Skocz do zawartości

MichalNewCastle

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    316i e46 2002r

Osiągnięcia MichalNewCastle

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. I o taka odpowiedz mi chodziło ale cos jest nie tak. Niby mam tarcze ze sprężynami, wiec tarcza pod jednomas , tarcza wycentrowana bo skrzynia założona a sprzegla brak. Biegi wrzucam na oddalonym silniku bez ściskania sprzęgła. Fakt,ze wysprzeglik nie przy kręcony ale to nie powinno mieć znaczenia bo po wciśnięciu sprzęgła trzpień wysprzeglik rozpina tarcze od docisku prawda ? Wiec bez wysprzeglika sprzęgło powinno być spięte a jednak nie jest. Gdybym założył tarcze odwrotnie to efekt byłby chyba przeciwny, spięte sprzęgło cały czas. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się myle. Nie chce oddawać auta do mechanika bo mnie wykasuja jak za zboże a zdalem garaz i sam nie mam gdzie tego zrobic
  2. No i właśnie u mnie tez jest jednomas, miałem oba kola w rekach bo zrobiłem SWAP na taki sam silnik. Oba auta były bez Klimy , mój z 92 a dawca z 91 qp. Nigdy nie miałem styczności ze sprzeglem , robiłem to pierwszy raz i byłem pewny, ze to dwumasa ale jak zalozylem skrzynie to okazało się,ze auto nie jeździ,całkowity brak sprzęgła. To co zapamietalem to tarcza ze sprężynami a tarcza pod dwumase nie ma sprężyn. Kola były takie same wiec wszystko powinno grac. Niestety po fakcie doczytalem i blokowaniu docisku jeśli zakladam używane sprzęgło bo nowe np luka jest juz fabrycznie zblokowane i gotowe do montażu. Czy ktoś moeze mi jednoznacznie odpowiedzieć czy moje sprzęgło trzeba blokowac ? Wiem,ze fotki słabe i jak na złość zamach uchwycony tylko przypadkiem. To jednomas ? Rozpozna ktoś ? http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/5zBMNk.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/MSRiKz.jpg Swoją drogą silnik musiał juz palić olej ? Straszny nagar na zaworach, denka tłoków były takie same. Dodatkowo jeden zawór był niedomknięty.
  3. Od dłuższego czasu szukam sprzęgła do mojego BMW (E36 92r M50B20 nv bez klimy)Jak się okazuje nie jest to takie proste. Znalazłem różne informacje na ten temat. Okazuje się,ze ; W aucie z klimatyzacja jest dwumasowe kolo a bez Klimy jednonawowe, dlatego w każdym sklepie pytają czy auto ma klimatyzację. Szukając info w google znalazłem temat na pewnym forum : "318is po 95 roku wychodzil tylko na dwumasie, niezaleznie czy mial klime czy nie! (rozbieralem 318ti bez klimy i byl dwumas) 316i 318i czy mialy klime czy nie wychodzily na jednomasie! (rozbieralem ostatnio z klimą i bylo zwykle) Wszystkie 6r E36 mialy dwumas niezaleznie czy byla klima czy nie! Stad moja pomylka, nie wiedzialem ze w isie ma to jakies znaczenie, ciekawe czemu tylko w tym modelu? a w 316i juz nie ma to znaczenia" I tu zaczynają się schody. Według realoem w moim aucie powinien być jednomas, może ktoś mógłby to jeszcze sprawdzić końcówka vin fc48141. Jakiś czas temu sciagalem skrzynie i jestem pewny,ze widziałem tarcze ze sprężynami gdzie przy dwumasie tarcza jest bez sprężyn chyba,ze się myle. I najważniejsze pytanie , mam nadzieje,ze znajdzie się tu ktoś kto w 100% rozwieje moje wątpliwości. Czy do demontażu i ponownego montażu sprzęgła na jednomasowym kole trzeba mieć przyrząd do blokady docisku ? Chodzi mi o to urządzenie,które kosztuje kulę kasy i ma 3 ramiona . Czy to jest potrzebne tylko do sprzęgła na dwumasowe kolo ? Czy to urządzenie jest do sprzęgieł typu SAC ? Juz sie pogubilem a naprawdę szukalem szukalem i czytałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.