Skocz do zawartości

rally407

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia rally407

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jakby ktos mial podobny porblem, to u mnie byla wina wtrysku. Kupilem sprawdzoną uzywke, zakodowałem wszystkie i jest wszytsko okej.
  2. No troche czasu minelo od zalozenia tematu jednak nie uporałem sie z problemem. Dołączył jeszcze jeden objaw. Zgrzyta puszcza chmurę i po kilku powtórzeniach tego zgrzytu silnik zaczyna nierówno pracować... Podłączyłem od razu pod kompa i wskazuje na to ze na 4 cylindrze dawka dochodzi do max a na 2 spada prawie do min. Rozumiem ze 2 wtrysk stara sie wyrównać prace 4 . Dodam ze turbina podmieniona i brak zmian - wiec to muszę wykluczyć...I teraz pytanie? Czy ten zgrzyt może pochodzić z pompy wysokiego ciśnienia?? Może jutro mi sie uda zamienić kolejność wtrysków i zobaczę czy caly czas na 4 cylindrze jest ten objaw czy wraz ze zmiana miejsca 4 wtrysku zmieni sie tez miejsc występowania zjawiska. Ogólnie gaszę auto, odpalam i chodzi idealnie rowno . Korekcje wtrysków w granicach 0-0,5. Z teorii gdyby był uszkodzony 4 wtrysk to chyba kulał by cały czas a nie czasami. Ogólnie w kompie brak błędów .... Niby pompa nie droga ale po co zaraz inwestować. Albo czy popsty wtrysk moze wydawac taki odglos?? Tylko czy wtrysk moze kulec tylko przez chwile?? Ktos pomoże ??
  3. Hm.... to mi dałeś do myślenia..... może i faktycznie.... podłączyłem kompa - 0 błędów... patrzyłem na wtryski wszystko jest okej... czyli co trzeba wyjąc turbo czy jest jakaś szansa aby to zbadać na aucie?? wiadomo nie bez rozkręcania czegokolwiek ale bez wyciągania? Duzo w ogóle roboty z wyjęciem turbo?? Czy są może jeszcze jakie inne sugestie??? Czy może to być skrzynia?? Bo ten temat chciałbym wyeliminować jako pierwszy... niby jakby ten zgrzyt miał być ze skrzyni to skąd ta chmura wiec trochę się uspokajam... Czekam na resztę wypowiedzi..
  4. Mam taki kłopot, niby przy normalnej jeździe jest ok , skrzynia chodzi super nic nie szarpie.. nawet jak mocniej cisnę to nie kopci i jedzie płynnie... jednak jesli jade sobie 80km/h i depnę gaz do ziemi to czasem słychać taki dziwny dźwięk ( ni to zgrzyt, ni to skrzypniecie, coś pomiędzy ). Występuje to przy redukcji ( ale tylko jak gaz do ziemi jakby redukował o 2 biegi), jak gaz na 95% to tego nie ma... i własnie wtedy jest duza ciemnoszara chmura ( nie czarna jak z ropy). Auto pości chmurę i potem jak przyspieszam z gazem do ziemi wogole nie dymi. Podczas normalnej jazdy tez nic nie dymi. Zawsze jest zależność ze jak jest dzwiek jest i chmura... Taki sam efekt jest jak chce ruszyć z gazem do ziemi. stoję sobie na "D" na hamulcu i wciskam gaz od razu do ziemi to znów jest taki dźwięk + chmura a potem nic nie dymi do 150km/h (non stop gaz do ziemi... ) Niby dźwięk może wskazywać na coś z napędem ( skrzynia ) ale skąd przy tym ta chmura..... i wystepuje tylko wtedy jak jest ten dźwięk... Ciężko to opisać słowami... Skrzynia chodzi perfekcyjnie, nic nie szarpie, płynnie zmienia biegi , redukuje tez płynnie... Silnik tez OK ... przy normalnej jezdzie nie dymi, spalanie ok, nawet przy ostrym przyspieszaniu tez nie dymi (nawet gaz na 100%), Jak rusze (gaz na 95%) i jak tylko zacznie jechac to gaz do ziemi i juz nie ma chmury ani nie dymi.... Gdyby nie ten dźwięk pomyślałbym ze to kawałek sadzy wpadło i taki efekt ale ten dźwięk ( cos podobnego jakby sie otwierala jakas zapieczona klapka i miała opór i skrzypi) Bede czyscil egr i kolektor ale to dopiero w przyszly weekend....
  5. No i jak tam? odpowie ktos konkretnie co warto zrobic...Jak regenracja jaki warsztat z W-wy polecacie??
  6. Siema, tak czytam i czytam i sam juz nie wiem co robić... Mam lampy ZKW i zużyty odblysnik .... jaka jest w końcu metoda która na 100% pomoze... ta regeneracja czy wymiana odbłyśnika z innego modelu... jedni mówią coś o jakim odbłyśniku z forda inni o odbłyśniku z e90.... Wiadomo nowy żarnik będzie na pewno tylko co z odbłyśnikiem...
  7. Ej no... ksiądz w kościele się modli za pieniądze a ja mam komuś prezenty robić? i 22 za ładna Coupe to nie jest dużo... jakoś trzeba sobie radzić:)
  8. NIe rozumiem dlaczego... Takie wypowiedzi z twojej strony sa zbedne... Pozostanmy przy wypowiedzi merytorycznej ktora daje jakies inf komus innemu...
  9. Moze zaczne od tego ze dalem ta opinie tylko po to aby ktos mogl ja przeczytac i wiedzial czego sie spodziewac jak pojedzie, jesli mu pasuje to niech kupuje...Pojechalem obejrzec to auto nie mowie ze z nudów ale wiedzialem czego mge sie spodziewac.... pytalem serio sprzedajcego zanim pojechalem bo mowilem ze nie jestem ziolony jesli chodzi o samochody...bardziej potepiam tutaj nieuczciwosc sprzedajacego niz samo auto... a co do tego ze szukam coupe za 18 to nie szukam .. sam sprzedalem swoje e46 320d+ touring 2004r za 23 tys i wiem ze dobre auto jest tyle warte.... teraz szukam ladnej e90/e91... poprostu pojechalem bo a nóż widelec by sie trafilo....(nie raz mi sie trafilo juz) mam luźną kase wiec kombinuje chociaz podkeslam ze wiem co ile powinno kosztowac... to tyle... BTW czlowiek chce pomoc i opisuje auto a tu podejrzewaja ze jest frajerem :P:P:P
  10. Witam, chcialbym sie podzielic swoja opinia na temat auta z tego ogloszenia... http://allegro.pl/bmw-32od-coupe-sliczna-super-stan-i4823351368.html Nie mialem daleko bo ok 100km, wiec co zaszkodzi.... Wiem ze wg Was po cenie można było spodziewać się ulepa( i tak tez bylo) ale cóż: Po kontakcie telefonicznym ze sprzedawca dowiedziałem się ze auto to prawdziwa laleczka.. jedyne do czego się przyznał to delikatna stłuczka przy 5km/h, połamane uchwyty lampy i malowany zderzak + maska(u najlepszego lakiernika pod słońcem). Reszta idealna 100%- niby.. Po dojechaniu na miejsce: Auto z daleka niby OK, jednak po dokładnych oględzinach wychodzą liczne niezgodności z opisem: Auto polakierowane tragicznie... malowane nie tylko zderzak i maska ale również błotnik z przodu oraz cały błotnik z tylu od strony kierowcy. Powłoka lakiernicza bez większych rys czy zadrapań ale w wielu miejscach łuszczy się bezbarwny . Na wielu krawędziach przetarty lakier... Przedni zderzak mial ulamane mocowania - przyklejony do lamp i błotników na SILIKON ( taki jak w łazience przy wannie). Ogólnie przód słabo spasowany. Do tego dochodzi połamany próg, tylny zderzak na wkrety i jeszcze pare tego typu druciarstw. Teraz wnętrze: Środek ogólnie zadbany , kierownica nie wytarta , fotele tez ok, gałka ok. Większość plastików obklejona folią Carbon z allegro. Część z nich zrobiona w miare ok, spora czesc do poprawy lub zerwania ( nie wiadomo jaki jest stan plastików pod spodem).Nawet słupki oklejone Carbon. Radio sprawne, klima tez działa itp. Mechanicznie: Auto w db stanie mechanicznym, brak większych wycieków, chyba tylko ze zbiorniczka płynu do wspomagania coś cieknie, reszta ok. Gaśnie ładnie , zapala tez. Brak niepojących odgłosów z silnika , skrzyni. Zmiana biegów odbywa się płynnie bez szarpania. Zawieszenie (niby jakiś M power) - brak w VIN-ie :w miarę ok. Słychać jakieś drobne stuki ale bez tragedii...Hamulce ok tarcze maja tylko minimalny rant, nie biją itp. Kierownica chodzi sztywno bez luzów, drgań itp. Felgi z oponami zimowy słabe, opony do wymiany. Lato - felgi slaby wzór, opony niby nowe ale jakieś no-name. Najlepsze jest w tym wszystkim to ze nic nie wszystko jest zgodne z opisem. Najważniejsze ze przebieg w ogłoszeniu 180tys - w rzeczywistości 311tys. Lakierniczo igiełka - w rzeczywistości baaaardzo słabo. Kilka miejsc gdzie wychodzi korozja.Do wymiany zderzak przod, maska , nerki, błotnik przód, próg, lampa przednia Technicznie w miarę się zgadza- tylko delikatne stuki, luzy w zawieszeniu ale to do podrobienia. Podsumowując : Bardzo slaby egzemplarz blacharsko, bardzo słaba opcja ( jak na coupe), technicznie w miarę ok. Ocena ogólna 4/10. Wg mnie aby auto było naprawdę ładne i w 100% sprawne - potrzeba jakieś 3-3,5 tys ale i tak będzie malowane dookoła. Jak komuś nie przeszkadza zderzak na silikon i wkręty , 300tys przelotu to mozna jechac za tą cene... :P:P:P:P ale lepiej chyba jechać obejrzeć auto za 24tys zł i sie potargować :D
  11. Mam sporo wiecej kilometrow... tylko tak w skrocie napisalem... czekam na wiecej opinii
  12. Cześć, mam prośbe abyscie ocenili te bmw chociaz po zdjeciach ... moze ktos był ogladal i trup że nie warto jechac nawet 50km. Sprzedawca zapowidada sie ze mechanicznie igła, blacharsko: lakierowane jedne drzwi i kilka normalnych sladów uzytkowania... Jak to jest z tym DPF, czy mozna jakos organoleptycznie sprawdzic jego stan lub przed inpe?? Na co zwrocic szczegolna uwage w tym aucie .... Wiem ze teamtow bylo full o kupnie ale pytam o takie najwazniejsze zeczy ???? http://otomoto.pl/bmw-320-navi-xenon-panorama-C34727403.html Typ Wartość VIN WBAVU310X0KY00218 Kod typu VU31 Typ 320D OL (EUR) Serii E E91 () Seria 3 Typ TOUR Kierownicy LL Drzwi 5 Silnik M47 / T2 Wyporność 2.00 Moc 120 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor Titansilber METALLIC (354) Tapicerki STOFF FLUID / ANTHRAZIT (ALAT) Prod.date 2005-09-15 Kod Opis (interfejs) Opis (EPC) S1CAA Selektion COP RELEVANTER Fahrzeuge Wybór COP odpowiednich pojazdów S200A DIESELPARTIKELFILTER Filtr cząstek stałych S249A Wielofunkcyjne FUER Lenkrad Koło kierownicy wielofunkcyjnej f S255A SPORT-Lederlenkrad Sportowa skórzana kierownica S2BHA LM Raeder DOPPELSPEICHE 156 Koła ze stopu BMW dwukrotnie rozmawiał 156 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Usunięta, model napis S321A EXTERIEURUMFAENGE W WAGENFARBE Elementy zewnętrzne w kolorze nadwozia S402A PANORAMA Glasdach Elektryczny dach panoramiczny S428A Warndreieck Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S481A Sportsitze FUER Fahrer / Beifahrer Fotel sportowy S494A SITZHEIZUNG FUER Fahrer / Beifahrer Ogrzewanie fotela kierowcy / pasażera S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewnętrzne, aluminium, szczotkowane, w porządku S502A Scheinwerfer-waschanlage Spryskiwacze reflektorów S507A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC), z tyłu S522A XENON-LICHT Ksenonowe światła Kod Opis (interfejs) Opis (EPC) S534A KLIMAAUTOMATIK Automatyczna klimatyzacja S606A NAVIGATIONSSYSTEM BIZNES System nawigacji Business S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Przygotowanie f telefonu komórkowego z Bluetooth S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD S676A Hifi Lautsprechersystem System głośników HiFi L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Sprzedawca katalog Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura na pokładzie niemieckiego pojazdu S8SPA COP Steuerung Sterownik COP S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zewnętrzna ochrona skóry Zamknij Wyposażenie standardowe Kod Opis (interfejs) Opis (EPC) S548A KILOMETERTACHO Przebieg kalibracji prędkościomierza S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja w języku niemieckim
  13. A ja wlasnie odebralem auto od mechanika i okazalo sie ze uszkodzony byl kruciec ktory jest przyrecany do bloku a na niego wchodza weze.... 110 oryginal i po sprawie.. tylko ze ja dolewalem 100m na 1000km
  14. No to bardzo bym prosil fotke... moze wlasnie takie od x3 by pasowaly..... wyciac w boczku dziure nie problem tylko zeby tak bylo miejsce , ale skoro Ty mowisz ze masz to widocznie jest dosc miejsca aby to upchnac.... Czekam na reszte pomyslow..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.