Skocz do zawartości

Rowan

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120d@200KM oraz E84 20d@202KM

Osiągnięcia Rowan

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Wydaje mi się, że to nadal problem z nastawnikiem turbo. Był regulowany po założeniu? Sam przerabiam obecnie ten problem.
  2. Winowajcą falowania jest regulator ciśnienia paliwa na pompie CR. Wymiana jedynie pomaga.
  3. Zaślepia się... U mnie wyrobiła się ośka klapek i powietrze uciekało tam od strony nastawnika klap. Najlepiej kupić od 118d, niczym się nie różni po za brakiem klap. Jest nawet miejsce na montaż samego nastawnika, aby chodził "na sucho". U mnie po wymianie auto zdecydowanie lepiej przyspiesza w górnym zakresie obrotów.
  4. Dzięki za pomoc, nie wpadłbym na to... ;-) Niektórzy mają troszke więcej ambicji niż za wszystko płacić i zlecać każdą pracę komuś innemu ;-)
  5. I jak, rozklejał ktoś te lampy?:-) Mam do czyszczenia soczewki w LCI i chciałbym wiedzieć jak się za to zabrać:-)
  6. Pod pokrywką, w lampie jest pomiędzy żarnikiem, a żarówką ringu albo mijania a drogowymi, ma takie trzy wypustki na obwodzie, wkłada się go i przekreca.
  7. Jak to wydedukować, to Ci nie powiem, bo najzwyczajniej nie wiem, ale jaki błąd wywala jak odłącza wspomaganie?
  8. Taka przekladnie kosztuje okolo 500zl uzywka, wiec bym sie zbytnio nie przejmowal kosztami... Co do pytania, to nie wiem, nie odkrecalem silnika, bo cała przekladnie wymienilem, ale moze sterownik eps pada, skoro jest problem z polaczeniem...
  9. Ciekaw jestem czy szarpanie nie powroci gdy temperatura na zewnatrz bedzie powyżej 10*C... :)
  10. Rowan

    Chiptuning e60 N47

    Jesli masz ochote to r-jet Owczary kolo Buska-Zdroju masz nie daleko, ogarnia temat N47 bardzo dobrze ;)
  11. W drugiej soczewce jest zarowka od ringow... W E87 chyba zwykly xenon nie bi nie wystepowal...
  12. Sam wymieniałeś świece? Nie wpadlo cos do cylindra?
  13. Jeśli chodzi o dźwieki, to te nastawniki tak maja, że cykają, brzęczą i nie wiadomo co jeszcze, tam sie najczęściej te przeguby wyrabiają i pojawia się luz, przez co geometria nie pracuje poprawnie, ale wtedy auto sie "zastanawia" po wciaśnięciu gazu i dostaje strzal od 2k rpm...
  14. Sprawdź caly napęd, lączniki elastyczne, podpory wału i łożyska. Może to też być dwumas.
  15. Owszem jest inne, ale podchodzi ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.