Skocz do zawartości

diesel91

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O diesel91

  • Urodziny 03.08.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E39 530d 2000r, jest E60 535D 2005r.

Osiągnięcia diesel91

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, dokładnie tak jak napisał kolega wyżej zarygluj zamek klapy bagażnika i odczekaj około 30 minut pobór najpierw spada później rośnie i ponownie spada, jeśli spadnie do 0,01 - 0,00A wtedy jest ok jeśli jest więcej należy szukać pasożyta. Pozdrawiam
  2. Witam, problem został rozwiązany, okazało się że moduł telefonu rozładowuje akumulator. Po wpięciu miernika między klemę a akumulator pobór po uśpieniu był 0,25 A. Wyjmowanie bezpieczników niczego nie dało, ale cos mnie tkło i odłączyłem ten moduł i jak ręką odjął. Wymieniłem na inny i jest ok. Rada dla osób które będą w podobny sposób sprawdzały napięcie w trybie uśpienia należy wyciągać wszystkie bezpieczniki od danego modułu czyli do telefonu są trzy, dwa w bagażniku i jeden w schowku. Wyciągane pojedyńczo nie dają żadnego efektu a wyciągnięte wszystkie dobpiero rozłączają moduł kompletnie. Pozdrawiam
  3. Silnik jest R6 więc też mi się tak wydaje ale dla pewności potwierdzę testem przelewowym, nowy wtrysk jest i tak już w drodze ale nie chcę go przekładać z miejsca na miejsce.
  4. Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem rozładojwującego się akumulatora, otóż po 8 godzinach postoju samochodu zaświeca się kontrolka niskiego poziomu baterii. Pierwszą rzeczą którą zrobiłem było włączenie funkcji "SLEEP WHITHOUT MPM MODULE" było dobrze ale coś działo się z dźwiękiem. Drugim etapem było włączenie tej funkcjii i znowu problem, więc odłączyłem czerwony kabelek od klemy IBS było dobrze. Komputer nie pokazywał błędu IBS ale wymieniłem klemę na inną używaną i nadal ten sam problem, więc to nie jest wina klemy, wyciągłem moduł MPM z bagażnika rozebrałem go i okazało się że jest mocno sparowany więc go wysuszyłem, ale kilka dni jeździłem bez tego modułu i problem zniknął, gdy go jednak podłączyłem znowu to samo. Nie wiem czy to ten moduł nie usypia samochodu czy coś innego a nie chciałbym wydawać 600 na no(wy moduł żeby okazało się że był dobry tak jak to miało wcześniej miejsce z klemą. Czy jest jakaś możliwość aby sprawdzić ten moduł czy tylko wymiana wchodzi w grę?? Dodam że czasami mam problemy z dzwiękiem i wyświetlaczem a wyczytałem że za to odpowiada MPM (gdy go odłączyłem nie działał wyświetlacz i radio). Z góry dziękuję za odpowiedzi
  5. Witam wszystkich, czy jest możliwość aby zależnie od wersji inpy inaczej numerowało cylindry? Chodzi o to że na jednej wersji wtryskiwacz nr 5 pokazywał korekcje powyżej 5 reszta ok, a po uruchomieniu innej wersji pokazuje, że wtrysk nr 2 ma korekcję powyżej 5 reszta ok. Bardzo dziękuję za odpowiedzi
  6. :search: :search: :search: :search: Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, nie mogę znaleźć nigdzie informacji jakie konsekwencję nosi za sobą jazda z rozłączonym kabelkiem IBS?? Mógłby ktoś napisać dokładnie jakie zadanie ma ta klema ponieważ rozładowywało mi aku i od kilku dni jeżdżę z rozłączoną, a szykuje mi się dalsza trasa więc gdyby to miało zaszkodzić to wymienie ją póki można. Pozdrawiam Karol
  7. Witam, Zdecydowanie odradzam warsztat: NAPRAWA BMW MIKOŁAJCZAK Poznań, ul. Strzeszyńska 227 tel. (061) 822 18 16 Zaprowadziłem im moją e60 na problemy z egr stukami w przednim zawieszeniu i szumiącym łożysku przedniego koła. Samochód odebrałem po 2 dniach, zapłaciłem 2500zł poniżej przedstawię listę napraw: Problem z egr: wymiana zaworu elektromagnetycznego i wężyków podciśnienia. Okazało się że zaworek jest wymieniony ale wężyki już nie. Stuki w przednim zawieszeniu: Została wymieniona tuleja pływająca w tylny zawieszeniu a przednie zawieszenie według Pana Mikołajczaka ok. Po wjechaniu na stację diagnostyczną okazało się, ze przedni górny wachacz jest do wymiany (stuki ustały). Szumiące łożysko przedniego koła: Pan Mikołajczak w rozmowie ze mną stwierdził iż dobry zamiennik kosztuje 1000zł i wymiana 500zł zrezygnowałem z naprawy. Po powrocie zaprowadziłem auto do znajomego warsztatu i wymieniłem łożysko. Koszt łożyska firmy SKF 420 zł i wymiana 50zł latwo policzyć ile chciał zarobić właściciel warsztatu, ( koszt oryginalnego łożyska w BMW 920 zł). Okazało się że łożysko było dobre a szumiały opony. Tak więc nie wiem dlaczego Pan Mikołajczak ma tak wielu fanów na pierwszych kilku stronach forum, (którymi ja się sugerowałem oddając auto do ww. warsztatu), ale ja już nigdy nie zaprowadzę do niego samochodu. Według mnie jest zwykłem naciągaczem, który być może kiedyś był dobrym mechanikiem ale na chwilę obecną poza tym, że potrafi opowiadać i wymieniać części na nowe (delikatnie poci się olej z turbina to należy ją wymienić na nową, pocący się kolektor ssący spod uszczelek: wymiana kolektora) to powinien zamknąć warsztat wybrać i się na emeryturę. Nie wiem czy nie troszkę za ostro napisałem ale nie lubię oszustów i nie chodzi mi tutaj o pieniądze bo gdyby to kosztowało 5000 zl i by zrobił to wszystko o czym mówił to bym zapłacił i bym się cieszył. Pozdrawiam Karol
  8. 1. Artekk 2. Jolcia e87- full update i kodowanie 3. MARIO_X3 - E83 - full update, kodowanie, diagnostyka 4. DIESEL91 E60 - full update
  9. diesel91

    Pompa progowa

    Witam, podaję namiary na sklep, który sprzedaję oryginalne pompy TI AUTOMOTIVE za cenę 385 zł na allegro mają je po 455 tak więc w sklepie internetowym taniej, pompę otrzymałem na drugi dzień. Data produkcji 10t321. www.bear.kielce.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.