Skocz do zawartości

b4kk

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 LCI 320dA N47T

Osiągnięcia b4kk

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sprzedaż na Fakturę VAT-marża, więc ryzyko za duże a ja potrzebuję pewnego samochodu a nie kłopotów w przyszłości z US. Dzięki Panowie za konstruktywne komentarze, samochód odpuszczam.
  2. Czyli coś tu śmierdzi? Nie do końca rozumiem znaczenie BPM, co to znaczy ze w DE był tylko przejazdem i na czym mógłby polegać wałek z VAT? Cena dość niska, ale z drugiej strony wysoki przebieg dlatego nie odrzucilem od razu :)
  3. Witam, jestem zainteresowany tym BMW i zanim pojadę lub zlecę sprawdzenie pomyślałem, że warto wrzucić na forum: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-full-opcjasport-plusdvd-lopatki-f1-nowe-zegary-nowe-opony-zimowe-ID6yffmn.html Oględziny zleciłbym tej firmie: http://www.bmw-check.com/ogledziny-sprawdzenie-bmw-przed-zakupem/ - może ktoś zna i mógłby się podzielić opinią na temat ich pracy? Vehicle Identification Number WBAMX11040DU53383 Type MX11 Model 520d - EUR Development Code F11 Chassis TOUR Steering LL Doors 5 Engine N47T Displacement 2.00 Power 135 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery Leder Dakota/oyster - LCCX Production Plant DINGOLFING Production Date 2012-04-19 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 Lm Raeder V-speiche 328 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AT Roof Rails Aluminium Satinated Dachreling Aluminium Satiniert 302 Alarm System Alarmanlage 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite Edelholzausf.fineline Anthrazit 4UR Ambient Light Ambientes Licht 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch. 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 6NR Apps Apps 6VA Cic Control Cic Zusteuerung 6VC Control Combox Steuerung Combox 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 698 Area-code 2 Area-code 2 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8S2 Coding Of Alarm Signal Kodierung Alarmsignal 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 8V2 Sticker Ncap Nied/dean/schwed Hinweisschild Ncap Nied/dean/schwed 845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung 868 Language Version Dutch Sprachversion Niederlaendisch 877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall 886 Dutch / On-board Documentation Hollaendisch / Bordliteratur 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
  4. b4kk

    Dolnośląskie

    Witam kolegów. Poszukuję warsztatu z Legnicy, który zajmuje się wymianą rozrządów w silnikach N47. Kilka osób na forum polecało, ale nikt nie podał kontaktu. Po wygooglowaniu jedyny wynik, który by mi pasował to autotech-legnica.eu - czy zna ktoś ten warsztat? Widzę na yt mają filmik z operacji wymiany rozrządu...
  5. Kolego mogę prosić o namiary do tego warsztatu na PW? Chyba, że ktoś poleca fachowca w okolicy Krakowa? (+100km) Pytałem na Szczecińskiej to Pan raczej słabo zorientowany i przybliżona cena naprawy bardzo wysoka, w PiM koszt nieco niższy, jednakże wciąż drogo w porównaniu do 2600zł...
  6. auto z 2011 roku i BMW zaplaci za wymiane lancucha?!?
  7. Automat spokojnie zniesie te 420-440Nm które się robi z tego silniczka. Dzięki Panowie za opinię.
  8. Jaki moment zniesie automat w E91 03.2010r 320d 184KM? Samym programem można osiągnąć ok 450-460Nm z tego co czytałem, a pojawiły się opinie w temacie, który założyłem, że ZF wytrzyma tylko 400Nm, ktoś inny napisał 450Nm. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=267412&p=2001375#p2001375
  9. Jak zwyke polskie mity :mad2: Powinieneś ogólnie wymienić auto już na nowe, ponieważ wg "polskich norm" Twoje auto już nadaje się na złom, a dokładnie mówiąc w chwili gdy z przodu przebiegu pojawi się magiczne 2. Widzę, że wszystkich bardziej zainteresował przebieg i moje podejście niż sam fakt podniesienia mocy. Moje postrzeganie aut z przebiegiem jest takie, gdyż posiadałem kiedyś samochód z przebiegiem 280k (jak sprzedałem) i pamiętam co musiałem w nim wymieniać, a był to "nieśmiertelny" Golf MKIV :lol: Nie uważam, że 2 z przodu to koniec świata, ale jestem przygotowany na większe wydatki i skoro mam coś wymieniać to pomyślałem, że z dodatkowym pożytkiem dla odczuć z jazdy :D 450Nm to i tak nie wiele, bo nawet po samym programie można tyle a nawet więcej osiągnąć. http://best-performance.pl/chiptuning.php?marka_edit_wersja=4&marka_edit_nadwozie=9&marka_edit_nadwozie2=75
  10. Nie mówię, że się kończą, bardziej bazuję na przebiegu samochodu a wiem, że w dzisiejszych czasach osprzęt wytrzymuje właśnie okolice 200k km. Tylko 400Nm, wydaje się bardzo mało? Czyli właściwie ori setup BMW na 380Nm jest już blisko max... Liczę właśnie, że z fajnym osprzętem i dobrym wystrojeniem 2.0d fajnie pojedzie, nie chcę koniecznie zmieniać auta, jak i nie cisną mnie żadne awarie. Egzemplarz mam zadbany, bezwypadkowy i dobrze wyposażony, więc zmiana na 3.0d nie wchodzi w grę, jak się nie da nic pomodzić to zostanie fabryczne 184KM :)
  11. Witam, w związku ze sporym przebiegiem 191k km zbliża się nieuchronnie czas wymiany takich elementów jak turbo i wtryski, więc pomyślałem, że może zamiast wymiany na OEM i wyłożenia grubej $$ warto by było się zastanowić nad zmianą na coś mocniejszego + IC od 535d (gdzieś czytałem, że podchodzi) i lajtowe wystrojenie tego, żeby mieć delikatnie więcej zapasu pod prawą nogą. Czy możecie polecić mi jakie turbo i jakie wtryski mógłbym użyć do takich modyfikacji? No i jaki moment zniesie mój automat od ZF, czy w ogóle jest się nad czym zastanawiać...
  12. Szkoda, że akcja jest tylko na starsze roczniki, bo problem jednak dotyczy modeli do 03.2011 Complaint Sound of friction drag on the engine from about 1500 rpm, which is visible from the inside. The noise can be perceived in area of the gearbox housing and the oil pan. Cause Excessively sharp edges on the sprockets, the chain does not flow evenly over the guides. Measures We must distinguish two cases: Case 1: For engines N47, N47DKO, N47S, interval from 01.03.2007 to production 05.01.2009. In case of customer complaint must change the following parts: (See Annexes, Figures 1 to 7.) - Nov. 21 7803479 Sutitución the crankshaft bearings. Caution: Use only crankshafts with a production date back to 5. 1. 1. 2009 2009 The production date is printed on crankshaft sprocket (see page 2 of the Annex) Meaning of the figures: The first two indicate the assembly line. The 6 following year (two digits), month, day. Last 5 indicate the reference number of the crankshaft. Thus, the crankshaft shown on page 2 of the annex was built on October 21, 2009. 41 -11 7,797,896 chain oil pump. 11 31 8 506 652 Timing Chain bottom. 13 52 7 797 906 sprocket for driving the high pressure pump. 11 27 7 800 523 sprocket (intermediate for balance shafts). 11 8,510,014 31 Supply Chain superior. -11 7,797,899 31 Timing Chain Guide above. -13 7,797,904 52 Timing Chain Guide below. Note: Adjusting the intermediate gear shafts accurately balanced according to workshop manual. In case this intermediate sprocket and the balance shafts are not sufficiently fit, the motor can still giving rise to noise despite the new crankshaft. See November 21 workshop manual 500 "crankshaft replacement." Note: In the case of vehicles to which a previous repair and they replaced the crankshaft: Proceed with these vehicles as detailed in "Case 2". Case 2: N47 engine, N47DKO, N47S, N47T production interval 05.01.2009 - 01.03.2011 In case of customer complaint replace the following parts: (See Appendix, Art 8 to 10) -11 8,506,652 31 Supply Chain bottom. - 13 52 7 797 906 sprocket high pressure pump. - 11 31 8 510 014 Supply Chain superior. -11 7,797,899 31 Timing Chain Guide above. -13 7,797,904 52 Timing Chain Guide below. Note: There is no need to release the binding thread of the intermediate toothed wheel balancer shafts. Note: As of March 2011 there are new guidelines. These guidelines do not bring reinforcing ribs. (See Appendix, pp. 7 and 10.) In this way the inner surface of the guides is smooth throughout its length and the timing chain runs easily on them. They have not changed the references. Note: During the repair make sure guides are mounted without lateral veins (in the Annex, Art 7 and 10.) Attention: No repairs are allowed in vehicles with production date after 03/2011 and vehicles in which all existing measures have already been made. The sound now is the moment, the normal state of this world! No risk of broken chain! Not allowed engine change because of this claim! tutaj niefajny filmik obrazujący problem - BMW powinno posłuchać rady starszego Pana:
  13. no właśnie, a jaki to kolor? montego, le-mans czy deep sea blue?
  14. Nie wiem, czy się nie mylę, ale czy do tych aktualizacji map nie są potrzebne kody? Takiej info udzielono mi w ASO BMW...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.