Skocz do zawartości

kamcok43

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamcok43

  • Urodziny 30.11.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d 2004
  • Lokalizacja
    Krakow

Osiągnięcia kamcok43

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mechanik mi powiedział ze to raczej bd moduł, więcej dowiem sie jtr. Jaki jest koszt wymiany takiego modułu albo naprawy jak sie da?
  2. ok dzięki za pomoc. Za chwile jade do mechanika zasugeruje mu własnie to co mówicie i poszukamy tylko używki bo pewnie nówka z ASO bardzo droga. A gdzies czytałem ze to moze byc wina modułu co myslicie? I czy po podpieciu pod komputer cos pokaze?
  3. Witam mam problemy z wycieraczkami w moim Bmw e60 2004r po włączeniu działająprzez chwile potem się wyłanczają zazwyczaj na środku szyby i przestają reagować. Dopiero jak wyłącze i włącze zapłon od nowa działają ale tez na chwile. Ktoś miał podobny problem i moze powiedziec co bedzie do wymiany?
  4. Ok jak bedzie jakis to z checia przyjade obejrzec :) e92 mi sie strasznie podoba i to bedzie chyba moje nastepne BMW :D
  5. Przepiekna jest :D jak bys sie kiedys przesiadal do f30 to ja ją chetnie kupie od Ciebie :)
  6. http://www.fotoszok.pl/upload/fe4e2578.jpg Okazało się że zrobiła się nieszczelność spaliny wylatują na silnik czy to mogło spowodować spadek mocy bo głos na pewno przez to zmieniło i mam pytanie bo to jest chyba chłodniczka spalin i czy w E60 wychodziły z takimi bo nigdzie nie mogę znaleźć takiego na allegro wygląda jakby była od e46 założona. Ona jest lutowana czy na docisk bo tam śrubek brakuje :D
  7. nie kopci ani nie bierze oleju. pytam bo pod komputer dopiero podepne w poniedziałek a moze ktos miał podobny problem
  8. witam jadac dzisiaj samochodem zobaczyłem ze zmienił głos podczas przyspieszania strasznie buczy do tego o ile jeszcze na nizszym biegu jako tako sie zbiera to juz na 6 w ogóle nie reaguje na pedał gazu. dodam jeszcze ze przestał działac tempomat . powoli da sie ja rozpedzic do ponad 200 ale trwa to długo.\ Czy to padła turbina?
  9. Sprawdzasz oddech jesli nie oddycha to wyciagasz go i zaczynasz RKO ewentualnie gdy wystepuje zagrozenie dla poszkodawanego np zapalenie samochodu ( ryzykujesz uszkodzenie kregosłupa ale ratujesz zycie) oczywiscie nie mozna zapomniec o wezwaniu pogotowia . Najlepiej wyciagac chwytem rauteka. stopy czesto sie zaplątują miedzy pedały wiec najpierw trzeba je uwolnic. Dobrze Mówie PawełRat ? Bo dopiero zacząłem studiowanie:)
  10. Ok dzieki:) W poniedziałek powiem mechanikowi zeby sprawdził wszystkie te elementy.
  11. Licze na to ze problem okaże sie błachy. A duzo ci ubywało?
  12. Witam po przejechaniu 10tkm otworzyłem zbiorniczek wyrównawczy i brakowało około 400ml płynu dolałem i po kolejnych 2k ubyło znowu jakies 100ml. Gdzie moze uciekac ten płyn. Czy to moze byc uszczelka pod głowicą? -oleju raczej nie przybywa cały czas jest w połowie raz nawet dolewałem -zadnego masła pod korkiem wlewu oleju ani zbiorniczka wyrównawczego nie ma -olej jest czarny jak smoła - płyn chłodzący nie zmienił koloru ani nie ma na powierzchni zadnych plam olejowych - weze po rozgrzaniu nie są twarde -auto nie kopci na biało -chodzi równo pali bez problemu ubytków mocy nie ma - w zbiorniczku nie ma zadnych bąbelków (płyn sika do środka i ciezko to zobaczyc:)) - dywaniki i podłoga sucha Auto sie strasznie długo nagrzewa chociaz ciepłe powietrze leci juz po chwili w poniedziałek wymieniam termostat (czy zepsuty moze miec cos wspólnego z ucieczką płynu). Koło zbiornika wyrównawczrgo tam gdzie nadkole) zobaczyłem biały osad ale to chyba płyn do spryskiwaczy bo widziałem ze kiedys po zaduzej dolewce zaczeła z wezyka piana wypływac Co jeszcze mógł bym sprawdzic bo wprawdzie nie przeszkadza mi to w użytkowaniu samochodu ale martwi :mad2:
  13. Cytuje; Roleta się otwiera gdy: •Temperatura płynu chlodniczego jest > 90°C •Temperatura oleju w skrzyni biegów > 110°C (dotyczy automatu ja mam manual) •Temperatura oleju silnika > 130°C •Wiatrak chłodnicy włączony
  14. Panowie mam pytanie czy jezeli u mnie samochod osiaga temperature robocza po 21 km (kreski spadają do 8 na liczniku ) to kwalifikuje sie do wymiany termostatu czy normalne w tym modelu ( temp -1 jazda do 2 tys obr)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.