Skocz do zawartości

pydzik

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318i 2008r.
  • Lokalizacja
    DWR

Osiągnięcia pydzik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Musisz mieć włączone świała, lub automat. Zapalasz długie, naciskasz guzik i pojawia Ci sie obraz na navi. Warto też przeczyścić kamerę raz na jakiś czas.
  2. Działa! S8 ma nowe kawałki, więc to napewno 2015 mapa. Pawelkoln, podeślij nr konta - chciałbym podziękować.
  3. Próbujesz odpalić coś 32 bitowego na 64 bitowej maszynie. Spróbuj tryb zgodności z XP lub ściągnij obraz VMWARE z XP 32bit i tam odpalaj to co chcesz.
  4. Będę w Częstochowie w przyszły weekend (17-18) - mogę wam to ogarnąć, piszcie na pw.
  5. Pewnie ISTA/P jest wstanie to zrobić :) Zrób tak jak Ci napisaliśmy, zrobiłeś już VO - przekoduj każdy moduł pojedyńczo NCSem poza 2MULF. Potem tool32.
  6. Ciekawa sprawa. Jesteś pewien że czujnik jest ok? Jakie błędy Ci wyskakują dokładnie? Szczególnie interesujące by były błędy z modułów AFS, ALC, SZL lub SGM (w zależności od tego co tam masz w aucie). Nie masz może jakiegoś update'u dostępnego dla tego auta? Może coś co ma rozpoznać ten czujnik ma za starą wersję softu.
  7. Nie ten temat. Business do MASK nie potrzebuje kodów, mapy są na DVD. Nie ma operacji kopiowania na HDD bo MASK go nie posiada :)
  8. Tylko w niektórych e90 idzie dogadać się z MULFem przez kabel D-Can (no chyba że miałeś MOST podpiętę). Możesz zrobić SG_CODIEREN na wszystkich modułach pojedyńczo poza MULF, nie sądzę żeby MULF miał coś do akumulatora. Potem odpalić tool32 i zresetować mapę ładowania. 2MULF jest praktycznie jednym z pierwszych na liście - NCS idzie alfabetycznie. Więc nie pokodował wiele. Wg mnie nie powinien zostawiać tak jak jest bo niedługo pojedzie po kolejne aku i dołączy do grona krzykaczy jak to komputery zepsuły BMW :) Chyba że nie jeździsz tym autem? Skąd jesteś? Może ktoś lokalnie Ci z tym pomoże?
  9. Poczytaj podstawy jak zmieniać VO /FA (nazwa zamienna w zależności jakiego języka używasz - vehicle order albo fahrzugcośtam) za pomocą NCSa. Na każdym forum poświęconym bmw jest tutorial. Zamień A090 czy co tam miałeś na pojemność jaką masz i jest poprawna, a potem zapisz. INPA działa na plikach .ipo lub .ips które i tak są tylko swego rodzaju wrapperem na .grp i .prg - tak na marginesie :) A co do NCSa, co rozumiesz przez to że działa dobrze, skoro powyżej brzmisz jakbyś nie wiedział jak go używać? Klikałeś co wewnątrz DDE ? :) Anyway, zanim zaczniesz kopiować pliki między folderami lub szukać innej nazwy, ściągnij najwyższe sgdaten jakie się da. Znam ludzi którzy podeszli z za niskim do zupdatowanego modułu i mieli kuku. Aczkolwiek tool32 najwyżej nie wykona roboty - tak mi się wydaje, mądrzejsi odemnie muszą się wypowiedzieć. A komenda której szukasz to steuern_batterietausch_registri...
  10. Już jest, tylko nie za darmo w sieci ;) Myślę, że jeżeli ktoś jest niecierpliwy (jak ja) to możnaby zorganizować jakąś zrzutkę na pseudo oryginał z allegro i puścić w szeroki świat.
  11. Rozumiem że wg VIN'u masz 6FL w wyposażeniu? Może z pendrivem coś nie tak (nie ten system plików lub coś innego). Co do BT to jest opis na tym forum (usera SantaCruz bodajże) i sporo opisów na zagranicznych, osobiście byłem w podobnej sytuacji (było 6FL, nie było BT). Całość jest bardzo łatwa do zrobienia, za jakieś 300 zł (najdroższa sprawa to mikrofon) zrobisz wszystko.
  12. Ciekawe... ogólnie czasami niezłe bzdury można tu wyczytać, ale ... ! Sprawdziłem jakiś pierwszy lepszy .trc z MASKa z googla i znalazłem tam: MAP_2D nicht_aktiv więc można by spróbować przestawić to na aktiv. Nie siedzę akurat przy kompie z softem do BMW żeby sprawdzić czy to wogóle logiczne. Zawsze myślałem że trzeba mieć nowszego MASKa Nie mniej, chcesz spróbuj (pisze z pamięci, jestem za leniwy żeby zweryfikować, instrukcji na necie jest multum): - odpalasz NCS'a - ładujesz profil expert lub revtor's - czytasz FA z ECU -> E89 -> CAS - jak pokaże Ci FA dajesz back - potem choose ecu -> MASK - zmieniasz robote na Codeirungdata-lesen - execute - modyfikujesz plik .trc, zmieniasz to co tam chcesz, zapisujesz jako .MAN - zmieniasz robote na SG_codieren - execute - dajesz autu sie przespać 16 minut Pewnie nie zadziała, lub potrzebuje jeszcze coś innego przestawić, googlaj - może coś znajdziesz. A tak pozatym, MASK2 można kupić naprawde za grosze na allegro, tylko kupuj u ludzi którzy przyjmują zwroty, bo można się naciąć i kupić coś uwalonego, a to tylko kolejne koszty.
  13. Szperałeś o awaryjności N43 i nic nie znalazłeś? Gigant jesteś :) Poszukaj o problematycznych cewkach, wtryskach, rozrządzie i wrażliwości na paliwo... jest takie forum w UK, temat o N43 chyba na 70 stron, fajnie się czyta. Tutejsze forum też ma sporo an ten temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.