Skocz do zawartości

pilaros

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    sopot

Osiągnięcia pilaros

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. pilaros

    Spalanie 740i f01

    Witam Swoje pytanie kieruje do użytkowników bmw f01 740i . Interesuje mnie realne spalanie tego auta szczegolnie w miescie przy w miare cieżkiej nodze. Moje bmw e65 745i pali mi ok 18l i chciałbym benzyniaka f01 który pali mniej a diesel nie wchodzi w gre. Nie znalazłem takiego wątku na forum a wydaje mi sie że napewno sie przyda :) Pozdrawiam
  2. czy ktoryś z kolegów oglądał już to auto? w dalszym ciągu jest na sprzedaż, właściciel twierdzi że nie było wypadkowe tylko pomalowane bo ktoś obrysował kilka elementów. A z tą poduszką to sam mam dylemat chodz nie wydaje mi sie żeby te przebicia linii świadczyły o tym że była kiedyś wystrzelowa no ale w naszym kraju to wszystko możliwe :D oto nowe ogloszenie http://allegro.pl/bmw-730d-f01-245km-head-up-roletki-i5238613598.html
  3. Witam Czy ktoś kojarzy to auto? nie wiem czy jest sens sie fatygować.Wlasciciel twierdzi ze byla lakierowana bo ktos porysowal i wypadkowa nidzie nie byla a przebieg oryginalny z gory dziekuje za pomoc
  4. Witam Czy ktoś kojarzy to auto? nie wiem czy jest sens sie fatygować.Wlasciciel twierdzi ze byla lakierowana bo ktos porysowal i wypadkowa nidzie nie byla a przebieg oryginalny z gory dziekuje za pomoc
  5. filtr paliwa(ten obok silnika) byl wymieniany w sierpniu,zrobilem na nim 13tys km
  6. moze poprostu mechanik wstawil zla pompke paliwa???
  7. znajomy mechanik odladal pompe wtryskowa i stwierdzil ze nic nie bylo w niej ruszane ale niestety nie wie co jest przyczyna tego dlawienia :(
  8. gdzie dokladnie sa te wezyki??? pzdr
  9. witam mam problem z moim tdsem 3 tygodnie temu wymienilem sprzeglo bo sie slizgało,po wymianie sprzegła auto zaczelo dziwnie szarpac na kazdym biegu.zajzalem pod maske zdjelem obudowe i zobaczylem ze jeden z tych malych wezykow z paliwem sie odlaczyl i cieklo z niego paliwo.wlozylem go spowrotem mocno i po chwili krecenia auta odpalilem go.na drogu dzien nie moglem go wogole odpalic(paliła sie rezerwa,w baku bylo moze z 5 litrow paliwa),krecilem go kilka minut az do wyladowania akumlatora.nastepnie zaciagnelem auto do mechanika i on stwierdzil ze do wymiany jest pompka paliwa.takze ja wymienilem i po kilku dniach znowu zaczelo sie to szarpanie(cos takiego jakby braklo paliwa) na kazdym biegu.wystepuje to przewaznie od nizkich obrotow szczegolnie jak daje gazu do polowy.mysle ze machanik wymienil ta pompke bo auta odapla bardzo dobrze,szczegolnie na cieplym silniku.przed wymiana pompki na cieplym silniku musialem dosc dlugo krecic auto zeby odpaliło.teraz odpala od kopa,no ale czesto zaczyna szarpac.nie caly czas ale bardzo czesto.czy wiecie co moze byc powodem??w zbiorniku mam caly czas ok.50 litrow paliwa,moze zbiornik jest zapowietrzony i musze nalac paliwa po korek? teraz najwazniejsze pytanie: niedlugo musze jechac tym autem w daleka trase( 2000 km) i boje sie zeby na trasie nie odmowil mi posluszenstwa.Czy bez obaw moge jechac tym autem w tak daleka trase?? prosze o pomoc:) pozdrawiam
  10. zapomnialem napisac jednej rzeczy.przed tym zanim zaczal sie problem z ta pompka to zauwazylem ze zaczelo cieknac skas paliwo.sciagnelem ta czarna plastikowa obudowe i zauwazylem ze odlaczany byl wezyk z ktorego cieklo paliwo(nie wiem jak wytlumaczyc ktory to byl wezyk,jest tam takich kilka krociotkich)wcisnelem ten wezyk spowrotem i odpalilme auto normalnie,chwile pochodzilo i zgasilem.na drugi dzien zaczal sie rpoblem o ktorem zaczolem pisac w tym poscie. mam kolege ktory ma pojecie o autach i w razie czego wymieni mi ta pompke,kazal mi sie tylko dowiedzien jak odpowietrzyc uklad w tdsie bo np w zitroenach jest taka gruszka do odpowietrzania.czy jestescie pewni ze po wymianie pompki uklad sie sam odpowietrzy i powieterze z tych werzykow zniknie? gdzie sie odpowietrza filtr paliwa?? zrobie tak jak pisaliscie,zamontuje stara pompke zaleje bak do pelna i zobacze czy odpali i jak bedzie chodzil,jak bedzie cos nie tak to wymienie ta pompke. dzieki za rady pozdrawiam goraco:)
  11. mam podobny problem.ciezko odplal mi na cieplym silniku.ostatnio wogole nie chcial odpalic.krecilem go jakies 40 sekond az wkoncu odpalil pochodzil chwile i gasl.w wezyku od filtra paliwa bylo pelno powietrza.zaciagnelem auto do mechanika i on stwierdzil ze pompka paliwa jest do wymiany.nie wiem czy nie robi mnie w balona.jestem za granica aktualnie i on chce za pompke i robocizne 300e a w sklepie znalazlem pompke za 140e.zastanawiam sie teraz czy nie wymienic samemu pompki bo moze przyczyna jest tylko to powietrze w werzyku(jest go bardzo duzo) nie chce ryzykowac zabardzo wymiana samemu pompki bo nie wiem jak pozbyc sie tego powietrza z tego wezyka.jak to odpowietrzuc???
  12. mam pytanie jak odpowietrzyc uklad paliwowy w 525 tds e39?musze wymienic pompke pakiwowa i mam zapowietrzony uklad paliwowy,w werzyku idacym od filtra paliwa jest pelno powietrza. czy jak wymieniam pompke to musze tez odpowtrzyc zbiornik??jezeli tak to jak sie to robi?? prosze o pomoc pozdrawaimn
  13. wlozylem karte do centralki w bagazniku i wszystko jest ok.telefon dziala super ale nie swieci sie podswietlanie.nieraz jak wlaczam telefon to na chwile wlaczy sie podswietlanie ale zaraz znika nie wiem czemu. moze ktos wie dlacego nie swieci sie caly czas?? pozdrawiam
  14. pilaros

    sprzeglo 525tds

    dzieki za informacje,w nastepnym tygodniu jade do servisu i zobaczymy co bedzie do wymiany. pozdrawiam
  15. pilaros

    oil service

    jak skosowac samemu inspekcje oil service w e39 ?? slyszalem cos o kabel;kach ktore wtyka sie we wtyczke?? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.