Skocz do zawartości

PatLove

Zarejestrowani
  • Postów

    145
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d'13 M-Performance 237KM/512Nm
  • Lokalizacja
    LBN

Osiągnięcia PatLove

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Bardzo ładna f11 :) Również mam białą 520d w m-pakiecie, tyle że f10 i 2013 i w związku z tym pytanie-drażni mnie chrom na klamkach, zaślepkach w błotnikach itp lakierowałeś te elementy, czy to folia? Swoją drogą fajnie wygląda f11 na 20' ale przy tym rozmiarze felg przednie tarcze i hamulec wyglądają dość komicznie... Ja co prawda mam swoją na 19' ale mam ori pakiet m-performance łącznie z hamulcami i widać znaczną różnicę przy tarczy 374mm, a przy tym jeżeli często jeździsz z prędkościami ok 200km/h, to polecam mod hamulców bo większe nie puchną nawet po kilku hamowaniach z dużych prędkości. Co do paramentów box vs soft, to u mine po poprawkach pakietu m-performance dwie odrębne hamownie obciążeniowe pokazały odpowiednio 237KM/512Nm i 239KM/516Nm, a więc różnica względem box'a nie za wielka. Ogólnie powinno być 240KM/500Nm
  2. Chyba jednak odpuszczę temat i skończy sie na samym sofcie, tym bardziej ze w perspektywie ok 2 lat ma zawitać "w stajni" M3...
  3. TC, a czy kodowanie/wgranie nowego softu tego przypadkiem nie zmienia? Czytałem gdzieś jednym z for, ze po updacie softu pojawiają sie nowe opcje w menu, tylko kwestia czy wlasnie odnosnie ambientu tez...
  4. Moja ex e91 325d nie doczekała się większych modów poza programem(264KM/603Nm), jednak w obecnej f10 520d planuję poza softem zrobić IC, wydech, może większe turbo i wtryski jeżeli będzie taka konieczność. Kwestia tego, czy takie mody w przypadku tego silnika przełożą się w miarę miarodajnie na przyrosty(?) Czy ktoś z Was myślał może o założeniu takiego IC do swojej 520d: http://fmic.pl/bmw/30284-intercooler-bmw-seria-1-i-3.html ? Generalnie jest on opisywany jako IC do serii 1 i 3 ale na zapytanie mailowe producent odpisał, że do serii 5 też będzie pasował, kwestia tylko czy jest sens? Kolejną kwestią jest to, czy w ogóle jest sens iść w dalsze mody niż soft i czy osiągnięcie 270-280KM z 520d jest w ogóle realne?
  5. U mnie w w/w menu nie ma niestety opcji Ambient, natomiast intensywność podświetlenie reguluje się tym samym "pokrętłem" co intensywność podświetlenia zegarów... Czyli jak wnioskuję w pre-lci nie da się zmienić koloru podświetlenia ani żadnej innej z jego opcji?
  6. PatLove

    Felgi do F10

    Chyba z racji i tak nie dużej mocy nawet po sofcie zdecyduję się na 19'... Czy ktoś ma jakieś info na temat opon, o które pytałem(Kumho Ecsta Le Sport KU39 albo Falken FK453)? Dość sceptycznie podchodzę do tych marek bo do tej pory jeździłem tylko na Michelin, Pirelli, Bridgestone, Nokian albo ewentualnie na zimę Kleber ale zasłyszane opinie sprawiły, że postanowiłem zapytać bo może akurat ktoś użytkuje któreś z nich?
  7. PatLove

    Felgi do F10

    Oczywiście, że 20' nie muszą być cięższe od 19' ale zazwyczaj są bo biorę raczej pod uwagę normalne, a nie kute felgi. Natomiast co do opon, to będą bez RoF. P.S. maciek_w poza tym z tego co widzę u Ciebie w temacie masz chyba 535d więc raczej niedostatku mocy nie odczuwasz, natomiast ja przesiadłem się do 520d z e91 325d, która po mocnym sofcie i kilku innych drobnych modach wypluwała cyferki rzędu 278KM/603Nm, a więc niestety nawet po sofcie 520d będzie trochę mulić... Wybór był niestety trudny-albo relatywnie nowy samochód-2013/2014 ze słabszym silnikiem albo egzemplarz z początku produkcji z mocniejszym silnikiem ale też większym przelotem :mad2: i padło na opcję nr 1, a czy dobrze to się okaże... :roll:
  8. PatLove

    Felgi do F10

    Panowie mam dylemat-19' czy 20' do 520d... Niezależnie od średnicy komplet będzie mieszany 245 i 275. Oczywiście, na pewno na 20' samochód prezentuje się dużo lepiej ale nie wiem czy jest sens zakładać 20' do tylko 184KM. Poza obawą o zbytnie zamulenie mam jeszcze zgryz odnośnie m-pakietowego zawieszenia i pytanie czy połączenie takiego zawiasu + 20' + nasze wspaniałe PL drogi będzie w ogóle akceptowalną opcją? Kolejną kwestą są opony-czy testował ktoś Kumho Ecsta Le Sport KU39 albo Falken FK453? Nigdy nie użytkowałem tych marek ale słyszałem ostatnio kilka dość pochlebnych opinii zarówno o jednych, jak i drugich.
  9. Jak Ci sie jeździ na tych 20'? Mam dylemat-19' czy 20'...
  10. Podepnę się pod temat-czy ktoś wie gdzie zmienia się kolor podświetlenia?
  11. Jeżeli ktoś chce na prawdę porządne granie do e90/91 w rozsądnych pieniądzach to zapraszam na zakupy do mnie. Czas na zmianę samochodu, a więc audio idzie pod młotek. W dziale sprzedam jest moje ogłoszenie: viewtopic.php?f=31&t=258840
  12. pascal na razie system nie jest jeszcze skończony-gra bo gra ale wymaga poprawek i poki co nadaje się jeszcze "tylko" do słuchania, a nie do pokazania ;) 3way nie jest jeszcze w ogóle ogarnięty, były pierwsze testy do umiejscowienia mid-ow i z braku czasu to na razie tyle. Myślę, że do 15.07 ogarnę finalnie 2way(woofery lecą do wymiany bo miały grać w pełne drzwi, a wyszły komory i te które teraz siedzą w ogóle się nie nadają) + sub w bagażniku i wtedy wrzucę jakieś fotki bo 3way będzie skończony dopiero jakoś pod koniec września. Niestety 3way wiąże się z kolejną przeróbką słupków i zostawieniem samochodu u znajomego, a wiadomo wakacje=wyjazdy i zostawienie samochodu nie wchodzi w grę, tym bardziej, że trzeba będzie to jeszcze konkretnie wystroić itd więc na 2 czy 3 dniach się nie skończy...
  13. Chociaż mój system nie jest jeszcze skończony to uwierz mi, że różnicę słychać od razu... Radio to radio ale pod odpaleniu konkretnej(najlepiej ori) płytki L7 brzmi przy moim systemie jakbyś słuchał muzyki zza ściany, nie mówiąc już o porównaniu do base audio, czy hifi. Nie chodzi mi o łupanie basu czy coś podobnego, tylko o budowanie sceny muzycznej w samochodzie i rozłożenie dźwięków w środku. Efekt jest mniej więcej taki, jakby Cugowski siedział na desce i śpiewał...
  14. Oczywiście z wymianą z nagłośnienia base na L7 masz rację bo poprawa będzie i to dość znaczna, natomiast w moim przypadku mijało się to z celem bo nie tego oczekuję od nagłośnienia dlatego zdecydowałem się na bardziej radykalne środki. Co do późniejszej ewentualnej odsprzedaży to na razie się nad tym nie zastanawiałem ale zdaję sobie sprawę, że jest dokładnie tak, jak piszesz dlatego jeżeli ktoś przy kupnie samochodu nie będzie chciał odpowiednio dopłacić za audio to założę drugie boczki i słupki, a sprzęt zostawię sobie do kolejnego samochodu. Niestety, nie ma nic za darmo, a tym bardziej jeżeli ktoś tak, jak ja w tym przypadku oprócz kasy poświęcił na to kupę czasu i pracy żeby złożyć tak grający system.
  15. Rozumiem, że chcesz kupić to: http://www.jehnert.de/shop/e90e91-limousine-touring-m3-1/bmw-3er-e9091-doorboards-mit-3-wege-soundsystem/ ? Też się nad tym zastanawiałem ale jak zobaczyłem cenę to zrezygnowałem. Moim zdaniem 2 głośniki w zupełności wystarczą, natomiast co do tego jakie mają to być głośniki to wszystko zależy jak rozwiązana jest ta nakładka z drugiej strony bo inne głośniki muszą być jeżeli jest to komora (też zależy ile L), a inne jeżeli głośnik ma grać w drzwi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.