Skocz do zawartości

beltusss

Zarejestrowani
  • Postów

    292
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525 TDS; E46 330dA; E46 323i M-Pakiet; E60 530i

Osiągnięcia beltusss

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. beltusss

    swap m54 na n62 w e61

    same cwaniactwo a zero konstruktywnych odpowiedzi na zapytanie kolegi. To świadczy tylko o Was, panowie ;-)
  2. Witam. proszę o rozkodowanie VIN; auto ma być dla znajomego. może ktoś oglądał. Ogólnie wszelkie uwagi mile widziane. Dzięki
  3. stałem przed podobnym dylematem, co kupić po E60 ? rozważałem wiele, m.in. E90 LCI, E60 LCI, Passat CC, Citroen C5, Honda Accord, Lexus IS/GS. Ogólnie wybór ciężki, większość nowszych aut to papierowe samochodziki w których psuje się dosłownie wszystko. Po obszernych lekturach (ze 2 miesiące studiowałem ;-))........padło na peugeota 508 i jestem mega zadowolony. 4-latek, wyposażenie super (jasne skóry, head up, navi, elektryka, xenony, rolety, masa innych bajerów), w środku bardzo cicho, tylko moc nie ta (miałem M54B30)- ale za to dotychczasowe spalanie z dystansu ok ~3000 km - uwaga - 5.8 l ON. (2.0 HDI 163 KM) - miasto 70% trasa 30% W dodatku 2.0 HDI konstrukcja sprawdzona, nic się w tych silnikach nie dzieje, ogólnie auto zbiera same pochlebne opinie. do 40k znajdziesz coś na pewno z 2011-2013. powodzenia
  4. ja zlokalizowałem wyciek naciskając mocno na przewód od chłodnicy. Jednak w moim przypadku wyciek był ~0.5l / 10 km :lol: Chłodnicę musiałem wyrzucić bo niestety nie nadawała się do niczego, sam się dziwiłem jak mogło dojść do takiego uszkodzenia w dodatku od strony silnika.
  5. no tak zaniżą kwotę na umowie a później jak UC się dowali do nowego właściciela to już nie ich sprawa ;-)
  6. ja od siebie dodam, że w swojej byłej E60 robiłem również remont zawieszenia/układu kier. przy przebiegu 265 tys. W moim przypadku mechanicy zdiagnozowali: -wahacz poprzeczny prawy -2x tuleje wahaczy dolnych -drążki + końcówki kierownicze -łączniki stabilizatora Po wszystkim oczywiście zbieżność; po wymianie powyższych całkiem inne zachowanie auta na nierównościach; Dodam, że u siebie miałem tzw. sportowe zawieszenie
  7. Zadzwoń i dopytaj z tego co ja zauważyłem to po prostu ściemniają. Ostatnio szukałem i dopytywałem bodajże dwóch handlarzy- bo pisali, że opłaty 3 500 zł przy aucie z poj. powyżej 2l i kwocie ok. 40 000zł. Pytałem przede wszystkim, czy opłacona akcyza, oni odpowiedzieli, że nie na co ja mówię to jak 3500zł skoro akcyza to 18,6% od kwoty auta i samo cło wychodzi 7 000zł.. wtedy usłyszałem "no tak wyjdzie...". Pomijam już kwestie umów na słupy... Jeżeli będziesz miał zamiar kupić jednak od handlarza to niech Ci wystawia fakturę. no comments... handlarze. Na szczęście udało mi się znaleźć polskie auto.
  8. oczywiście,że odkształcenia są możliwe. Czasem nawet pękają w taki sposób, że ciężko zauważyć. Czasem leci tylko spod śrubek, a dokładniej podkładek
  9. Witam, mam problem z kluczykiem- otóż dziś po odpaleniu auta pod sklepem najpierw pojawił się błąd na idrive o treści: "Remote control not in ignition. It is possible that engine cannot be restarted, so do not switch off. Have the problem checked by BMW.." Nie zastanawiając się dłużej wyłączyłem go mimo wszystko jeszcze pod sklepem i odpalił- myślałem, że może jakaś jednorazowa akcja. Pojechałem do rodziny gdzie auto stało ok. 1.5h, po czym wsiadłem i pojechałem do domu- wszystko bezproblemowo. Dopiero parę godzin później wsiadając ponownie do auta nie odpalił. Drzwi się otwierają i zamykają natomiast nie włącza się stacyjka po przekręceniu kluczyka- zero reakcji, ciemno. Po ok. 20 próbach w końcu się zaświeciła stacyjka i silnik odpalił ale po chwili pojawił się ponownie powyższy błąd na ekranie. Jako, że miałem jechać troszkę dalej od miejsca zamieszkania wróciłem się po zapasowy klucz- i ten działa bez problemu. Pierwszy kluczyk przekręcałem jeszcze później z kilkadziesiąt razy ale już kompletnie nie reagował- ale zamyka i otwiera dalej... Miał ktoś z Was taki przypadek? Dodam tylko, że chodzi o zwykły klucz bez opcji komfort w kształcie diamentu (takie same są chyba w E39 i E46).
  10. Miałem ten sam problem - zdecydowałem się wymienić kompletny krzyżak (dolny + górny + wspomnianą zieloną tuleję grodziową) - problem pukania został wyeliminowany (podejrzewałem luzy na krzyżakach) jednak specyficzny szum podczas kręcenia kierownicą pozostał i problem wg mnie leży gdzie indziej, bliżej samej kierownicy. Już się do tego przyzwyczaiłem - czasem szumi głośniej a czasem w ogóle w zależności od temperatury- teraz lato i w ogóle nie słychać. Co dziwniejsze po zdemontowaniu starego krzyżaka sprawdziłem na imadle i nie mogłem się doszukać luzów tak więc nie wiem dokładnie co jest źródłem pojedynczych stuków podczas skręcania..
  11. zbieżność ustawia się zaczynając od tyłu, więc po nastawieniu kątów tylnej osi przód się rozjedzie na 100% i tak trzeba będzie ustawiać od nowa.
  12. auto nie zawsze powinno być obciążone, tzn decyzję o ewentualnym dociążeniu auta podejmuję się po uprzednich pomiarach. Taka tylko uwaga :)
  13. Witam, podpinam się pod temat, proszę o info na co zwrócić uwagę przy silniku/skrzyni podczas kupowania 545i 333km. Zdaję sobie sprawę, że w V8 wszystko jest droższe m.in. inna zawiecha, hamulce, jednak interesuje mnie sam silnik i osprzęt. Czy poza wadliwymi uszczelniaczami i rurką cieczy chłodzącej jest coś jeszcze na co warto zwrócić uwagę?
  14. Listwa listwa, a slimak sie nie zuzywa ? W E65 regenerowalem w hydrosystem, raptem 30k km wytrzymala ok 2 miesiace po gwarancji zaczela stukac, wg nich slimaka sie nie wymienia Kolego a napisz jeszcze w jakim momencie słychać stukanie, kiedy ono występuje podczas jazdy na nierównościach czy podczas kręcenia kierownicą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.