Skocz do zawartości

kubuswujo

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 163 km 2005r
    M47/T2

Osiągnięcia kubuswujo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. ktoś wie co powduje usterkę i komunikat "awaria tempomatu"
  2. tak ale pisze tam: " w starszych wersjach nawigacji konieczna aktualizacja softu aby moc aktualizowac mapy przez USB, dzieki temu aktualizacja trwa tylko 45min." Jak przeprowadzić tą aktualizacje? I skąd pobrać? Nie ma tam opisane
  3. Próbowałem 5 razy z różnymi pendrivami można to tak jak na usb, nagrać na 3 dvd? Taka sama struktura? Auto to BMW X6 Czy jeśli oprogramowanie jest: Multimedia: MX-003.004.031 Telefon: TX-003.004.031 Aktualnie mapy z 2011 to czy potrzeba wczesniej aktualizowac soft czy wystarczy "poprawnie" nagrać pendirve lub DVD
  4. Pobrałem mape Premium 2017.2 West z pierwszego linku na mega ale nagrywam na pendrive wkładam do auta i nic sie nie dzieje. Jak nagrac pendrive? Po rozpakowaniu archiwum mam: Folder: NAVD_00005C4A_255_005_074 a w nim>> folder pkgdb i plik: config.nfs Próbowałem juz formatowac pendirve fat32 i kopiować folder NAV.... razem z zawartoscią i nic oraz próbowałem "omijac" folder NAv i odrazu po wejsci w pendrive wgrywac pkgdb i config.vfm. Tak, czy tak po włozeniu pendrive nic sie nie dzieje ;/ ;/ ;/ Auto to BMW X6 E71 3.0 306KM CIC aktualne mapy są z 2014 roku. Jak to nagrać bądź z kad pobrać
  5. Prawda jest taka, że dopiero go zakupiłem i się ucze a to moje pierwsze auto. Powoli zaczynam się uczyć ale nie myśle, że tak obszerny pakiet jak ISTA ogarnę od razu.... Dlatego tez mam nadzieje ze czasem może ktoś akurat spodkał się z takimi błędami wczesniej lub wie jak mi pomóc. Short to B+ rozumiem, że chodzi o zwarcie do plusa, (czyli minus podłaczony do plusa), ale przegladam wtyczki i okablowanie i nie jestem w stanie nic zupełnie znaleźć..... Może ktos cos pomoże? Od czego zacząc? pzdr kuba
  6. Czesc! Mam BMW F20 116i z 2013 roku auto mialo stluczke w lewy przod, akutalnie jest złożone odpala ale po podłaczeniu się pod ISTE pokazuje takie błedy: [Kliknij w miniaturkę] głownie chodzi mi o błedy zwiazane z : Throttle valve - gdzie go szukac? Absolute pressure sensor i innymi sensorami short to B+ jesli dobrze rozumiem to s a one gdzies zwarte z plusem tak? safety battery terminal- resistance to high, Head airbag - resistance to low drivers seat belt buckle contact -resitance beetween defined values Jak naprawić te usterki by auto bylo w pełni sprawne? pzdr Kuba
  7. Udało mi sie jednak znalexc dla potomnych jest to część: 51647273065 http://www.super-bmw.pl/51647273065-uchwyt-pokrywy-silnika-lewy-pl.html mocowanie lampy/reflektora. Dzięki!
  8. odgrzewam, może znajdzie sie dobra duszyczka co pomoże zejdzie z multimetrem do e90 wyjmie zegary i powie na jakich pinach jakie jest napięcie?;) Lub podpowie w jakim programie szukać diagramów? pzdr Kuba
  9. Cześć!! Może ktoś mi powiedzieć jak mocowane sa przednie lampy w BMW F20 rocznik 2013? Kupiłem auto po stłuczce z lewej strony gdzie ucierpiała lampa,zderzak i pas. Kupiłem nową lampę i wszystko pasuje ale dwa górne zaczepy nie mam do czego przyczepić, tz. Zaczepy w lampie sa ale brakuje mi jakiejś części a ani w zderzaku ani w pasie przednim nie ma tam mocowań, domniemam, że musze kupić jeszcze jakiś plastik, gume, ślizg itp. Mógłby mi ktoś podac numer części BMW lub zrobić zdjęcie mocowanie od góry, bym wiedział czego szukać?
  10. Akumulator 200% jest dobry ma dwa lata Bosch S3 i może być naładowany na full i jak samochod przejdze w uśpienie (po ok 5-10 min przechodzi e90) to sie to dzieje. Superprzeróbki zabierają prąd (odcięcia, alarmy, lokalizacja GPS itp.) ale auto ma problem z odpaleniem jak stoi 3 tygodnie i więcej ale jakoś odpali wiec aku jest dobre. A dla Twojej wiadomości wycięcie DPF nie wpływa nijak na pobór prądu podczas postoju, to poprostu wgranie mapy do tego samego silnika bez DPF-a (wychodziły takie e90 oryginalnie np. na Rosje). wiem że cos mi nie podtrzymuje zegarów w trybie uśpienia tylko nie wiem który kabelek jest za to odpowiedzialny. Mógłby ktoś sprawdzić w swojej kostce na których pinach powinno być napięcie i jakiej wartości?
  11. Czesc! Mam e90 i od czasu wyciecia DPF-a mam dziwny problem a mianowicie, jak zostawię auto na dużej (15 min) to kasuje się licznik, spalania i godzina. W aucie robiłem wiele przeróbek i domniemam że jakich kabelek się rozłączył który podtrzymuje licznik. Tz. na pewno w kostce od licznika jest gdzieś zasilanie (12V,5v,3v) które podtrzymuje pamięć. Bo objawy po zostawieniu auta są dokładnie takie jak po wyjęciu licznika i włożeniu go. :evil: :evil: Czy ktoś mógłby mi powiedzieć na jakich Pinach w kostce powinno znajdować się zasilanie 12V+ i czy jest tylko jedna masa, a moze jest wiecej? Mam założone pare odcięć i alarmów i przessuniete gniazdo OBD wiec możliwe że Tuner przy wgrywaniu mapy bez DPF coś gdzies w kablach poruszył i teraz mam problem. Bo raczej nie jest to wina softu bez DPF. :mad2: Podsumowując; mogę prosić o rozpiskę gniazda w liczniku w BMW e90 320d Pre LCI (PRzedlift) Dodam że liczniki juz wymieniałem na inne i było to samo wiec, musi to być wina braku zasilania po "uśnięciu auta". Pzdr Kuba
  12. tak dzięki właśnie o to mi chodziło, ja Je popsułem bo pomalowałem Je całe, a nie tylko spód. U Ciebie to wygląda mega, właśnie tak przerobię swoje, chyba, że chcesz mi swoje sprzedac haha :norty: :norty: :norty: :lol:
  13. tak mam diesla 2.0d, tak wiem że moge kupić byle jakie zegary, nawet uszkodzone i przełożyć same wskazówki. Ale pomyślałem, że moge dołożyć trochę i sie pobawic i cos ulepszyc. Białe podswietlenie już mam, ale bez problemu zrobię je w nowym jeśli będę chciał. Zegary High w porównaniu do Basic czym dokładnie się różnią? Czy była to opcja wyposażenia czy wychodziły z konkretnym wyposażeniem? Co więcej pokazują? Waszym zdaniem warto zmieniać na High?
  14. podswietlenie przerobiłem na białe i własnie malując wskazówki na czerwono je popsułem. Nalezy pomalowac jedynie od spodu, malujac całe, diodyy led nie dają rady i w nocy nic nie widać. wyczyszczenie i ponowne malowanie nic nie da bo struktura juz nie jest taka sama. Ok. a co z przsekładką zegarów zwykłych na high? Duzo kodowania zmieniania? Przebieg nie jest zapisany w zegarach i nie trzeba go zmieniać? robił juz ktoś cos takiego? Dodam że mam wersje PRELCI, wiec jakie mogę "najlepsze" włożyć?
  15. Czesć! Czy ktoś orientuje się, czy jest możliwość instalacji zegarow z F30 do e90? Jak z kodowaniem? Mam manual bez aktywnego tempomatu, ale wiem, że np. wersje z aktywnym tempomatem czy automat maja nieco wiekszy wyswietlacz na zegarach. Mają tez ikonkę tempomatu. Jak z możliwościa intalacji takich zegarów i kodowaniem do zwykłej (mojej) E90? uszkodziłem wskazówki w zegarach i musze kupić drugie, moge wymienić smae wskazówki lub całe zegary, jesli dałoby się jakoś upgrade-ować ;) P.S. Jak ma sie sytuacja z zegarami od 5-tki? E60? sa wieksze? Czekam na odpowiedzi Pozdrawiam Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.