Skocz do zawartości

hunter999

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530d 2002r

Osiągnięcia hunter999

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dokładnie przebieg przebiegiem, ważne żeby auto jeździło normalnie i było z nim wszystko ok, niech sobie ma i 999tyś km aby było serwisowane na bieżąco
  2. Pewnie było puknięte w przód i temu inny zderzak bo nie mógł znaleźć od polifta.
  3. Jak masz 20 tyś na auto to nie lepiej kupić E39 ? Sedan jest bardzo pojemny, ładny i bardziej komfortowy niż e46, tylko szukaj z silnikiem 2.5d 163km (nie mylić z TDS'em) albo 3.0d
  4. Rocznik ma fajny ostatni rok produkcji wspaniałej e39, warto pojechać i zobaczyć jak wygląda w realu, jak będziesz oglądał zobacz czy działa cała elektronika bo to często siada w e39 jeśli było nie dbane.
  5. Na pierwszy rzut oka wygląda ładnie ale jak na te pieniądze słabo wyposażona, chyba że jest mocno doinwestowana to inna sprawa :)
  6. Lekki wiejski tuning ale da się to zmienić na ori i będzie miodzio ale szukaj silnika 3.0d albo z benzynki 2.5 do tej kabaryny minimum bo słabo będzie jechała z takim silnikiem. Najważniejsze to pojechać i sprawdzić auto czy nie ma korozji na drzwiach, czy elementy blacharskie typu maska drzwi mają takie same szczeliny itp ale to troszkę dziwne żeby wydać na malowanie jakieś 4-5 tyś a auto warte 9 tyś :P lekko nie opłacalne. Przebieg wydaje się być realny, lepiej wiedzieć że ma się te 400 tys prawie niż na liczniku pisze 200tyś a w rzeczywistości nie wiadomo czy ma 500 a może i 800tyś przebiegu.
  7. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-e39-520i-zadbany-bogata-wersja-xenon-skora-elektryka-ID6y89kF.html Chodzi Ci o te tuningowane kombi z 2 rurami dokładanym m-pakietem oraz słabym wyposażeniem ? :D
  8. Najważniejsze żeby nie było rdzy w tym aucie to jest częsty problem. Chyba że znajdziemy egzemplarz bez rdzy mało jest takich.
  9. W ustawieniach masz chyba taką opcję o ile dobrze pamiętam :)
  10. A wymieniałeś olej w skrzyni bo to ważne, teoretycznie się nie wymienia ale w praktyce trzeba co 60tyś km i to jest też ważne jaki olej. Śmierdzi spalenizną być może dlatego że skrzynia kończy swój żywot sprawdź czy skrzynia nie szarpie przy zmianie biegów, być może sterownik skrzyni też się lekko przegrzewa z jakiegoś powodu.
  11. hunter999

    530d - utrudniony rozruch

    Większość 530d tak ma że jest ciężki rozruch a da się to sprawdzić chyba też w programie INPA tak mi się wydaję.
  12. A może warto poszukać zadbanego e39 ale z motorem 3.0d ? auto ma niskie spalanie jak na taki silnik oraz masę auta no i ma kopa :) Jeżeli chcesz wysoki standard w e39 licz się z dużą kwotą rzędu 20 tyś chyba że nie zależy Ci na bajerach to coś zadbanego za 15 tyś kupisz.
  13. Wpadłem na pomysł zrobić test zegarów po tym jak poruszam sobie kostką w lampie i wszystko zaczęło działać :D dzięki za pomoc PS Kostka nie była odpięta
  14. Ok, jak się tylko ogarnę to zaraz idę sprawdzić kabelki i zobaczę czy lampa jest podłączona.
  15. Bo teoretycznie na kompie pokazują mi się napisy które już sprawdziłem że niby spalona żarówka itp ale jak wyjąłem żarówkę to są ok, a wiesz może gdzie są bezpieczniki od tylnych lamp ? Teraj jak włączyłem prawy kierunek to zaczął bardzo szybko mrugać ale żarówka z tyłu się wcale nie zapaliła tylko przednie mrugały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.