 do 2013 w ASO, a potem nic, ale zakładam że skoro nie zmienił się właściciel + do tego jego miejsce pracy to w następnych latach nagle nie zaczął robić 100k km rocznie. [EDIT] Pomyliłem Twoje autko z innym, bliźniaczo wyglądającym, stąd kasuję co pisałem o tamtym aucie. Gdybyś tamto kupił to byłbym bardzo mocno zdziwiony. Cieszę się, że przypadkiem nie wpadłeś na tamtą minę! Co do opon - masz może porównanie do Contisportcontact 5 i do Pilot Super Sporta? Muszę kupić letnie do mojego 330xd i myślałem nad Continentalem, ale Wasze opinie o Goodyearze mi utrudniają zakup :wink:
-
Fajnie Vaporr działasz z autkiem, dobre modyfikacje :D ! Zastanawiałem się nad kupnem tego auta jakiś czas temu, ale odpuściłem je właśnie z powodu dzwona. Jak mówisz, że widziałeś zdjęcia i nie było to nic poważnego to dobrze. Oby autko Ci służyło i trzymam kciuki za modyfikacje! [EDIT] Trochę zamieszania narobiłem z przebiegiem, bo auto wygląda bliźniaczo do innego, które oglądałem i miało cofany przebieg. Wszystko co napisałem wycofuję!
-
Cześć wszystkim! Po dłuższej chwili poszukiwań udało mi się w końcu znaleźć moją czarną perełkę (no dobra, metallic). Nie licząc E36, która miała być moim rajdowym projektem jest to moje pierwsze BMW, na pewno nie ostatnie. Wymagania wydawały się proste - E90 lub E91, automat, 3.0 diesel. Okazało się, że wcale tak łatwo nie było, żeby znaleźć coś sensownego. Gdzieś w międzyczasie były rozmowy z kolegą Vaporrem nad jego autem, chociaż to byłby dla mnie zbyt duży przeskok, niemniej i tak się na nie spóźniłem, więc pozostało szukać dalej. Jakiś czas później pojawiło się jednak krajowe auto, od pierwszego właściciela, z bardzo ciekawym wyposażeniem, więc długo nie myślałem i w efekcie ogłoszenie wisiało niecałe 24h, a ja od 1. lipca cieszę się nowym autkiem. Dla zainteresowanych co dokładnie jest w aucie VIN do rozkodowania: WBAVT91038KX29428. Sam byłem zaskoczony wersją, którą udało mi się znaleźć, bo z istotniejszych dla mnie rzeczy był m-pakiet, dach panorama, duża navi, bi-xenon, a z ciekawostek Individual High End Audio, wykończenie Piano Black + individual (!) dodatkowe elementy wykończone w piano black, jak nakładka hamulca ręcznego, albo gałka skrzyni biegów. Fotki z dnia zakupu: Przypadkiem trafił się też napęd na 4 - nie szukałem takiego auta, ale może być :D , najważniejsze, że zgadza się to co chciałem mieć. W każdym razie w wakacje zachęciło to do lekkiego zjazdu z asfaltu. O własnościach terenowych nie mogę się tu wypowiadać, ale piaszczyste drogi, pomimo górskich podjazdów, pokonywało się bardzo spokojnie. W ciągu zimy myślę o zmianie koloru felg, bo mi ten czarny mat do końca nie leży i do tego przywrócenie auta do stanu prawie jak z fabryki - niestety podłokietnik z tyłu został czymś oblany, dzieci też chyba załatwiły popielniczkę, bo nie chce się otworzyć, pasażerka obdrapała rączkę drzwi, listwy piano black się łatwo rysują, więc przydałoby się wypolerować, a co dalej? Zobaczymy :D . Kolor tylnego dyfuzora mnie jeszcze zastanawia, bo nie do końca mi pasuje, ale zobaczymy jak to będzie po przemalowaniu felg...
-
To chyba w serii X panorama jest mniej awaryjna niż w serii 5. W e61 ceny lecą w dół, między innymi przez panoramę. No... e61 z zepsutą panoramą często będzie tańsze od e61 bez, bo już jest coś do naprawy :D . Natomiast nie sądzę, żeby auta ze sprawnym panoramicznym dachem były mniej poszukiwane od tych bez. Śmiem wątpić.