Skocz do zawartości

Verbatim1

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 520dA Touring 2008 LCI N47
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia Verbatim1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Ja także poproszę o link :)
  2. Witam Ja mam LCI 2008 CIC. Dzięki kolego z forum i ich programom z chomika, uruchomiłem NCS Expert i NCS Dummy. Okazało się że poza językiem: niemieckim, angielskim i francuskim, które były dostępne do wyboru z poziomu I-Drive, jest jeszcze możliwość odblokowania 13 innych języków, w tym polski. Zatem teraz mam w języku polskim nie tylko menu w I-Drive w języku polskim, ale nawet nawigacja zaktualizowano do 2016 też gada w języku polskim. Jedyne czego nie mam to głosowego wyboru. Po wybraniu języka polskiego, odciął mi możliwość wyboru głosowego. Przy próbie wydanie komendy głosem informuje, że wymaga aktualizacji do obsługi funkcji głosu w języku polskim
  3. Witam E61 z 2008 po lifcie, klima automat dwustrefowa, fotele przednie z podgrzewaniem 3 stopniowym , webasto oryginał z nalepką na błotniku wewnątrz, automat - septronik, a żadnej żaluzji nie ma i nie wiem czy po dzwonie czy też nie, ale w danych wyposażenia pojazdu nie ma o sterowaniu żaluzją żadnej info, więc sądzę, że nie był wyposażony od nowości w żaluzję. I co wy na to? :?:
  4. Dzięki Koledzy Zrobiłem aktualizacje od Din76 oraz zmieniłem formę wprowadzania danych, tj. chassis i następnie FSW_PSW.trc a następnie filter do wyszukania modułu. Śmiga jak trzeba Dzięki za pomoc
  5. Dzięki Din76 Mam NCS DUMMY 0.6.0.4 sp-daten e60 5.40 full od mlodzika1 również od mlodzika1 mam: INPA-with-FXX; profiles; NCSEXPERT.TXT;Standard Tools Setup 2.12 Wyjaśniam, że NCS DUMMY przy próbie wczytania FSW_PSW.TRC wyrzucał poniżej podaną informację blokując możliwość kodowania: [E] 19:17:49 An error occurred while reading "C:\NCSEXPER\WORK\FSW_PSW.TRC": Unresolved parameter keyword "elmotor" in function "MOTOR_HUBRAUM". Make sure chassis and module match those of the trace file. co w wolnym tłumaczeniu oznacza (tak mi się wydaje): Wystąpił błąd przy wczytywaniu "C:\NCSEXPER\WORK\FSW_PSW.TRC": Niezrozumiały parametr (słowo klucz) "elmotor" w funkcji "MOTOR_HUBRAUM". Upewnij się, że typ pojazdu i jego moduł pasują do plików (domyślam się że właśnie chodzi o sp_daten). oraz kolejny błąd: [E] 19:51:48 An error occurred while reading "C:\NCSEXPER\WORK\FSW_PSW.TRC": Unresolved function keyword "PA_HK_REOPEN_INDICATE". Make sure chassis and module match those of the trace file. co w wolnym tłumaczeniu oznacza (tak mi się wydaje) Wystąpił błąd przy wczytywaniu "C:\NCSEXPER\WORK\FSW_PSW.TRC": Niezrozumiała funkcja "PA_HK_REOPEN_INDICATE". Upewnij się, że typ pojazdu i jego moduł pasują do plików Jeśli błędnie tłumaczę to proszę o podpowiedź :mad2: Nie natrafiłem w chomiku lub na innych stronach internetu nowszych sp_daten, niż te wymienione na wstępie postu. Zatem pozostaje mi kodowanie samym NCS Expertem i zastępowanie fizycznie pliku FSW_PSW.MAN zmodyfikowany plikiem FSW_PSW,TRC, który będę zmieniał tylko w tej części której jestem pewien, że mogę. :( Czy dobrze kombinuję. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam PS. przepraszam za podwójne wklejenie w poprzednim poście. Jeszcze się uczę jak pisać. Nie umiem także wklejać zdjęć, print scr. Może ktoś mi podpowie. :?:
  6. Witam Na wstępie serdeczne dzięki za wszelkie podpowiedzi. Szczególnie dla bmw-power, Din76, mlodzik18 i wielu wielu innych, dzięki którym dziś mogę łączyć się i kasować błędy w swoim bawarze. Jednakże do szczęścia, szczególnie w kodowaniu brakuje mi trochę więdzy. Po uruchomieniu NCS DUMMY wczytaniu CAS i załadowaniu FSW_PSW.TRC wyskoczyły mi błędy uniemożliwiające kodowanie. Kasując kolejno wskazane w NSC DUMMY wartości z FSW_PSW.TRC ponownie go załadowując doszedłem do momentu w którym NSC DUMMY pomyślnie załadował plik FSW_PSW.TRC i pozwolił i na zmiany - kodowanie. Jednakże mam dylemat, co z poniżej wymienionymi wartościami które nie mogłem załadować. Przypuszczam, że jak po zakończeniu pracy z NCS DUMMY wczytam zmieniony FSW_PSW.TRC, to wartości które skasowałem (poniżej wymienione) utracę bezpowrotnie. Brak mi wiedzy, czy są mi one potrzebne. Niektóre z nich są aktiv inne nicht aktiv. Proszę Was o podpowiedź co w takim przypadku zrobić. Na tą chwilę powstrzymałem się z kodowaniem, aby nie utracić bezpowrotnie danych. ODCZYT: [ ] 19:16:08 NCS Dummy 0.6.0.4 launched. [ ] 19:16:08 Loaded 14823 translations by revtor, IcemanBHE, joako, lolo, rdl, StefanL, rondo and LPCapital. [ ] 19:16:08 Loaded NCS Expert DATEN folder "C:\NCSEXPER\DATEN\" with 1 chassis. [ ] 19:16:11 Loaded chassis "E60" (E60, E61, E63 and E64) with 375 modules. [W] 19:16:12 A newer version of NCS Dummy is available (0.6.0.5). [ ] 19:16:34 Loaded module "CAS2.C05" with 231 functions, 8 properties with 2 arrays and 31 unoccupied blocks. [E] 19:17:49 An error occurred while reading "C:\NCSEXPER\WORK\FSW_PSW.TRC": Unresolved parameter keyword "elmotor" in function "MOTOR_HUBRAUM". Make sure chassis and module match those of the trace file. oraz poniżej pozostale blendy w skroconych opisachŁ 1) Unresolved parameter keyword "n20b20" in function "MOTOR_HUBRAUM". 2) Unresolved function keyword "PA_HK_REOPEN_INDICATE". 3) Unresolved function keyword "PA_HK_REV_ZYKL". 4) Unresolved function keyword "PA_MONITOR_ACTIVE". 5) Unresolved function keyword "KL30G_NACHLAUF_NACH_SZ1". 6) Unresolved function keyword "CBS_VERSION". 7) Unresolved function keyword "SCHLUESSELVARIANTE". 8) Unresolved function keyword "ZEIT_KL50_ANSTRG". 9) Unresolved function keyword "FH_KOMFORTF_MIT_SUBST". 10) Unresolved function keyword "ABZUGSPERRE_PLOCK_C6". 11) Unresolved function keyword "FBD_LOAD_POS_HK_HK". 12) Unresolved function keyword "FBD_LOAD_POS_LF_PING". 13) Unresolved function keyword "FBD_NO_LOAD_POS". 14) Unresolved function keyword "FH_RELEASE_CA_BASIC". 15) Unresolved function keyword "KL30G_EIN_HKT_AUSSEN_07". 16) Unresolved function keyword "KL30G_EIN_HKT_FBD_07". 17) Unresolved function keyword "KLR_AUS_TK". 18) Unresolved function keyword "KLSTRG_GRB_ID". 19) Unresolved function keyword "SPERRE_HKL_KEY_VALID_07". 20) Unresolved function keyword "SS_GETRIEBE_7". 21) Unresolved function keyword "STARTABBRUCH_KLR". 22) Unresolved function keyword "STARTDELAY_K_START_R5X". 23) Unresolved function keyword "TC_KL15_AUTO_OFF". 24) Unresolved function keyword "TC_KL15_AUTO_OFF_LIGHT". 25) Unresolved function keyword "TC_MSA_NO_KL15_AUTO_OFF". 26) Unresolved function keyword "TC_TIME_KL15_AUTO_OFF". 27) Unresolved function keyword "FBD_COMFORT_OPEN_LF_PING". 28) Unresolved function keyword "PA_TBEREIT_HK". 29) Unresolved function keyword "CCM_0X42_IM_NACHLAUF". 30) Unresolved function keyword "NLF_AUS_ALLE_TUEREN". 31) Unresolved function keyword "NEUES_FSE_KONZEPT". 32) Unresolved function keyword "PA_SUPERRANGE_R56". 33) Unresolved function keyword "PA_TAGE_REAR_RL_MIRROW". 34) Unresolved function keyword "FH_RELEASE_TOP_ZWSTLG". 35) Unresolved function keyword "PA_LF_PING_TAGE". 36) Unresolved function keyword "PA_MAUT_CLOSE_SILENT". 37) Unresolved function keyword "PA_SEARCH_HK_VORRASTE". 38) Unresolved function keyword "PA_SILENT_TO_4TAGE". 39) Unresolved function keyword "PA_HK_2SEARCH". 40) Unresolved function keyword "ELV_CCM_NEU". 41) Unresolved function keyword "PA_LF_PING_PGS". 42) Unresolved function keyword "HINTERE_TUEREN_MINI". 43) Unresolved function keyword "OSFG_MSA_NO_KL15_AUTO_OFF". 44) Unresolved function keyword "TC_KL15_AUTO_OFF_OSFG". 45) Unresolved function keyword "TC_NOT_P_NO_KL15_AUTO_OFF". 46) Unresolved function keyword "TIME_KL15_AUT_OFF_DR_OPEN". 47) Unresolved function keyword "HK_V_VER_MODUS". 48) Unresolved function keyword "TC_MSA_IGNORE_ENG_RUN". Zatem w celu przypomnienia problemu z początku postu informuję, że po wykasowaniu z FSW_PSW.TRC powyższych funkcji, udało się ostatecznie wczytać FSW_PSW.TRC do NSC DUMMY i pojawiła się możliwość kodowania. Zatem co z wyżej wykasowanymi funkcjami ............ :? OK. Dzieki Din76 oraz zmianie wprowadzania danych do NCS DUMMY problem zniknol. :duh:
  7. Koledzy Nie byłem nigdy na takim zlocie, więc nie znam takiej imprezy od strony organizacyjnej. Czy możecie podpowiedzieć, jak wygląda możliwość zaparkowania Bawarka gdzieś tam w okolicy, rozstawienia grilla i ewentualnie skorzystania z TOY TOY dla tych, którzy nie chcą się ścigać, ale spotkać i pogadać z innymi. Czy można gdzieś rozstawić mały namiot? Czy jest jakiś dostęp do wody, itd. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
  8. Kolego To jest oczywiste Przełamany kabelek. Nie pamiętam jakie kolory miał. Zdaje się, że był dwukolorowy. Ale napewno był to najcieńszy z trzech idących do wycieraczki. Podejrzewam, że jest przełamany w pierwszym zawiasie od strony wlewu paliwa. Ja tak miałem. Po włączeniu pracowała kilka cykli i stawała w dowolnym miejscu. Po rozebraniu okazało się, że to kabelek. Naprawiłem sam. Teraz robi jeden pełen cykl i staje. Oczywiście włączając i wyłączając manetką ruch tylnej wycieraczki można ustawić przerwę w czasie pracy tylnej wycieraczki
  9. mi również w poprzednim tygodniu poszła chłodniczka spalin. może ktoś wie gdzie mogę dostać o takim nr 1171 7 8 10 166 dla automatu Oczywiście poza serwisem, czyli poniżej 2000 zł.
  10. Niestety nie jestem wstanie odpowiedzieć na twoje pytanie. Natomiast mogę podzielić się spostrzeżeniem po pełnej aktualizacji kupionego BMW. Otóż użytkując kupionego Bawarka, pojawiał się błąd skrzyni biegów. Powodował on sporadyczne szarpanie przy zatrzymywaniu się na skrzyżowaniu lub ruszaniu. Próba adaptacji dawała chwilową poprawę. Po kilkunastu kilometrach problem powracał. Po dokonaniu aktualizacji całego oprogramowania, a było to prawie rok temu, problem ze skrzynią zniknął. Zatem na pewno po przeprowadzeniu aktualizacji oprogramowania nastąpiła poprawa w użytkowaniu bawarka.
  11. Jak tylko przyjechałem BMW do Polski to udałem się do jednego z warsztatów w Białym i tam wychwycili że jest jakiś problem z podgrzewaczem paliwa oraz że mam dziesiątki prób wypalenia (nazwali to zgłoszeniem do wypalenia), ale bez rezultatu. Zasugerowali, że blokowanie może pochodzić od problemu z podgrzewaczem. Następnie udałem się do serwis Breczko, gdzie wymienili podgrzewacz. Następnie pojeździłem i wypalanie samo się zrobiło. Po jakimś okresie udało mi się zainstalować na lapku DIS-a i jest ok. Choć chciałbym jeszcze aby inpa chodziła, ale nie łączy mi się z E61. Coś mi brakuje. Zdaje się, że aktualniejszych sp-daten.
  12. Ja kupiłem E61 z końca 2008 po lifcie N47 177km. Ma 196000 km. DPF oryginał. BMW z Niemiec. Po masce widać że robił cały czas trasę. Jak sprowadziłem do Polski, to okazało się że ma problemy z wypalanie. Błąd był w zepsutym podgrzewaczu na filtrze paliwa (ON). Po wymianie - na szczęście w ramach akcji poserwisowej, wypalanie wróciło do normy. Zaznaczam, że termostat był ok. Zatem może u Ciebie też proces wypalania był blokowany przez inną usterkę, niż te najczęściej wymieniane na forum. :?:
  13. Hej kolego. Czy mógłbyś podać, ostatecznie o który z dwóch czujników chodziło. Ten z nr 1 czy 5?
  14. Witam. Ja natomiast polecam 225/55 R 16. Michelina są miękaśne i dzięki temu nie czuję żadnych dołków. Podobno też jest to rozmiar najbardzej zalecany przez BMW, choć może do wersji z zawieszeniem sportowym idzie inaczej. Ja mam właśnie takie i do standardowej jazdy w zupełności wystarczają.
  15. Witam. I ja także poproszę te lepsze oferty na prv :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.