Skocz do zawartości

kamil27

Zarejestrowani
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d
  • Lokalizacja
    świętokrzyskie

Osiągnięcia kamil27

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Wersja Lite nic nie zakodujesz, poczytaj wcześniej posty tam znajdziesz odp jaki elm kupić napewno do ios musi być wi-fi
  2. Monitorowanie wtrysków mogę sprawdzić tylko ktore to są wartości ? Czy da się zakodowac światła dzienne tak żeby przy przełączniku na 0 nie paliły się żadne, a na auto w dzień dzienne na długich a wieczorem przełączałly się na mijania? No i jak to ustawić? Czy da się wyłączyć ostrzeżenie o nie zapietych pasach?
  3. Czy to jest silnik 2,5TD moc 115KM? jak tak to prawdopodobnie pompa vp-37 ale upewnij sie tu masz kilka aukcji http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-pompy-vp37-ve4-tdi-tds-2467010003-i2933215137.html http://allegro.pl/listing/user.php?string=vp&us_id=26833219 zapytaj jeszcze tego sprzedawce http://allegro.pl/my_page.php?uid=19597790
  4. różnica jest jedynie między przodem a tyłem, tylny lewy czy prawy to ten sam czujnik, tak samo przód L=P, jest jeszcze różnica tył kombi a tył sedan ale też L=P przód http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT11&mospid=47538&btnr=31_0255&hg=31&fg=10&hl=64 tył http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT11&mospid=47538&btnr=33_0519&hg=33&fg=30&hl=65 Przepraszam oficjalnie kolege Kamil,rutyna i pośpiech zrobiła co chciała :handshake:
  5. zamiana czujników stronami potwierdzi czy lewy jest niesprawny, zakładając że prawy jest sprawny, po zamontowaniu prawego z lewej strony prędkościomierz, spalanie chwilowe, poziom paliwa powinny działać prawidłowo, jeżeli tak nie będzie stawiam na uszkodzony sterownik, u mnie tak było stąd moja rada Przesorki nie zrozumieliśmy się,brałem pod uwage przedni tylny :cool2: :cool2: . POzdr
  6. Ja jakieś 1,5 roku temu wysyłałem sterownik do naprawy do gościa z Rumii (jak chcesz to poszukam powinienem mieć jakiś kontakt do niego) miał ogłoszenie na allegro, do tej pory wszystko ok koszt ok.200zł. dokładnie nie pamiętam, jak nie masz skąd pożyczyć czujnika to poprostu je zamień stronami, jak problem nie minie to masz odpowiedz
  7. kamil27

    Stag 300 w e39

    to może zacznijmy od początku i podstawowego pytania gie07 ile masz kasy na instalacje? bo wydaje mi się że zestaw STAG za 2900zł nie jest dobrze dobrany do auta napisz co ci zaproponowali za te pieniądze Stag 300.6 Plus? jaki reduktor? jakie wtryski? nawet na tym forum poczytaj o LPG w odpowiednim dziale jest troche o gazie w BMW a na lpg-forum.pl poszukaj SebastianS mieszka w twojej okolicy napewno coś sensownego ci zaproponuje
  8. kamil27

    Stag 300 w e39

    Jak do STAG'a 300 dobierzesz dobre wtryski i reduktor, a instalator zdejmie kolektor i dobrze zrobi nawierty to będziesz zadowolony, o ile wiem teraz jest STAG 300-6 Plus poszukaj forum o LPG tam wszystkiego się dowiesz
  9. silnik M54B22 po odkręceniu drążków trzeba ją jakoś sposobem wyciągać, przesunąć np. w prawo, wyciągnąć najpierw jedną stronę później drugą? trzeba całkowicie odkręcić poduszki czy wystarczy poluzować? regenerowałeś maglownicę, można wiedzieć gdzie, dużo już przejechałeś po regeneracji, zadowolony jesteś? dzięki za odpowiedź
  10. Witam, Czeka mnie regeneracja maglownicy jednak nie bardzo wiem jak ją wymontować? Wiem, że mocowana jest tylko dwoma śrubami, poza tym drążki, kolumna i przewody, czy po odkręceniu nie ma problemu z wyciągnięciem? nie trzeba unosić do góry silnika? jeżeli ktoś przerabiał ten temat proszę o rady jak wyciągnąć maglownicę może coś w TIS'ie jest na ten temat to bardzo bym prosił, zależy mi na czasie dzięki, pozdrawiam.
  11. jak możesz to załatw namiar na tą firmę, bo czuje że mnie też czeka regeneracja maglownicy, a jak jest z wyjęciem maglownicy, to jest duży problem? sama maglownica przykręcona jest dwoma śrubami ale czy po ich odkręceniu i rozpięciu drążków ciężko jest ją wyjąć?
  12. poszukaj sobie tu: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DP71&mospid=47559&hg=61&fg=45 bo za bardzo nie wiem o którą część chodzi
  13. to nie pozostałość po latarce tylko gniazdo gdzie się ją wkłada i ładuje, latarka chyba jest wyposażeniu standardowym ale w twoim przypadku ktoś sobie ją wziął, a wygląda jak na tych aukcjach http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=latarka+bmw tak, w schowku są bezpieczniki, od góry przekręcasz dwa pokrętła i opuszcza się listwa z bezpiecznikami
  14. kamil27

    czujnik walka rozrzadu

    12141438082 (na schemacie realoem.com nr 5) - to czujnik położenia wałka wydechowego 12141438081 (na schemacie realoem.com nr 18) - to czujnik położenia wałka ssącego Jak masz któryś do wymiany lepiej zainwestuj w oryginał.
  15. fredi nie masz się czym martwić, masz silnik M54 i w tych silnikach zużycie oleju nawet 1l. na 3000km to norma i nic złego z nim się nie dzieje, poprostu ten typ tak już ma, poczytaj dokładnie forum jest troche postów na ten temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.