Skocz do zawartości

ostrytomuspro

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 touring 525d 2001
  • Lokalizacja
    Belsk Duży

Osiągnięcia ostrytomuspro

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ja też potrzebuje wymienić parę części. Jestem wstanie wysłać fakturę
  2. Koledzy, wszystko się zgadza. przekładka jest jak najbardziej możliwa . Warunek jest jeden, musi być diesel i typ skrzyni. Wujek ostatnio wkładał od e87 1.8d do e39 525d. Dwumas od 3.0 193hp. Ja swoją śmigam już ok 3 lat i 0 zgrzytu , wszystko pracuje jak powinno. spalanie 525d w trasie średnia prędkość 120 to jakieś 4,5 l. w koło komina 6,7 . Lokalizacja to Raszyn k. Waw
  3. Witam, e39 2001 . kierowce mam multifunkcyjną, tempomat mi działa. probem w tym że jak kupowałem samochód to sprzedawca wyciągnął LCD i zamiast tego wsadziłem zwykle radio na płyty alpine. Czy da rade zrobić sterowanie radiem z kierownicy ?
  4. ostrytomuspro

    Zgrzyt sprzęgła

    Witam. Mam problem z moją Bestią 2,5d touring. przy lekkim naciśnięciu sprzęgła coś zgrzyta. jakby tryby łapało czy coś. Jak wcisne do końca to jest dobrze. Czy to może być dwumas ? viewtopic.php?f=72&t=117890
  5. sory że tak późno. Skrzynie mam od e90. Koszt jakieś 2 tys. skrzynia sprzęgło robota. Nawet nie chodzi o mniejsze spalanie ale o przyjemność wrzucania tych biegów. różnica ogromna warta inwestycji.
  6. wujek robi BMW i wstawił mi taką skrzynie
  7. ostrytomuspro

    Problem z E39 TDS

    Wydaje mi się że to coś normalnego, zmieniasz bieg na wyższy i masz odczucie że nie idzie dopóki turbo nie zacznie robić Ci ciśnienia.
  8. ja mam manualną skrzynie 6 i silnik raczej mam w dobrej kondycji. nie bierze nawet grama oleju, ostatnio jechałem 220 i było nie całe 3,500 obrotów i w sumie nie ciskałem i odpuściłem go
  9. jeżeli ci wyje na wyższych obrotach to może to być turbina. przerywanie na wolnych (w zimę) to mogą być świece żarowe. Jest jeszcze więcej rzeczy odpowiedzialnych za to.
  10. ostrytomuspro

    BMW 525TDS Problem

    ogólnie olej powinno się lać ten sam chyba że po wymianie oleju możesz zmienić na coś innego (po konsultacji z dobrym mechanikiem)
  11. ostrytomuspro

    Chip e39 525d 164km

    Witam, na ile mogę zchipować swoją Bunie? Czy to nie obciąża motoru? Jaki koszt?
  12. a spróbuj wyciągnąć do końca ten bolec. jak wyskoczy to jeszcze podciągnij i zobacz.
  13. http://forum.bmwautoklub.pl/viewtopic.php?t=9678 "spalony moduł od komfortu...koszt naprawy moduł uzywka 300 zł+300 zł robocizna''
  14. jeżeli ktoś będzie potrzebował to bardzo chętnie pomogę ;)
  15. dzięki za pomoc. zadzwoniłem do znajomego dealera bmw i zrobiłem po taniości a więc. zamek w środku zpsikać wd 40 i wpuścić trochę smaru. poruszać ręcznie żeby smar się rozprowadził i dać drugą sprężynkę żeby dociskała ten mechanizm. skręciłem i działa;) dokładne info na pw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.