Skocz do zawartości

dkp7

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F21 M135i xdrive 2013

Osiągnięcia dkp7

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Hmmm moja M135ixdrive skończyła 5 lat... powoli myśle o sprzedaży... ktoś chętny???
  2. Praktycznie we wszytskich testach ,ktore czytalem wygrywa BMW. Moim zdaniem tylko m135ixdrive. Trzy najwazniejsze sparwy: 1. silnik 3.0l konkurencja sprzedaje 2 litrowe wyżyłowane sliniki ( zarówno merc ,golf audi s3 -silniki 2 litrowe) - chcesz kupic samochod uzywany- nie licz na to, ze kupując samochody o takiej mocy poprzedni kierowca "nie cisnąl" 2 skrzynia zf - konkurenca nie ma startu- ta skrzynia we wszystkich trybach jest bezblędna 3 x drive- jako jedyna staly naped na 4 kola ze stosunkiem 0% -100% na koło. u konkurencja masz przednionapędowe samochody z dolącznoym tylem. standardowo w bmw tyl 60% przod 40 % , drift absolutnie mozliwy w trybie sport+ własciwie to dyskwalifikuje konkurencje plus bmw w srodku jest wieksze od merca jest wygodniejsze- adaptacyje zawieszenie powoduje ze w trybie comfort jest komfort- merc na nasze drogi jest zdecydowanie za twardy stusnek jakosci do ceny -placisz za technologie (silnik, skrzynia, xdrive ) ktora byla montowana w serii 3,4,5,X3,X5 znaczy w samochodach i za 500 000 PLN
  3. dkp7

    Spalanie F20 / F21

    M135ixdrive . Tryb eco poza miastem miedzy 60 - 90 km/ h około 6,5 l, miasto około 8 l , tryb Comfort poza miastem około 8l, miasto około 10, tryb sport około 12-16 Gaz na maksa to i 30 ( w trybie sport automat nie wrzuca 8 go biegu przynajmniej u mnie . Na autostradzie powyżej 130 km/ h tryb eco i Comfort to około 9 l, spalarnie zwiększa się znaczne powyżej 180 km / h do około 15 l.silnik dobrze dotarty , zmiana oleju co 12000 - 15000 . Mam przejechane około 60000 miasto , poza miastem i autostrady.
  4. Myśle ,że tu znaczenie może mieć znaczna masa tych aut...
  5. Twardsze boki w runflatach to gorsze trzymanie na szybko pokonywanych zakrętach ,szczególnie gdy moc jest duża ( nie przez przypadek m135i mają standardowo nie runflaty - opona jest bardziej plastyczna, bardziej trzyma. Ta cecha jeszcze bardziej wyraźna jest w runflatach zimowych, szczególnie przy bardzo niskich temperaturach.
  6. Witam! Ja zamówiłem same oryginalne felgi 17 do mojego m135ixdrve - a do tego potem zimowe opony - oczywiście nie runflat - polecam takie rozwiązanie - oczywiście 17 ki pasują do m135ixdrive. Polecam 17 tki z pakietu sport takie srebrno- czarne - sprawiają wrażenie 18 tek.
  7. dkp7

    Rdza zjada moje F20

    Nie tylko tego modelu- serwisanci w BMW potwierdzili ,ze nie tylko 1 ki mają lakierowane klapy... a do tego akcja przywoławcza silnikow N55 , ehh chyba trzeba sie przyzwyczaic ,ze premium to znaczy teraz płacenie za najnowocześniejszą technologię ale jakośc i trwałość wszystkich marek chyba podobna... szkoda ...
  8. dkp7

    Rdza zjada moje F20

    No ja też właśnie odebrałem samochód z lakierowania tylnej klapy :-( a był dziewiczy do tej pory... ogólnie to lekka porażka po 10 mcach garażowanego zimą samochodu... u mnie wybrzuszenia przy miejscu gdzie odchodzi wycieraczka - nieznaczne były ale jednak widoczne...
  9. dkp7

    Akcja serwisowa

    M 135i xdrive- zadnego wezwania nie mam
  10. O tyle jest to dziwne ,ze na niektorych rynkach M135ixdrive ma wymiany co 15 tys a nie 30 jak w PL. Wiec chyba cos jest na rzeczy. No ja zamierzam wymieniac co 13-15 tys.
  11. Mam pytanie dotyczące wymiany oleju. Bmw wymienia co 30 tyś ,ale sa kraje gdzie w tym samym silniku zalecaja wymiane co 15 tys co zamierzam robic. Wystarczy spuscic stary olej czy odessac ? Bo zdania w tej kwestii jakby podzielone w necie znalazlem.
  12. dkp7

    Tryby DSC

    Myśle, ze wchodzą tutaj w gre kwestie prawne-trybem domyślnym jest tryb comfort-tryb sport jest jego pewną modyfikacją-samochod w tym trybie z definicji staje sie potencjalnie bardziej "niestabilny"- calkowite wylączenie esp+ tryb sport+ = czestsze wypadki i pozwy przeciw producentowi-pomijając juz fakt prawa obowiązującego w UE. Nie wiem czy widzieliście już filmy z driftujacym M235i -kierowca trzyma rece na szybie-samochod robi to sam-znaczy jakis nowy elektroniczny system... system poki co nie moze byc uzywany w seryjnych samochodach bo nie pozwala na to prawo- skoro CALKOWICIE samochod przejmuje nad soba kontrole-w razie kolizji/wypadku kto jest odpowiedzialny za wypadek -kierowca czy samochod/producent.
  13. dkp7

    Tryby DSC

    Potwierdzam. A generator dzwieku masz w schowku w bagazniku po lewej stronie ( w sciance bocznej jest rusztowanko a na nim takie srebrne pudelko-to wlasnie jest generator). Zdarza sie ,ze jest nie podlaczony badz uszkodzony-dzwiek jest generowany przez tylne glosniki-jak przygazujesz,szczegolnie w trybie sport lub sport plus osoby siedzace z tylu niech przysuna sie do glosnikow lub poloza reke na nich-powinni wyczuc roznice-jesli nie trzeba sprawdzic czy dziala.
  14. dkp7

    Tryby DSC

    W M 135i a z automatem oprocz tego co juz zostalo napisane w trybie sport i sport + nie wskakuje 8 bieg. No i skrzynie mozesz wrzucic w tryb sportowy ( dziwgnia w lewo ) no i plus jeszcze regulacja amortyzatorow i trybow robi sie 12 ... aha w trybie sport i sport+ generator dzwieku w m135i glosniej udaje ryk silnika :mrgreen:
  15. dkp7

    Rdza stelaża fotela.

    Moje jeszcze czyste .ale czytalem o tym problemie tez na innych forach (uk i usa). Tam fotele byly wymieniane w ramach gwarancji . sa tez doniesienia o rdzewiejacych wydechach ( koncowka wydechu rdzewieje w srodku)…hmmm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.