Skocz do zawartości

VandalPaul

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VandalPaul

  • Urodziny 25.08.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318CI Coupe 2003

Osiągnięcia VandalPaul

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dziekuje kolego za Twoja pomoc. Szkoda ze nie moge plusa dac. Czy mozesz stwierdzic na podstawie inpy czyli tej livedata co podalem ktora sonda padla i ktory nr seryjny z realoem wpisac jakonr czesci. Czy nie da rady tego stwierdzic? Ps2 Czulnik walka jakiej firmy jest oryginalny. Nie chce zamiennika wkladac wole oryginal. Dzieki bardzo z gory.
  2. Dobra inpa krzyczy mi tak. Odrazu wywala skrypt ze nie czyta. http://zapodaj.net/6a9f10af93477.jpg.html Tylko z tego co mi sie wydaje, N42B20 jest to 4 cylindrowa jednostka, a wiec powinna byc jedna sonda przed katem i druga za katem. Czyli 2 sondy na cale auto, natomiast jednostki 6 cylindrowe juz maja 2 przed katem. A czujnik walka rozrzadu, jaka jest oryginalna nazwa firmy. Nie zamiennik tylko to co montuja w BMW? To jest BOSH ? Ktos cos sie zna na tym i moze z reka na sercu dobrze poradzic ?
  3. Czyli sonda lambda przed Catem, to zarazem 2 sondy tak? Wedlug spisu sa 2 numery sondy punkt 1 .2. Czy to jedna i ta sama ? A przy walku ten sensor, to jest punkt 4. I to jest tylko sam czujnik? Wydawalo mi sie ze ten czujnik ma kabel, a tu widac ze to sam bez kabla. Czy moze to dziala na zasadzie ze kabel i czujnik to 2 rozne czesci. Dzieki za pomoc. Dolot sprawdzalem, filtr powietrza wymieniony na nowy, wymieniony przeplywomierz. Zostaje sonda przed catem. Mam nadzieje ze nic nie zagmatwalem. pozdro
  4. Witam koledzy. Mam pewien problem, mianowicie nie moge znalesc nr czesci na RealOem ktore potrzebuje wymienic. Inpa pokazala bledy, wiem co jest nie tak dlatego zwracam sie do was z prozba. E46 318CI N42 Sensor Lambda przed katalizatorem A takze (Camshaft sensor INLET) Czyli chyba czujnik walka wejsciowy. Dziekuje i przepraszam jesli w zlym dziale.
  5. Na jak długo wyłączyłeś silnik? Zdążył ostygnąć ? Moze to czujnik temp. w bloku silnika. Spróbuj ja gazować na jałowym żeby nie zgasla, az do rozgrzania. Jesli jednak jest rogrzany i gasnie to nie czujnik. Moze byc tez przepływka, nagar lub jakaś nie szczelność i tez bedzie gasła, Takze krokowiec odpowiada za obroty silnika. ciezko jest tak okreslic co to akurat moze byc.
  6. No to nic innego mi do głowy nie przychodzi, moglbys jeszcze sprawdzic przekaznik pompy,(popatrz wszystkie bezpieczniki!) Nie mam zielonego pojecia co to moze byc, chyba bez lawety sie nie obejdzie
  7. Jesli wlaczysz zaplon to powinno byc takie "cykniecie". Nie wiem jak to wyjasnic :D W kazdym razie podnies tylna kanape to bedziesz lepiej slyszal, zobacz kable, jak wszystko wydaje sie wporzadku to porusz ja, stuknij (TYLKO Z WYCZUCIEM) bywa ze pompka potrafi sie zawiesic. Edit Kolego a Ty nie masz instalaciji gazowej przypadkiem ?
  8. Jesli masz : dłutko, przecinak, pilke reczna, klej, mlotek, i gwozdzie , a bmw traktujesz jak wieskowoz to pojechal z nie oryginalami. Natomiast jesli masz troche szacunku do marki, i samgeo siebie to nie radzilbym Ci podchodzic do tych badziew, nie daj Bog jak ww* gwozdzie popękaja, albo klej wyschnie i odpadnie Ci ta cała M-Pakowa rzezba, to stracisz kase a no i jeszcze innych "uzyszkodników" dróg narazisz na niebezpieczenstwo. Taka mala ironia z mojej strony :D p.s. No Offence!
  9. Kiedyś w Mitsubishi Galancie jak mi poszło łożysko na skrzyni biegów, to narobiło uszkodzeń na "zębatkach" skrzyni (na jednej) i 4 mi wchodzila i moglem na niej jechac ale gdy tylko wcisnąłem gaz to wyskakiwała wiec musialem ja trzymać ręką, po rozbiorze skrzyni okazało sie ze brakowalo kilkunastu ząbków na zebatce i to bylo przyczyna.
  10. Jak zapalasz to slyszysz ten dzwiek pompy paliwa z tylu tuz przed odpaleniem ? Tzn ze odpala Ci ale zaraz gasnie? Bo jesli tak to wyglada na pompe paliwa, sprawdz tam pod kanapa poruszaj moze cos tam jej sie poluzowalo. Jesli to pompa pawliwa to bez lawety sie nie obejdzie. Edit No chyba ze nie dochodzi prad do niej, to wtedy moglbys na krotko ja odpalic jakims kabelkiem od pompy przez bagaznik do swiatel i wtedy swiatla mijania wlaczone i powinna ruszyc. Jesli to pompa paliwa oczywiscie
  11. Mowie ze najlepszy wybór to Zimmermann, ale jeslu nie chce wydac kaski na to to niech kupi zestaw tarcze TRW i klocki ATE. w miare to sie bedzie spisywać. no i nie powinny piszczec.
  12. A naładowałes z powrotem akumulator po wymianie alternatora? Taka teoria Nie bylo ladowania akimulator padl, wymieniles alternator i zapomniales naladowac xd
  13. plynu chłodniczego Ci nie ubywa? z reguły maz pod korkiem oznacza krotkie odcinki jazdy, no ale nie az tak wiele jak u Ciebie. jesli Ci ubywa plynu to znaczy ze woda przedostaje sie komory, i moze to byc problem z uszczelka. Ale stawiam na krotkie odcinki ktore robisz. zrob tak: siadz do auta przegon ja tak z 60-80km lub jakas dłuższa trase i zobacz czy dalej sie zbiera. jesli nie to masz przyczyne.
  14. http://www.imageshack.us wybierasz fote bierzesz upload i jak sie wrzuci na serwer to kopiujesz linka i tu na forum. Maz tak jak pisalem wczesniej będzie sie zbierac gdy robisz male odcinki i auto stoi .
  15. moze opisz bardziej sytuacje co sie dzieje ile oleju dolewasz na ile km. jaki kolor mazi itd itp. wrozek tutaj nie ma. silnik nie ma wyciekow zadnych ? kiedy zmienales olej jaki zalales. podstawowe informacje jakies? co do mazi to moze robisz male przebiegi auto stoi i sie maz zbiera. przegonisz go dobrze to powinna zniknac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.