Skocz do zawartości

Tajco

Zarejestrowani
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 E70 4.8i V8 355KM, Audi A5 Quattro Coupe 2.0T 225KM.

Osiągnięcia Tajco

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. I ciekaw jestem czy gdyby się okazało ze chodniczka EGR do wymiany to wymieniają w ramach jakiejś akcji serwisowej czy umyją ręce . Ponoć ta aktualizacja sterownika ma wywalać błąd jak chłodnicza się przytyka , czy coś w tym stylu …
  2. Koledzy / Koleżanki ktoś był w serwisie i jest po tej akcji technicznej i zaktualizowali mu sterownik .? Jakieś wnioski , różnice . ? I takie pytanie czy jak chodniczka padnie to oni również to w ramach akcji serwisowej wymieniają , czy naprawa na własny koszt ?
  3. Czy to znaczy ze każde auto z silnikiem B47 ma wymianę w ramach akcji serwisowej, czy tylko te które faktycznie maja ja uszkodzoną…? Pytam bo mnie ten temat tez dotyczy , a powiedziano mi ze moje auto nie łapie się na ta akcje . To jak to jest ?
  4. Aż dziwne ze rozrząd walnie od tak bez żadnego wcześniejszego objawu / grzechotania. Zatem rozrząd wiadoma sprawa od razu do zmiany, Co jeszcze warto zdiagnozować przed zakupem, na co zwrócić szczególna uwagę…korekty wtryskiwaczy, dpf, jak pracuje turbo ?
  5. Tajco

    BMW F01. Jaka to kiera ?

    Hej. Mam pytanie odnośnie kierownicy ze zdjęcia. Czy ta kierownica jest z modelu pre lift czy po lift ? Czy w ogóle nie ma takiego rozróżnienia w odniesieniu do kierownic montowanych w modelach przed i po listowych. Model na foto to BMW F01 po lifcie….
  6. Na co w szczególności zwrócić uwagę przymierzając się do takiego 3.0 diesle N57N ? Czy ja jakieś znaczące różnice w 3l dieslach w modelach przed i po lifcie ? Auto które zamierzam kupić ma na dzień dzisiejszy już ponad 310tys/km.
  7. Mogę kupić F01 z dużym przebiegiem ponad 300tys. Ale się zastanawiam czy w ogóle warto myśleć nad autem z takim przebiegiem. Co radzicie? Rozrząd zmieniany nie był, ale ponoć na zimnym nie manzadnych oznak gruchotania. Na co zwrócić uwagę przy aucie z tym przebiegiem. ? Z góry dzięki za wszystkie sugestie. Pozdro.
  8. Właśnie już wcześniej tu sprawdzałem i wg. Mojego Vin 18 cali, wzór 209 podejdzie. Tak że założę 18-tki.
  9. Wiem że wygląd będzie marny, ale zmotywuje mnie to może w końcu do poszukania dystansów...Na przód dam 25mm a tył 35mm :D i nawet na 18 będzie wyglądać znośnie. Za to na 20 będzie rewelacyjne :) .
  10. Dzięki za odpowiedz - Big Snoop Dogg - Od tego zacząłem, żeby sprawdzać co jest na naklejce. A tam tylko felgi 20 cali i nic ponad to. Dlatego obczytałem tematy odnośnie opon i owych pechowych padających dyfrów i postanowiłem zwrócić się do Was o poradę. Może ktoś z Was ma też 4.8 V8 i podzieli się swoimi spostrzeżeniami. Kwestia wyglądu w tym wypadku jest dla mnie trzeciorzędna. Mam świadomość że będzie to wyglądało lipnie. Pewnie taki look przyśpieszy moją decyzję o zakupie dystansów :) - Pytanie czy wchodzą do mnie 18 cali, czy tarcze/zaciski nie będą przeszkadzać ? - Oraz ten rozmiar felg może jakoś negatywnie odbić się na tylnym moście ?
  11. Witajcie, Ma taki oto dylemat...Jestem posiadaczem X5 z silnikiem 4.8i V8 w oryginale mam felgi 20 cali. Jestem tuż przed zakupem kół na zimę i tu pojawia się owy dylemat. Nie mogę rozkminić czy do swojego egzemplarza z silnikiem V8 podejdą mi felgi 18 cali. Konkretnie myślałem to modelu nr. 6 770 200 wzór 209. Po Vinie sprawdzając wychodzi na to że powinno być OK. Jadnak czytają literaturę, natknąłem się na stwierdzenie, że do V8 powinno się stosować wyłącznie koła o cal mniejsze czyli 19. Wiec już w sumie zgłupiałem.... Wiele się też pisze na temat owych nieszczęsnych tylnych mostów w tych wersjach silnikowych i ich częstych uszkodzeniach, które rzekomo poniekąd mogą być spowodowana niewłaściwymi rozmiarami kół i nierównomiernym zużyciem opon. Prawda to...? Nie chcąc doświadczyć ewentualnych problemów z tylnym dyfrem, wolę dopytać bardziej zaznajomionych z tematem forumowiczów . A mianowicie... to wejdą mi 18 cali ? Oczywiście za wszystkie uwagi i informacje z góry dziękuję.
  12. Przy najbliższej wizycie, poprosze żeby ustawiono tył w pozycji fabrycznych ustawien. Kkx5 - dzieki za fachowe i merytoryczne porady.
  13. Ale dobrze chyba zrozumiałem, że przodu nie da się zmienić..? Bo winny rzekomo całej sytuacji jest źle (wysoko) ustawiony przód. Sugerowano za wysokie nie oryginalne sprężyny. Kkx5 co myślisz na ten temat ??
  14. Ja osobiście kompa nie mam do BMW , więc udałem się do mechanika, który tył podniósł do gòry, jak twierdzi względem przodu. Twierdzi że wg, niego przód stoi za wysoko i dlatego tył podniósł - co by zagrać z przodem. Tył można wyregulować, ale przodu nie... Kkx5 jak uważasz że dobrze mnie poinformowano ?
  15. Uważam, że moja BMW zdecydowanie stoi za wysoko, w szczególności z przodu i dlatego tył trzeba było dostosować . Liczę na to, że koledzy z większym stażem forumowym zabiorą głos i dadzą wskazówki jak powinno być prawidłowo....? Mechanik sugerował, że być może sprężyny z przodu nie są oryginalne ( za wysokie) przez co tak właśnie stoi. Sprawdzałem i jakoś mi się nie wydaje, że były zmieniane. Czy w oryginalnie tak właśnie jest - nie mam pojęcia... TrenaX...felgi są w oryginalnym fabrycznym malowaniu. Takie wyszły z fabryki, ale sam mam problem ze zdefiniowaniem ich koloru. Nie jest to mat, ani też pół mat. Przeczytałem gdzieś na jakiejś stronie,że to jakiś specjalny lakier BMW satyna mat...cokolwiek to znaczy...jak są czyste to delikatnie się błyszczą. Ogólnie dla mnie bąba :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.