Skocz do zawartości

chodz

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1999r

Osiągnięcia chodz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. chodz

    e46 problem z ciśnieniem

    Objawy to jedynie jak wlacze klime to na biegu jałowym lekko obroty chodzą oraz ma kiepski start . Sprawdzam bo chce założyć lpg a auto 300000 kupiłem od niemca i trochę oleju ubywa zalalem liqi 4100 full syntetyk a wcześniej nie wiem jaki byl więc taki wlalem.
  2. chodz

    e46 problem z ciśnieniem

    Dzisiaj rano przejechałem się do pracy wróciłem sprawdziłem i na wszystkich 6 jest 12 jak na obrazku bez wyłączenia wtrysków paliwa http://s1.fotowrzut.pl/3OS7M0O6UM/1.jpg Byłem potem jeszcze u mechanika żeby sprawdził i powiedział że na wszystkich jest 14 czyli dobrze. Może ktoś mi powiedzieć o co tu chodzi wczoraj sprawdzałem to po parę razy i był ten sam wynik a dzisiaj inny nie rozumiem. Dajcie znać jeśli ktoś coś wymyślił
  3. chodz

    e46 problem z ciśnieniem

    Witam serdecznie mam ogromną prośbę, kupiłem dwa miesiące temu e46 rok 2005 touring 2.5 benzyna. Dzisiaj sprawdzałem ciśnienie na pierścieniach i tak na 1 i 6 12,5 bara na na pozostałych 2345 około 7. Proszę napiszcie mi jakie są możliwe przyczyny bo to troche dziwne żeby pierścienie w środku były kiepskie a te dwa na początku ok. Jestem podłamany tym wynikiem i nie wiem co dalej robić. Będę wdzięczny za każdą odpowiedz. DZięki
  4. chodz

    520i immo problem

    Niestety w Inpie tego nie idzie zrobić bo próbowałem, z tego co sie dowiedziałem to mam zobaczyć w tool32 tylko za bardzo nie wiem co dokładnie tam grzebać.
  5. chodz

    520i immo problem

    Witam wymieniłem ostatnio wiązke silnika przy e39 520i 1999. Sprawa wygląda następująco po tej operacji nie mogę auta odpalić tzn. rozrusznik kręci ale nie odpala. Wg mnie to błąd Ews w inpie (ews manipulation protection) w disie próbowałem różnych sztuczek wgranie na nowo ews potem kalibracja i następnie alignement ews-dmw ale to nic nie daje. Więc wychodzę z zalożenia że na zdrowy chłopski rozum to problem jest z dme, ponieważ z trzech kluczy które posiadam na wszystkich rozrusznik kręci, czyli rozpoznaje klucz ews tylko, że dme nie chce podać paliwa? Wiem że na ogół ludzie z tego forum zarabiają na tym ale jeśli znajdzie się jakiś pomysłowy dobromir to proszę o pomoc. Jestem skłonny zapłacic za tą naprawe jeśli jest tutaj ktoś z poznania okolic i zna się na tym proszę o PW.
  6. Myśle, że rozjechane wycieraczki większość z nas już to przerabiało.
  7. chodz

    E39 Wymiana wiązki wilnika

    Nobody know? Żadnych propozycji?
  8. chodz

    E39 Wymiana wiązki wilnika

    Witam wymieniłem ostatnio wiązke silnika przy e39 520i 1999. Sprawa wygląda następująco po tej operacji nie mogę auta odpalić tzn. rozrusznik kręci ale nie odpala. Wg mnie to błąd Ews w inpie (ews manipulation protection) w disie próbowałem różnych sztuczek wgranie na nowo ews potem kalibracja i następnie alignement ews-dmw ale to nic nie daje. Więc wychodzę z zalożenia że na zdrowy chłopski rozum to problem jest z dme, ponieważ z trzech kluczy które posiadam na wszystkich rozrusznik kręci, czyli rozpoznaje klucz ews tylko, że dme nie chce podać paliwa? Wiem że na ogół ludzie z tego forum zarabiają na tym ale jeśli znajdzie się jakiś pomysłowy dobromir to proszę o pomoc. Jestem skłonny zapłacic za tą naprawe jeśli jest tutaj ktoś z poznania okolic i zna się na tym proszę o PW. viewtopic.php?f=72&t=117890
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.