Skocz do zawartości

Piaggio

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 & MKIIIGTI++

Osiągnięcia Piaggio

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Auto e60 525d a o dawcy? Myslalem o springach ogladzanych na olx, allegro
  2. Da rade wlozyc na zwykly seryjny amor sprezyne z wersji M?
  3. Piaggio

    BMW E61 koła 19'

    Jak założysz inny profil wszystko będzie działać poprawnie. Jedynie po zmianie aktywuj to w ustawieniach auta, bo będzie wyskakiwać ze jest kapeć.
  4. Da rade inpa skalibrowac czujnik kąta skrętu? Ew kto w Warminsko- Mazurskim by to ogarnol?
  5. MI przy jezdzie w trasie (predkość 85-120) temp wacha sie od 89 do 91, czasami łapie 93-94(domniemam że wtedy wypala sie dpf) w korku badz na postoju potrafi skoczyć do 97 i włącza sie wentylator, Zauważyłem również że podczas mocniejszego wciskania gazu temperatura lekko spada,
  6. sfinks311 dzieki za odpowiedz, Troszku szkoda, no ale coz pozostaje ni zgłebić temat DiS-a, a z tą sonda lambdą? o co kaman? w benzyniaku chyba dobiera ona wartośc mieszanki wg temperatury spalin, w Klekociku działa to w tan sam sposob?
  7. Dokładnie, rowniez to moge potwierdzić, po wymianie dwoch termstatow ( głównego i EGR) temp oscyluje w granicach 88-90' a przy wypalaniu ( chyba wypalaniu) 91-94 dodatkowo slysze taki bardziej basowy pomruk.
  8. Jest mozliwośc sprawdzenia DPF-a INPą? kiedy sie ostatnio wypalal i w jakim stopniu jest zapchany? jeżeli tak to poprosił bym w co konkretnie wejść? co prawda przeszperałem w "Engine" chyba wszystko i niestety nei mogłem znaleść- INPA wersja 5.00 Sprawdzając tez błędy wyszlo mi coś takiego- jest to związane z DPF-em? 4298 4298 Lambda probe Error counter: 5 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 258456 km Engine speed 1654.94 1/min coolant temperature 90.28 °C Rail pressure Actual 551.40 bar Injection quantity 18.90 mg/Hub Air mass per cylinder 510.43 mg/Hub Charge pressure Actualwert 1388.30 mbar Adaptierte Oxygen conzentration die an externe Module übertragen wird 0.02 - Battery Voltage 14663.37 mV Vehicle speed 92.78 km/h Environment pressure 994.46 mbar 2. Umweltsatz Mileage 258696 km Engine speed 1627.36 1/min coolant temperature 56.15 °C Rail pressure Actual 393.86 bar Injection quantity 10.24 mg/Hub Air mass per cylinder 447.41 mg/Hub Charge pressure Actualwert 1211.07 mbar Adaptierte Oxygen conzentration die an externe Module übertragen wird 0.01 - Battery Voltage 14663.37 mV Vehicle speed 26.65 km/h Environment pressure 974.76 mbar Sauerstoffkonzentration unplausibel niedrig Test conditions not yet fulfilled Error not present now, but already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 42 98 38 06 00 00 05 28 7E 33 3C 8C 46 30 51 8D 87 5A 5E 65 7E 51 3B 6A 32 1A 47 7B 86 5A 1B 63
  9. Siwy/niebiskawy dym zkomina to albo rozrzadz, ale to raczej tylko przy ciezkim odpalaniu, albo,Turbo- poszło uszczelnienie na walku
  10. Piaggio

    2.0d(chip) vs 2.5d ?

    Kwestia spalania zależy od nogi kierownika ;-)nie wiem o jakich wielkich wartosciach mówisz w przypadku 2,5d, Wczesniej śmigałem i w sumie czasami nadal latam MKIII w 1.9TDI dość mocno rozkręconym i Srednie spalanie w przypadku e602,5d fakt faktem jest wieksze ale nie az tak przerazliwie ;-)
  11. Piaggio

    błedy e60

    Witam, sam nie potrafie znaleść co oznaczają te blędy więc prosze tutaj o ich interpretacje blędy odczytałem z silnika i z czegos jeszcze (sam nie wiem czego) Mam tez pytanie- czy po tym co tutaj wkleiłem da rade dczytać badz sprawdzić czy DPF chodzi badz czy sa na nim jakies błędy? z gory prosze o wyrozumiałośc bo sa to moje pierwsze kroki w daiagnozie BMW. E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 01.03.2013 16:17:43 ECU: D50M57E0 JobStatus: OKAY Variant: D50M57E0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 4203 4203 glow control unit Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 258072 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 44.10 °C Rail pressure Actual 0.00 bar Injection quantity 32.29 mg/Hub Air mass per cylinder 0.00 mg/Hub Charge pressure Actualwert 1004.30 mbar Linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 11893.62 mV Vehicle speed 0.00 km/h Status of glow display 0.00 - keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 42 03 48 02 00 00 01 28 7E 03 00 5E 00 52 00 66 00 49 00 00 ============================================================= oraz z (czegos tam) E R R O R M E M O R Y ----------------------- Date: 01.03.2013 16:19:45 Model: E60 Scope: all control module JobStatus: OKAY Quantity: 27 ----------------------------------------------------------------- ADR Gen. name JobStatus 90 VIRTSG90 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 91 VIRTSG91 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 92 VIRTSG92 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED ----------------------------------------------------------------- ADR Gen. name JobStatus Number of errors Error code Kind of error 00 ZGM OKAY No Error stored 01 SIM/SGM OKAY No Error stored 02 SZL OKAY No Error stored 05 STVL/TEFA OKAY No Error stored 06 STVR/TEBF OKAY No Error stored 0E SFZ OKAY No Error stored 12 DME/DDE OKAY 1 Error stored 4203 48 17 EKP OKAY No Error stored 29 DSC OKAY No Error stored 40 CAS OKAY No Error stored 41 DWA OKAY No Error stored 43 POW OKAY No Error stored 45 RLS OKAY 1 Error stored DA44 20 50 SINE OKAY No Error stored 60 KOMBI OKAY No Error stored 62 MOSTGW OKAY No Error stored 63 MMI/CCC OKAY No Error stored 67 ZBE OKAY No Error stored 70 LM OKAY No Error stored 72 KBM OKAY No Error stored 73 CID OKAY No Error stored 78 KLIMA OKAY No Error stored A1 SBSL OKAY No Error stored A2 SBSR OKAY No Error stored =================================================================
  12. Jakiś czas temu wymieniłem termostat główny i auto nadal nie łapało odpowiedniej temp, dziś wymieniłem termostat EGR i temperatura wzrasta dość szybko i oscyluje w granichach 89-90'C macając chłodnice oleju u mnie nagrzewa sie cała równomiernie więc problem z niedogrzanym silnikiem mam juz za soba, Pozdrawiam:-)
  13. A więc dla potomnych..... uruchamiając silnik wentylator nie działa, uruchamia sie dopiero na przełomie tem 96/97'C
  14. jezeli zastosujesz same obizające sprezyny to amor szybciej powiej baj baj, można dać sprezyny -40mm w stosunku do seryjnej na seryjny amor ale napewno skróci to jego zywot, jak bardzo to zalezy jaki amor i w jakim jest teraz stanie, w miare komfortowym i sprawdzonym zestawem jest sprezyna Einbach-a wraz z amorem KYB Ultra SR badz bilsteinem b8, b10....
  15. skrzynia Manual, zamowilem dopiero kabelek więc podłączyc bede mogł dopiero jak przyjdzie,Pytam poniewaz wczoraj stojąć dość dlugo w korku majac wlaczona temperature dobiła ona do 97' celcjusza, i spadla dopiero gdy ruszyłem. Dzis na postoju gazujac auto rownież dobiłem do 97' i wiatrak sie nie włączył- dalej nie chcialem sprawdzać....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.