Skocz do zawartości

cinek75

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 530d 2011

Osiągnięcia cinek75

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Proszę o sprawdzenie C943887 Dzięki
  2. Ja bym jednak doplacil te pare groszy za sportowa skrzynie. No i dociaganie drzwi bym jeszcze bral, mialem w E61 i brakuje mi teraz tego.
  3. Tak zapytam z ciekawosci dlugo tak jechales to 250km/h ? :mrgreen: Nie wiem, na pewno nie dlugo. Np. na A1 Hamburg-Bremen można w nocy spokojnie jechac Vmax (trzy pasy i brak ograniczenia). W dzien to juz takie szarpanie 160-250 km/h ale i tak temperatura nie przekraczala 100*C.
  4. Zawsze kupowalem Mobil 1 ESP 0W40 ale ostatnio zalałem Aral SuperTronic 0W40. W sumie to nie odczułem żadnej różnicy. Też 530d po programie ale temperatura nigdy mi nie przekroczyła 100*C, nawet w DE przy 250 km/h.
  5. W odblokowanej navi nie bylo opcji Apps. Czy zmienilo sie cos w miedzyczasie?
  6. jest dużo prostsze rozwiązanie... z zagranicznego forum! emulator KAFASA (made in china)! tylko wyświetlają się wtedy znaki brane z navi.... Masz to u siebie? Możesz napisać coś więcej na ten temat?
  7. Nic nie trzeba wymieniac, wszystko pasuje. Poza wymiarami IC od 535d rozni sie tez rdzeniem. Ma w srodku jakies dodatkowe rury wiec pewnie cos tam daje. Ja profilaktycznie wymienilem...
  8. Prawie zawsze pada lewa strona. Pewnie przez wysoka temperature wydechu ktory przebiega stosunkowo blisko poduchy.
  9. Pytanie do fachowcow: czy BMW ogranicza elektronicznie Vmax tez ponizej 250 km/h? Czy np. taki F11 530d 245KM ma po prostu za malo mocy zeby pojechac szybciej niz te katologowe 242 km/h? Mogliby tak sobie wykombinowac i limit 250 km/h zarezerwowac tylko od 535 wzwyz w celu stworzenia roznic w osiagach pomiedzy roznymi modelami? Pytam z ciekawosci bo wczoraj mialem okazje pocisnac na trzypasmowej autostradzie Hamburg-Bremen i od 240-245 km/h czuc bylo ze niby jest jeszcze spory zapas mocy ale jak by cos nie pozwalalo... Czytalem ze pierwsze x23d mialy elektroniczne kagance przy chyba 233 km/h. Z E39 530d tez cos ponoc bylo. Moze w przypadku F10/F11 530d tez tak jest? Pozdrawiam
  10. A czy ja gdzies napisalem ze nie chce wymieniac? Po prostu ciekawi mnie czy mozna jakos rozroznic komunikat czujnika od wyliczenia komputera.
  11. A skad wiadomo czy komunikat o koniecznosci wymiany klockow wynika z obliczen komputera czy po prostu czujnik sie juz zerwal? Przy odpalaniu wyswietla mi na czerwono komunikat w navi ze juz przekroczylem wymiane i prosze sprawdzic w serwisie. Podczas jazdy caly czas swieci czerwony symbol hamulcow na desce. Wiem ze najlepiej byloby zdjac przednie kolo i zobaczyc ale obecnie ta opcja odpada.
  12. Chodzi ze w DE nie ma ograniczen na autostradach i zeby sie nie przegrzewal czy co masz na mysli?
  13. Skoro przy duzym obciazeniu termperatura moze byc zbyt wysoka to moze jest sens zalozyc przy okazji wiekszy IC? Np. od 535d czy sa jakies lepsze, dedykowane w rozsadnej cenie? Rozumiem ze wykresy X30d tu na forum sa z fabrycznymi IC? Pozdrawiam
  14. O ile mniejwiecej wzrasta vmax po takim modzie jak ten 730d? Niemieccy tunerzy podaja na swoich stronach przyrost o okolo 8 km/h. Chodzi mi konkretnie o F11 530d 245 KM. Pzdr.
  15. Troche poszperalem w internecie i wychodzi na to ze w szesciogarowym 525d jest skrzynia GA8HP45Z (w dieslu do 500 Nm) a w 530d GA8HP70Z (do 700Nm). Pozostaje pytanie ile Nm zniesie na dluzsza mete skrzynia w 525d. Te 500 Nm to juz absolutny max czy pozostaje jeszcze bezpieczna rezerwa do powiedzmy 550 Nm?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.