Skocz do zawartości

wojtek78

Zarejestrowani
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 320i

Osiągnięcia wojtek78

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam kolegów. Mam problem z moją e90 320i z silnikiem n46 150 km. Otóż pomiędzy kolektorem wydechowym a dalsza częścią wydechu wydmuchało mi uszczelke. Powodem jest brak nakrętek. Prawdopodnie przerdzewiały. Wymieniał ktoś z was te sruby, szpilki w kolektorze widoczne na zdjęciu? Zastanawiam się czy pronowac wybic je młotkiem czy ciac 8 rozwiercać? W załączeniu zdjecie https://zapodaj.net/012fb67e6692b.jpg.html
  2. Tego się nie boję, temat jest do ogarnięcia w kilka godzin. Pompa, jak i termostat mają swoją żywotność. U mnie mają już 13 lat, 250 tys przebiegu i niezliczoną ilość cykli pracy. Dlatego zastanawiam się nad wymianą. Łącznie z nowym płynem to okol 350-400 zł. Nie dużo w porównaniu z cenami lawety i ewentualnym remontem silnika. Spotkał się ktoś z awarią pompy w trasie ?
  3. Dzięki za odpowiedź To ze temperatura jest monitorowana to doskonale wiem. W poprzedniej mojej e46 pompa padła mi w ciągu kilku sekund, po prostu obcięło wszystkie łopatki wirnika, przy podobnym przebiegu. Stąd moje wątpliwości. Nie chciałbym wracać do domu na lawecie, albo przegrzać silnika.
  4. Witam. Koledzy może wiece co ile producent zaleca wymianę pompy wody w BMW e90 320i silnik n46 150 koni ? Mam już najechane 250 tys km, auto ma 13 lat, czy to już czas ? w moim aucie nie można sprawdzić czy pompa ma luz, bo jest na współnym wałku z pompa wspomagania. Wycieków też nie widziałem. Auto fabrycznie nie ma wskaźnika temperatury, a wiadomo przy uszkodzonej pompie łatwo przegrzać silnik. Czy to już czas na wymianę ?
  5. Witam kolegów. Noszę się zamiarem zakupu używanej F30. Poniżej podsyłam dwa linki, co sądzicie o autach ? to że są to auta z USA i były uszkodzone to wiem ;) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-garazowany-od-os-prywatnej-zadbany-biala-perla-ID6CUyYU.html#8390c3bdfe https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-328i-f30-2-0-245km-ID6CVurD.html#8390c3bdfe
  6. Witam kolegów. Mój silnik to n46+LPG 150km w e90 z 2007 r. W pamięci komputera mam błąd 2a59. Dotyczy on valvetronica. Auto pracuje ciut głośniej niż zwykle i jest wyraźnie ociężale, czuć brak mocy. Nie gaśnie. Check nie świeci się, Potrzebuje porady co wymienić, czujnik wałka mimośrodowego czy silniczek nastawu wałka ? większość ludzi na forum pisała, że przyczyną tego błędu przeważnie jest umierający silniczek. Dodatkowo wrzucam screen z INPY. Na odpalonym aucie przy dodawaniu gazu VVT minehub status cały czas pokazuje zero. Błędem sondy nie przejmujcie się, Po regulacji LPG i skasowaniu nie wraca. https://zapodaj.net/ca869212d44ff.png.html https://zapodaj.net/3cd6ee2a70358.png.html
  7. Witam kolegów. Mój silnik to n46+LPG 150km w e90 z 2007 r. Jak w tytule, w pamięci komputera mam błąd 2a59. Dotyczy on valvetronica. Auto pracuje ciut głośniej niż zwykle i jest wyraźnie ociężale, czuć brak mocy. Check nie świeci się, Potrzebuje porady co wymienić, czujnik wałka mimośrodowego czy silniczek nastawu wałka ? większość ludzi na forum pisała, że przyczyną tego błędu przeważnie jest umierający silniczek. Dodatkowo wrzucam screen z INPY. Na odpalonym aucie przy dodawaniu gazu VVT minehub status cały czas pokazuje zero. Błędem sondy nie przejmujcie się, Po regulacji LPG i skasowaniu nie wraca. https://zapodaj.net/ca869212d44ff.png.html https://zapodaj.net/3cd6ee2a70358.png.html
  8. Witam. Panowie udało się wam rozwiązać problem braku mocy ? U mnie auto muli do 3 tyś. Powyżej jedzie w miarę normalnie. Możliwe jest aby zaginął się siłownik od zmiany długości kolektora dolotowego ? Po podpięcie na krótki niby dzisla.
  9. Próbowałem dekodować F30. Ktos ma jakiś działający dekoder vin ?
  10. Panowie dlaczego nie moge zagłosować na bimmer work VINu auta z USA ? Za każdym razem komunikat "Something went wrong, please try again".1
  11. Jestem po wymianie filtra z przewodami. Ogólnie robota prosta, dorobiłem sobie klucz do odkręcania nakrętek zbiornika i poszło dość gładko. Problem odpalania znikł. Od tygodnia auto odpala normalnie (odpukać w niemalowane). Mam nadzieje, że tak już zostanie.
  12. Jeśli by coś poszło na wtryski to by mi wyrzucało błędy, lub źle pracowałaby po odpaleniu. A u mnie (odpukać) wszystko jest ok. W poprzedniej e46 gdy pompa niedomagała wyrzucało mi błąd sond lamba, tu tego nie mam, wiec chyba nic nie poszło na wtryski. Ehh..szkoda, że nie podesłałeś tego linka wczoraj, zamówiłbym nówkę :/ a tak będę jutro walczył z używką...
  13. Zawór w filtrze jest pęknięty, po zgaszeniu auto słuchać przelewanie paliwa w baku przy filtrze paliwa. Właśnie koszt..prawie 7 stów. Postanowiłem zaryzykować z używką ;) mam nadzieje, że będzie dobrze.
  14. Po wykasowaniu adaptacji było przez 2 odpalenia lepiej, później wszystko wróciło z zdwojoną siłą. Ciśnienie na listwie na odpalonym aucie ok 3,8 bar. Po zgaszeniu i kilku minutach spada prawie do 0. po naciśnięciu na zaworek nie leci paliwo. Dobrze kombinuje: regulator nie trzyma, albo któryś z wężyków w baku pękł ? paliwo spływa do baku i dopóki pompa nie napełni i nie odpowietrzy układu to auto ma problem z zapaleniem??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.