Skocz do zawartości

AxlR

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2000

Osiągnięcia AxlR

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie boję się że wiertłem, uszkodzę coś więcej niż tylko czujnik, dlatego nie chciałem robić tego samemu. Dzisiaj postaram się wydłubać śrubokrętem, może jakoś pójdzie. Ktoś może wie jak to jest z tym czujnikiem, czy wystarczy że będę szukał z szarą końcówką, czy jest jeszcze coś na co muszę zwracać uwagę?
  2. Witam, w zeszłym tygodniu zaświeciły mi się kontrolki ABS i DSC (czyli nieszczęsny czujnik ABS). Sprawdziłem kompem błędy i wyszedł mi padnięty przedni prawy czujnik. Dzisiaj wziąłem się za jego demontaż. Miałem nadzieję, że jakoś pójdzie ale niestety tak jak większości innym (z tego co prześledziłem wątki na forum) czujnik się wyłamał i końcówka została w kole. Nie mam za bardzo narzędzi ani możliwości żeby wydłubać to badziewie. Stąd moje pytanie, może ktoś z Warszawy lub najbliższych okolic będzie w stanie mi pomóc się z tym uporać (może ma jakiś opatentowany sposób na wyciągnięcie czujnika). Chciałbym to zrobić do piątku, bo w sobotę z rana mam wyjeżdżam na weekend. Nie wiem czy jazda bez czujnika autostradą to dobry pomysł. I jeszcze jak by ktoś doradził jaki czujnik kupić. Chcę kupić używany oryginał, jednak może ktoś używał jakiegoś przyzwoitego zamiennika. Po sprawdzeniu w OEM wskazuje mi 2 nr 34521164651 oraz 34521165609. Czy to jest jakaś różnica?
  3. Witam, mam pytanie odnośnie wymiany baterii (może ktoś kto się zna podpowie). Jakiś rok temu padła mi bateria w jednym kluczyku i wówczas kupiłem sobie akumulatorek guzikowy taki jak w linku poniżej (ML2032): http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=4274 Nic nie lutowałem, tylko odciąłem starą baterię od tych blaszek. Włożyłem nową (bez żadnych lutowań, po prostu po zlepieniu blaszki stykały do baterii i wszystko hulało). Oczywiście bateria była trochę za gruba więc musiałem papierem ściernym zetrzeć trochę plastyku w środku kluczyka, żeby ładnie mi się spasował. Ostatnio poszła mi bateria w drugim kluczyku, postanowiłem kupić baterie 3V, jednak trochę cieńszą, żeby nie musieć dłubać papierem ściernym, tj. (ML2016): http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=2108 Po złożeniu wszystkiego nie chciało mi zakodować kluczyka, włożyłem więc zwykłą baterię - nie akumulator (2032) i od ręki mi zaprogramowało. Po ponownym włożeniu cieńszej baterii (ML2016), działa mi tylko jeden przycisk (ten od otwierania bagażnika), dwa pozostałe nie robią. Cieńsza bateria ma taką samą moc (3V) co ta grubsza, ale ma mniejszą pojemność (25mAh gdzie duża miała 65mAh). Nie powinno to mieć znaczenia, zwłaszcza, że kolega Forest.maxbimmer dal link to baterii o pojemności 20mAh czyli jeszcze mniejszej. Może jakieś sugestie co z tą małą baterią nie tak. W weekend jadę w trasę, mogę ewentualnie ją podładować.
  4. Po fachowych opiniach kolegów okazuje się, że płytka jest do wyrzucenia. Jeżeli ktoś ma odsprzedać sprawny podgrzewacz chętnie odkupię. Temat do zamknięcia.
  5. A czy taki podgrzewacz ma jakiś większy wpływ na temperaturę silnika? U mnie po rozgrzaniu temperatura osiąga ok 87 -88 stopni. czy to nie za mało?
  6. Witam, na początku chciałbym się przywitać, jestem już na forum jakiś czas ale to mój pierwszy temat na forum :) Od stycznia tego roku posiadam BMW E46 320D 136kM Touring z sierpnia 2000r. Trochę w niego zainwestowałem, żeby doprowadzić maszynę do 100% sprawności. Ostatnio podpiąłem go pod kompa, żeby sprawdzić czy wszystko jest OK i jedyny błąd jaki wykazał komputer to niesprawny podgrzewacz wody. W weekend zabrałem się za jego demontaż, mając nadzieję, że płytka jest w miarę sprawna i wystarczą jakieś drobne zabiegi elektryczne ;p Niestety po wymontowaniu nie wyglądało to najlepiej. Płytka jest przepalona i z tego co widziałem dwa tranzystory też się do niczego nie nadają (nie jestem elektrykiem więc przepraszam jeżeli coś pokręciłem :)) Poniżej przedstawiam zdjęcia płytki: http://oi41.tinypic.com/308kuu9.jpg http://oi41.tinypic.com/2qbzocl.jpg Dodatkowo pozostałości spalenizny znalazły się na obudowie. W tym jakaś biała izolacja (pomiędzy płytką a obudową) jest nadpalona i sypię się jak przejechałem po nią palcem: http://oi42.tinypic.com/2wphy5t.jpg Czy na podstawie tych zdjęć jesteście w stanie stwierdzić czy da się uratować mój podgrzewacz (płytkę)? Może ktoś z forumowiczów zna się na tym i odpłatnie zajmie się moją płytką. Jeżeli nie to co polecacie zrobić, na allegro można kupić podgrzewacz tylko pytanie jak długo pochodzi. Ewentualnie chętnie kupię sprawną płytkę do mojego podgrzewacza. Pozdrawiam.
  7. Witam, trochę odkopię temat ale mam pytanko odnośnie poduszki powietrznej. W Weekend uszczelniałem drzwi od strony pasażera (przeciekały więc zdjąłem obudowę, żeby dokleić piankę wygłuszającą oraz wymienić zaczepy bo uszczelki były sparciałe). Przed operacją odłączyłem akumulator. Z uwagi na to że stan pianki był gorszy niż myślałem musiałem ją całą zdemontować. W tym celu musiałem odkręcił poduszkę w drzwiach i wypiąłem ją z gniazda. Musiałem zostawić wszystko na noc, więc z wypiętą poduszką podłączyłem klemy. Następnego dnia wszystko złożyłem do kupy (w tym zamontowałem z powrotem poduszkę) i tutaj pojawił się problem - świeci mi się kontrolka airbagów. I tu moje pytanie, czy po wyskoczeniu błędu (pojawił się on zapewne jak podpiąłem aku bez poduszki) nawet jak już wszystko zostanie podłączone to trzeba wykasować błąd kablem, czy jeżeli poduszka byłaby wpięta prawidłowo to kontrolka sama by zgasła. Jeżeli bez kabla się nie obejdzie to może ktoś polecić jakiś serwis w Warszawie co by mi to tanio wykasowali (ewentualnie może samemu kupić kabel i pobawić się z tym ,w końcu od czasu do czasu przyda się diagnostyka). A może ktoś z Wawy ma do odsprzedania taki kabelek? Moje BMW to E46 320D z 2000r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.