Skocz do zawartości

Mariusz_777

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 316 touring, E36 328i, E91 320d

Osiągnięcia Mariusz_777

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktoś się uporał z problemem wypalania po wyłączeniu egr czy jestem zmuszony do usuniecia dpf'a?
  2. Dołączę się do tematu. Mam silnik n47n czyli 184KM. Jakieś 2 miesiące temu były zaślepiony egr, usunięte klapki i wyczyszczony kolektor dolotowy. Po tych zmianach egr oraz klapki zostały wyprogramowane oraz zrobiony program podnoszący moc. Od tego czasu podczas wypalania DPF'a temperatura spalin osiąga ok 450*C (przed zmianami ok. 600*C). Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wszystkie dane podglądam przez aplikacje btool. Czy ktoś ma jakiś pomysł czemu temperatura podczas wypalania DPF'a tak spadła? Boje się, że zaraz zacznie stwarzać jakieś problemy :evil:
  3. Dołączę się do tematu. Mam silnik n47n czyli 184KM. Jakieś 2 miesiące temu były zaślepiony egr, usunięte klapki i wyczyszczony kolektor dolotowy. Po tych zmianach egr oraz klapki zostały wyprogramowane oraz zrobiony program podnoszący moc. Od tego czasu podczas wypalania DPF'a temperatura spalin osiąga ok 450*C (przed zmianami ok. 600*C). Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wszystkie dane podglądam przez aplikacje btool. Czy ktoś ma jakiś pomysł czemu temperatura podczas wypalania DPF'a tak spadła? Boje się, że zaraz zacznie stwarzać jakieś problemy :evil:
  4. Dołączę się do tematu. Mam silnik n47n czyli 184KM. Jakieś 2 miesiące temu były zaślepiony egr, usunięte klapki i wyczyszczony kolektor dolotowy. Po tych zmianach egr oraz klapki zostały wyprogramowane oraz zrobiony program podnoszący moc. Od tego czasu podczas wypalania DPF'a temperatura spalin osiąga ok 450*C (przed zmianami ok. 600*C). Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wszystkie dane podglądam przez aplikacje btool. Czy ktoś ma jakiś pomysł czemu temperatura podczas wypalania DPF'a tak spadła? Boje się, że zaraz zacznie stwarzać jakieś problemy :evil:
  5. http://i67.tinypic.com/34y61rn.jpg http://i65.tinypic.com/33z6a9u.jpg Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta ale nie zawsze. Jak jest zimny lub rozgrzany pali dobrze. Problem zaczyna się jak po rozgrzaniu postoi ok 30 min, wtedy już tzreba dłużej kręcić i przez chwile nie trzyma wolnych obrotów. Załączam zdjęcia błędów. Silnik to m52b25tu
  6. Problem rozwiązany. Jakby ktoś miał podobny to u mnie było tak, że prawdopodobnie był źle ułożony wkład termostatu w jego obudowie. W tej obudowie jest taki mały centralny otwór w który powinien wejść bolec z wkładu termostatu ( ten który wysuwa się pod wpływem temperatury). Teraz mimo że termostat firmy Gates a nie oryginalny to trzyma równo 88-89 stopni ;)
  7. szkoda że autor tematu nie pisze jak rozwiązał ten problem
  8. ktoś może miał tak że kupił zamiennik i miał problemy od początku i po wymianie na OEM pomogło?
  9. no ale to trochę dziwne żeby produkt na który jest 2 lata gwarancji był od początku popsuty. czy nic innego nie może wpływać na temp?
  10. nie, termostat kupiłem firmy Gates czy jakoś tak. Myślałem że jak nowy to trochę będzie działał
  11. Trochę odgrzebie temat ale żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tu. Mam podobny problem. Bmw 320d n47. Wymieniłem termostat a silnik dalej się nie dogrzewa. Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną?
  12. witam, czy ktoś ma pomysł czemu u mnie nie ma opcji set z ikoną klucza? Jest tylko Chceck, poziom oleju, data zegarek i servis. Oczywiście zapłon włączony, silnik zgaszony. BMW e91 LCI 2008
  13. ktoś jeszcze doda swoją opinie? wiecie może ile kosztuje termowstat egr w BMW? na allegro 80 zł
  14. a czy ktoś kupował termostaty z allegro firmy behr(te bez znaczka BMW). jakie opinie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.