Skocz do zawartości

bmwe83

Zarejestrowani
  • Postów

    198
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw

Osiągnięcia bmwe83

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Ta procedura sprawdzi się przy m47. Dla potomnych dodaj że skręca kołami się na zapalonym silniku i nie wolno dopuścić do braku płyny w zbiorniczku więc konieczna pomoc drugiej osoby. U siebie nie bawiłem się w odkręcanie przewodów tylko wymieniałem płyn w zbiorniczku za pomocą strzykawki po kręceniu kierownicą i tak po kilku razach płyn był już czysty.
  2. Zacznijcie od sprawdzenia czy na innym komplecie kół jest to samo.
  3. Musisz się martwić, bo coś się psuje i im dłużej będziesz zwlekać z naprawą to koszty będą większe. Tu nikt nie jest wróżką, więc nie każ nam zgadywać tylko podłącz komputer i sprawdź jakie są błędy, a wtedy doradzimy co to może być.
  4. Centra podobno pada zaraz po gwarancji. Miałem kiedyś varte blue i byłem zadowolony. Jeżeli krótkie odcinki robisz to pomyśl o agm, ale zanim wymienisz akumulator to sprawdź jeszcze pobór prądu na postoju.
  5. Wyreguluj szczęki przez otwór po jednej ze śrub koła i ręczny będzie. Ale zanim zaczniesz regulować musisz naprężyć sprężynę samorealizacji (przy dźwigni recznego), a po ustawieniu szczek zwalniasz tą sprężynę . Twój mechanik musi iść na kurs doszkalający.
  6. Sprawdzałeś szczelność dolotu ?
  7. Często przepala się mata grzejna. Wtedy trzeba zdjąć pokrycie fotela i wyciąć starą mate.
  8. Skup się !!! Spadek ciśnienia w oponie powoduje mniejszy promień koła w konsekwencji szybciej się kręci od pozostałych - to właśnie sterownik traktuje jako błąd ciśnienia . Gdy koła kręcą się z taką samą prędkością ( opony i ciśnienie prawidłowe ) to półosie również i nieważne jaką średnice ma koronka, jeśli ilość zębów jest ta sama to czujnik wygeneruje tą samą prędkość.
  9. Climatronik musisz mieć włączony zanim wyłączysz zapłon, wtedy po podaniu mu zasilania włączy się z taką samą siłą jak był nastawiony.
  10. Puchnąca półoś nie zmienia liczby wcięć na koronce, nawet nie zmieni prędkości kątowej więc moim zdaniem podkładki na jakiś czas rozwiązują problem.
  11. Przyczyną nawet może być niedoczyszczona piasta. Można gdybać i wymieniać, ale to będzie kosztowne. Sprawdź czujnikiem zegarowym bicie tarczy.
  12. bmwe83

    Kolor zacisków.

    Dla mnie takie jaskrawe kolory to wiejski tuning. W swoim pomalowałem zaciski w kolorze budy.
  13. Czujnik oryginalne czy zamienniki ? Sprawdź podczas jazdy prędkość każdego z kół.
  14. Ja kluczyki koduje trochę inaczej: - wciskam otwieranie na kluczyku i trzymając przekręcam do poz 1 - wracam do poz 0 i wyjmuje ze stacyjki - naciskam 3 razy zamykanie (auto się zamknie i otworzy) Procedurę powtarzam na drugim kluczyku.
  15. Napisz jak próbujesz zsynchronizować kluczyki. Może niewłaściwie to robisz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.