Skocz do zawartości

klekotinho77

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 316 2000r TopasBlau - 2000r
    BMW E90 320d 163KM, LeMans Blue - 2006r - 3x M-Pakiet
  • Lokalizacja
    Ostrzeszów
  • Zawód
    Przedsiębiorca

Osiągnięcia klekotinho77

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Oczekiwałem delikatnego wysunięcia i braku tarcia przy wjechaniu w dziurę co niestety się nieraz zdarzy... :mad2: Obecnie zmuszony jestem wstrzymać się z modami z tego tytułu iż dotarłem do holandii do pracy po urlopie. Miałem małą przygodę, opona przebiła się na autostradzie i 60km do celu lecialem na dojazdówce :shock: wymiania koła na autostradzie na pasie awaryjnym to hardcore :D i jeszcze chyba nielegalny. Ale żyjemy :D Opona "zatkana" ale i tak muszę kupić tutaj nową, bo na tej przejechałem 2km więc strach wracać do PL na tej gumie. Poniżej kilka fotek już w Niderlandach:
  2. Możesz podrzucić kontakt do firmy, albo linka do strony? Mają katalog na stronie czy trzeba im podać konkretne wymiary dystansów i robią je na zamówienie??
  3. bedzie pasowało? http://allegro.pl/dystanse-bmw-12mm-e30-e36-e46-e60-e90-e38-sruby-i6695358719.html + malowanie na czarny mat
  4. mały up. Wleciały dziś alu, miały być później ale nie wytrzymałem :D Myśle, że na tył przydałby się dystans 12mm. Jak oceniacie?
  5. Witam was serdeczeni, fakt na zimówkach wygląda nie za dobrze. Ale już wiosenka idzie więc niedługo alu wleci - fotki na alu nie mam, zrobię dopiero koniec maja :D bo wtedy wracam z zagranicy i wrzuce felgi. W tym tygodniu udało mi się ogarnąć: -lampy: Moim zdaniem wyszło kozak, lampy black line osobiście mi się nie podobają, ale z foli jestem zadowolony - budżetowy zabieg a efekt super. - przyciemnienie szyb fx 35 - wyszło ciemniej niż myślałem ale to pewnie przez czarne wnętrze i czarną podsufitkę - ogólnie jestem zadowolony :D Ogólnie lotkę chciałbym robić ale cena - 350 zł + malowanie, troszkę dużo za kawałek plastiku. Czy ktoś z was wie może gidze można to dostać w przystępniejszej cenie?? Chodzi mi tylko o delikatny "trunk spoiler". Cośt w ten deseń https://goo.gl/images/3Z3co9 Auto w sobote delikatnie spolerowałem - maskę oraz klapę baganizka i pare miejsc na błotnikach bo miała delikatne mikrorysy - prawdopodobnie po myjni, wyszło super. Na to wleciał wosk koloryzujący. - na razie tyle, lada moment kończy mi się urlop i wracam do Holandii. Następne mody - czerwiec.
  6. Witam wszystkich forumowiczów, za e90 rozglądałem się od listopada 2016 roku, natomiast zakupu udało się dokonać w lutym 2017 więc dość szybko. Każdy kto szuka auta i ma jakieś określone wymagania, wie jaka to kataroga. Tak samo było i w tym przypadku. Autko miało mieć xenon, navi, lakier: albo czarny, albo sapphire gray albo LeMans Blue oraz wymogiem był silnik M47 163KM no i miało być conajmniej 2007. Zestawiając to wszystko jako filter na popularnych serwisach aukcyjnych w Polsce wybór był bardzo ograniczony, podczas gdy już witałem się gąską i była ładna sztunia - okazało się że cyferblat cofany :mad2: . Irytacja sięgała zenitu aż, zadzwonił telefon od starego znajomego ze szkoły - "Słuchaj mam e90 na sprzedaż" - "Dawaj foty i opisz co tam ma". Dwa dni później byłem właścicielem :) Autko co prawda 12.2005, pierwsza rejestracja styczeń 2006 więc nie spełniało jednego warunku - ale postanowiłem "walić to". Kumpel naprawdę dbał o auto i jeździło ono 10 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania więc znam mniej więcej historię tego auta od 2012 roku. Znam też przebieg od 2013 roku. Autko było sprowadzone z Niemiec w 2011 roku i kosztowało wtedy sporo siana z uwagi na wyposażenie. Moja e90 w kilku ważnych punktach: - lakier LeMans Blue, -pełen m-pakiet - zewnętrzny, wewnętrzny, zawieszenie m-pakiet - wszystko zawarte w VIN, -xenon, -navi bussines, -sportowe fotele + alcantra <3, -pakiet light co jest fajnym bajerem, -grzane stołki, -szyberek, -aluminiowe dekory - za drewnem nie przepadam, -felgi 17" cali m-pakietowe od e60 + zestaw stalowych zimówek z całkiem dobrymi opnami, -silnik M47 163KM z 255 000 nalotu, przebieg sprawdzilem od 2013 roku wynosił wtedy 190 k. W aucie za kadencji mojego kumpla została wymieniona dwumasa na LUKA przy 200 k, nowy intercooler, nowa pompa wody, wymiana oleju w skrzyni biegów a także wymiana oleju w tylnim moście, usunięty i zaślepiony EGR wraz z kodowaniem, a także usunięte zostały zapadki z kolektora dolotowego + parę innych drobiazgów które w aucie o takim nalocie już są wyeksploatowane. Auto jeździło tylko na Castrol Edge, ostatnia wymiana grudzień 2016 więc narazie zmiane oleju także mam z głowy. W aucie jest shadowline - ale oryginalny grill został przełożony na grill z M-paskami :) oryginalny mam w komplecie. Wiem też że autko miało lakierowaną maskę, zderzak przedni od strony kierowcy oraz zderzak tylni ze słupkiem od strony kierowcy - obie sytuacje to przetarcia parkingowe. Fotki autka w momencie zakupu Plany co do auta mam raczej skromne: - przyciemnienie szyb tylna duża + tylne pasażerów folią fx 35. - folia na lampy - a'la LCI look, będzie wyglądało tak po foli na szyby i na lampy --> - korekta lakieru + politurka, wosk może coś ceramicznego jak budżet pozwoli, - z zawieszenim nic nie robię bo już jest lekko obniżona dzięki m-suspension, -powtórne lakierowanie tylnego błotnika od strony kierowcy gdyż delikatnie odprysł lakier - była fuszerka zrobiona., -myśle także o spliterach przedniego zderzaka - ale boje się o progi zwalniające :cry2: :cry2: Zastanawiam się nad lotką na klapie bagażnika oklejoną folią carbonową, co wy na to? Hor or NOT? Aktualziacje tematu przewiduje za dwa tygodnie.
  7. Witam wszystkich forumowiczów, za e90 rozglądałem się od listopada 2016 roku, natomiast zakupu udało się dokonać w lutym 2017 więc dość szybko. Każdy kto szuka auta i ma jakieś określone wymagania, wie jaka to kataroga. Tak samo było i w tym przypadku. Autko miało mieć xenon, navi, lakier: albo czarny, albo sapphire gray albo LeMans Blue oraz wymogiem był silnik M47 163KM no i miało być conajmniej 2007. Zestawiając to wszystko jako filter na popularnych serwisach aukcyjnych w Polsce wybór był bardzo ograniczony, podczas gdy już witałem się gąską i była ładna sztunia - okazało się że cyferblat cofany :mad2: . Irytacja sięgała zenitu aż, zadzwonił telefon od starego znajomego ze szkoły - "Słuchaj mam e90 na sprzedaż" - "Dawaj foty i opisz co tam ma". Dwa dni później byłem właścicielem :) Autko co prawda 12.2005, pierwsza rejestracja styczeń 2006 więc nie spełniało jednego warunku - ale postanowiłem "walić to". Kumpel naprawdę dbał o auto i jeździło ono 10 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania więc znam mniej więcej historię tego auta od 2012 roku. Znam też przebieg od 2013 roku. Autko było sprowadzone z Niemiec w 2011 roku i kosztowało wtedy sporo siana z uwagi na wyposażenie. Moja e90 w kilku ważnych punktach: - lakier LeMans Blue, -pełen m-pakiet - zewnętrzny, wewnętrzny, zawieszenie m-pakiet - wszystko zawarte w VIN, -xenon, -navi bussines, -sportowe fotele + alcantra <3, -pakiet light co jest fajnym bajerem, -grzane stołki, -szyberek, -aluminiowe dekory - za drewnem nie przepadam, -felgi 17" cali m-pakietowe od e60 + zestaw stalowych zimówek z całkiem dobrymi opnami, -silnik M47 163KM z 255 000 nalotu, przebieg sprawdzilem od 2013 roku wynosił wtedy 190 k. W aucie za kadencji mojego kumpla została wymieniona dwumasa na LUKA przy 200 k, nowy intercooler, nowa pompa wody, wymiana oleju w skrzyni biegów a także wymiana oleju w tylnim moście, usunięty i zaślepiony EGR wraz z kodowaniem, a także usunięte zostały zapadki z kolektora dolotowego + parę innych drobiazgów które w aucie o takim nalocie już są wyeksploatowane. Auto jeździło tylko na Castrol Edge, ostatnia wymiana grudzień 2016 więc narazie zmiane oleju także mam z głowy. W aucie jest shadowline - ale oryginalny grill został przełożony na grill z M-paskami :) oryginalny mam w komplecie. Wiem też że autko miało lakierowaną maskę, zderzak przedni od strony kierowcy oraz zderzak tylni ze słupkiem od strony kierowcy - obie sytuacje to przetarcia parkingowe. Fotki autka w momencie zakupu Plany co do auta mam raczej skromne: - przyciemnienie szyb tylna duża + tylne pasażerów folią fx 35. - folia na lampy - a'la LCI look, będzie wyglądało tak po foli na szyby i na lampy --> - korekta lakieru + politurka, wosk może coś ceramicznego jak budżet pozwoli, - z zawieszenim nic nie robię bo już jest lekko obniżona dzięki m-suspension, -powtórne lakierowanie tylnego błotnika od strony kierowcy gdyż delikatnie odprysł lakier - była fuszerka zrobiona., -myśle także o spliterach przedniego zderzaka - ale boje się o progi zwalniające :cry2: :cry2: Zastanawiam się nad lotką na klapie bagażnika oklejoną folią carbonową, co wy na to? Hor or NOT? Aktualziacje tematu przewiduje za dwa tygodnie.
  8. Witam wszystkich forumowiczów, za e90 rozglądałem się od listopada 2016 roku, natomiast zakupu udało się dokonać w lutym 2017 więc dość szybko. Każdy kto szuka auta i ma jakieś określone wymagania, wie jaka to kataroga. Tak samo było i w tym przypadku. Autko miało mieć xenon, navi, lakier: albo czarny, albo sapphire gray albo LeMans Blue oraz wymogiem był silnik M47 163KM no i miało być conajmniej 2007. Zestawiając to wszystko jako filter na popularnych serwisach aukcyjnych w Polsce wybór był bardzo ograniczony, podczas gdy już witałem się gąską i była ładna sztunia - okazało się że cyferblat cofany :mad2: . Irytacja sięgała zenitu aż, zadzwonił telefon od starego znajomego ze szkoły - "Słuchaj mam e90 na sprzedaż" - "Dawaj foty i opisz co tam ma". Dwa dni później byłem właścicielem :) Autko co prawda 12.2005, pierwsza rejestracja styczeń 2006 więc nie spełniało jednego warunku - ale postanowiłem "walić to". Kumpel naprawdę dbał o auto i jeździło ono 10 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania więc znam mniej więcej historię tego auta od 2012 roku. Znam też przebieg od 2013 roku. Autko było sprowadzone z Niemiec w 2011 roku i kosztowało wtedy sporo siana z uwagi na wyposażenie. Moja e90 w kilku ważnych punktach: - lakier LeMans Blue, -pełen m-pakiet - zewnętrzny, wewnętrzny, zawieszenie m-pakiet - wszystko zawarte w VIN, -xenon, -navi bussines, -sportowe fotele + alcantra <3, -pakiet light co jest fajnym bajerem, -grzane stołki, -szyberek, -aluminiowe dekory - za drewnem nie przepadam, -felgi 17" cali m-pakietowe od e60 + zestaw stalowych zimówek z całkiem dobrymi opnami, -silnik M47 163KM z 255 000 nalotu, przebieg sprawdzilem od 2013 roku wynosił wtedy 190 k. W aucie za kadencji mojego kumpla została wymieniona dwumasa na LUKA przy 200 k, nowy intercooler, nowa pompa wody, wymiana oleju w skrzyni biegów a także wymiana oleju w tylnim moście, usunięty i zaślepiony EGR wraz z kodowaniem, a także usunięte zostały zapadki z kolektora dolotowego + parę innych drobiazgów które w aucie o takim nalocie już są wyeksploatowane. Auto jeździło tylko na Castrol Edge, ostatnia wymiana grudzień 2016 więc narazie zmiane oleju także mam z głowy. W aucie jest shadowline - ale oryginalny grill został przełożony na grill z M-paskami :) oryginalny mam w komplecie. Wiem też że autko miało lakierowaną maskę, zderzak przedni od strony kierowcy oraz zderzak tylni ze słupkiem od strony kierowcy - obie sytuacje to przetarcia parkingowe. Fotki autka w momencie zakupu Plany co do auta mam raczej skromne: - przyciemnienie szyb tylna duża + tylne pasażerów folią fx 35. - folia na lampy - a'la LCI look, będzie wyglądało tak po foli na szyby i na lampy --> - korekta lakieru + politurka, wosk może coś ceramicznego jak budżet pozwoli, - z zawieszenim nic nie robię bo już jest lekko obniżona dzięki m-suspension, -powtórne lakierowanie tylnego błotnika od strony kierowcy gdyż delikatnie odprysł lakier - była fuszerka zrobiona., -myśle także o spliterach przedniego zderzaka - ale boje się o progi zwalniające :cry2: :cry2: Zastanawiam się nad lotką na klapie bagażnika oklejoną folią carbonową, co wy na to? Hor or NOT? Aktualziacje tematu przewiduje za dwa tygodnie.
  9. Witam wszystkich forumowiczów, za e90 rozglądałem się od listopada 2016 roku, natomiast zakupu udało się dokonać w lutym 2017 więc dość szybko. Każdy kto szuka auta i ma jakieś określone wymagania, wie jaka to kataroga. Tak samo było i w tym przypadku. Autko miało mieć xenon, navi, lakier: albo czarny, albo sapphire gray albo LeMans Blue oraz wymogiem był silnik M47 163KM no i miało być conajmniej 2007. Zestawiając to wszystko jako filter na popularnych serwisach aukcyjnych w Polsce wybór był bardzo ograniczony, podczas gdy już witałem się gąską i była ładna sztunia - okazało się że cyferblat cofany :mad2: . Irytacja sięgała zenitu aż, zadzwonił telefon od starego znajomego ze szkoły - "Słuchaj mam e90 na sprzedaż" - "Dawaj foty i opisz co tam ma". Dwa dni później byłem właścicielem :) Autko co prawda 12.2005, pierwsza rejestracja styczeń 2006 więc nie spełniało jednego warunku - ale postanowiłem "walić to". Kumpel naprawdę dbał o auto i jeździło ono 10 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania więc znam mniej więcej historię tego auta od 2012 roku. Znam też przebieg od 2013 roku. Autko było sprowadzone z Niemiec w 2011 roku i kosztowało wtedy sporo siana z uwagi na wyposażenie. Moja e90 w kilku punktach: -lakier LeMans Blue, -pełen m-pakiet - zewnętrzny, wewnętrzny, zawieszenie m-pakiet - wszystko zawarte w VIN, -xenon, -navi bussines, -sportowe fotele + alcantra <3, -pakiet light co jest fajnym bajerem, -grzane stołki, -szyberek, -aluminiowe dekory - za drewnem nie przepadam, -felgi 17" cali m-pakietowe od e60 + zestaw stalowych zimówek z całkiem dobrymi opnami, -silnik M47 163KM z 255 000 nalotu, przebieg sprawdzilem od 2013 roku wynosił wtedy 190 k. W aucie za kadencji mojego kumpla została wymieniona dwumasa na LUKA przy 200 k, nowy intercooler, nowa pompa wody, wymiana oleju w skrzyni biegów a także wymiana oleju w tylnim moście, usunięty i zaślepiony EGR wraz z kodowaniem, a także usunięte zostały zapadki z kolektora dolotowego + parę innych drobiazgów które w aucie o takim nalocie już są wyeksploatowane. Auto jeździło tylko na Castrol Edge, ostatnia wymiana grudzień 2016 więc narazie zmiane oleju także mam z głowy. W aucie jest shadowline - ale oryginalny grill został przełożony na grill z M-paskami :) oryginalny mam w komplecie. Wiem też że autko miało lakierowaną maskę, zderzak przedni od strony kierowcy oraz zderzak tylni ze słupkiem od strony kierowcy - obie sytuacje to przetarcia parkingowe. Fotki autka w momencie zakupu Plany co do auta mam raczej skromne: - przyciemnienie szyb tylna duża + tylne pasażerów folią fx 35,- ZROBIONE - folia na lampy - a'la LCI look, - ZROBIONE - korekta lakieru + politurka, wosk może coś ceramicznego jak budżet pozwoli, - z zawieszenim nic nie robię bo już jest lekko obniżona dzięki m-suspension, - powtórne lakierowanie tylnego błotnika od strony kierowcy gdyż delikatnie odprysł lakier - była fuszerka zrobiona., - myśle także o spliterach przedniego zderzaka - ale boje się o progi zwalniające :cry2: :cry2: - @up Splitery odpadają, auto bardzo niskie. UP planów: - w czerwcu na pewno obszyta będzie kierownica, planuje nitki w kolorze m-pakietowym, - także w czerwcu, prawdopodnie oklejał będę dekory folią carbonową - kwestia wyboru koloru. Zastanawiam się nad lotką na klapie bagażnika oklejoną folią carbonową, co wy na to? Hor or NOT? Aktualziacje tematu przewiduje za dwa tygodnie.
  10. Witam, czy ktoś z forumowiczów spotkał się z przejsciówką z AUX na USB i montował to w swoim samochodzie? w swoim e90 mam bussines navi i właśnie rozglądam się za dobrej jakości kablem AUX, żeby połączyć autko z iphonem, ale natknąłem się na coś takiego jak AUX na USB? Czy to działa w e90?? http://allegro.pl/kabel-przejsciowka-jack-3-5mm-aux-na-usb-otg-host-i4901985109.html
  11. Pany jest gdzieś na forum temat montażu tych folii na e90?
  12. Mechanik wykrył ze w samochodzie mam zepsuty przepływomierz, jak wiecei to duży wydatek na oryginalny przepływomierz. Szukałem z demontażu ale cieżko znaleźć. Moje autko to e46 z końca 2000 roku silnik M43 105 KM pojemosc 1895 ccm3. oznaczenie 316i wg REAL OEM oryginał jest :http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=13_0634&hg=13&fg=15&hl=1 znalazłem zamiennik z Magneti marelli po nr części.: http://tablica.pl/oferta/przeplywomierz-bmw-czujnik-e36-e46-13621433565-CID5-ID4GCQD.html Moje pytanko: Czy warto mi to kupić i wymienić na tę część czy raczej to nie rozwiąże problemu?? :cry: :|
  13. dodam jeszcze że pisk pojawia się dopiero jak auto mocno jest nagrzane i przy zwalnianiu. przy przyśpieszaniu go nie ma i na wolnych obrotach też go nie ma więc nie moge go zlokalizować po zdjeciu pasków i kręceniu tak sobie ręcznie tymi kołami itd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.