Skocz do zawartości

Boonaro

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 1999rok

Osiągnięcia Boonaro

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nie ma żadnej reakcji.
  2. Po odpaleniu jest jakies kilka sekund na lekko podywższonych i potem zaczyna falować to jeżeli chodzi o zimny silnik a na ciepłym praktycznie od razu faluje
  3. Witam. Wiem, że tematów o tym są setki ale u mnie to już przechodzi wszelkie granice. Jak do tej pory to co wymieniłem to przepływomierz(używany), przepustnice(trafiłem na taka z 2010 roku wygląda jak nówka) gumę dolotu FEBI, wyczyściłem odme bo była niedrożna. Po tym wszystkich silnik nie wykazał ani trochę lepszej pracy faluje cały czas w zakresie 600-1600 lub czasem w mniejszym zakresie. Więc wychodziłoby już tylko na vanosy. Dzisiaj zregenerowałem, zamówiłem zestaw naprawczy stare uszczelnienia były jak plastik, wszystko poskładałem odpalam i dalej to samo. Jazda próbna no i jest jeszcze bardziej dynamiczny ale nic po za tym, obroty jak falowały tak dalej falują. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł. Po podpięciu pod kompa wychodzi tylko błąd przepływki.
  4. Boonaro

    [e46 325ci] Faluja obroty.

    Dzięki koledzy za odpowiedź też się skłaniam już ku vanosowi bo już nerwy tracę niby wszystko jest dobrze a silnik nie chodzi, jak obroty są stabilne to silnik pracuje jakby miał założone sportowe wałki dodatkowo wczoraj się wsłuchiwałem i słyszę w vanosie od czasu jakieś klekotnięcie. Jak możecie to napiszcie jeszcze czy do regeneracji vanosów są potrzebne blokady? Wiem, że rozrządu nie trzeba rozpinać ale czy vanos się jakoś ustawia?
  5. Boonaro

    [e46 325ci] Faluja obroty.

    Witam podłącze się pod temat, mam e46 2,0 benzyna 150km i też falują mi obroty od 600 do ok 1300-1400 czasem się uspokoi i trzyma obroty na pozimie 750 ale wtedy silnik nie pracuje równo trochę nim telepie, to co wymieniłem do tej pory to przepustnica, przepływomierz i gumę dolotu, po tych zabiegach jest tylko trochę lepiej. Mogą to być vanosy?
  6. Boonaro

    Buczenie w tylniej osi...

    Miałem to samo takie łuuu łuuu łuuu ale u mnie zaczynało się to od 50km/h, jak jechałem na łuku w lewo czyli odciążałem lewą stronę całkowicie cichło, ale nie wiem co było przyczyną bo sprzedałem auto, ale obstawiam że łozysko, u Ciebie pewnie też.
  7. Boonaro

    Re: E36 dobra sztuka

    http://allegro.pl/bmw-328i-coupe-m-pakiet-skory-z-niemiec-3483843568.html http://allegro.pl/bmw-e36-320i-m-pakiet-gwint-fk-alpina-18-lodz-3509086912.html http://otomoto.pl/bmw-320-e36-cabrio-mpakiet-germanstyle-29866611.html Temat u góry.
  8. Co do przekłamywania to tu winny jest sam licznik prawdopodobnie od wersji 6-cio cylindrowej wtedy są przekłamania, tak samo jak do R6 włożysz licznik od R4 wtedy też przekłamuje.
  9. Już sobie koledzy poradziłem, przeciąłem na pół mój stary wodzik włożyłem rurke w środek w dwie części, załozyłem na auto ustawiłem lewarek tak jak był wcześniej, pospawałem i już jest ok, tak jak wcześniej.
  10. Obrotomierz na bank Ci przekłamuje, a co do stukania to popychacze do wymiany no i może wałek rozrządu, to by się okazało po rozebraniu.
  11. Boonaro

    Podświetlenie zegarów

    Może kolego już masz trochę zmęczone te zegary, u mnie w nocy podświetlają się tylko znaczniki, tam gdzie tarcza jest czarna nic mi nie prześwituje.
  12. No tylko wybierak jest mój stary, skrzynie dostałem gołą bez wybieraków, a na starej dźwignia była w normalnej pozycji wszystko było ok,nie wiem już sam, gdybym dostał jakiś wodzik 1cm dłuższy to było by już idealnie.
  13. Witam. Wymieniłem u siebie skrzynie biegów i wszystko było by ok tylko mam problem z położeniem dźwigni zmiany biegów, już mowię o co chodzi, w skrzyni którą kupiłem był delikatnie inna końcówka w którą wpinam wodzik(element nr 12)http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CC51&mospid=47440&btnr=25_0013&hg=25&fg=05 i teraz tak na moim wodziku(element nr 9) który był przy starej skrzyni dżwignia była mocno cofnięta do tyłu w wyniku czego miałem tylko 3 biegi R,1,3,5, domyśliłem się ze moj widzik jest za krótki do tej skrzyni, pojechałem na szrot kupiłem inny, dłuższy, okazał się zbyt długi(dżwignia była mocno do przodu, pojechałem jeszcze raz kupiłem inny, wydawało się że to ten, i na tym mam wszystkie biegi ale dźwignia i tak jest lekko w tył, są wszystkie biegi ale 2 i 4 nie wchodzi do końca, i teraz mam pytanie, czy naprawdę jest tyle rodzai tych wodzików? bo teraz żeby było ok musiałbym znaleźć jakiś 1cm dłuższy.
  14. Jeżeli znalazłeś opiłki w oleju no to nie będzie rozrząd ani popychacze, wygląda mi na to że panewki chyba dostały, najlepiej zacząć od ściągniecia pokrywy zaworów i wszystko dokładnie obejrzeć, jak nic nie znajdziesz to trzeba zdjąć mise olejową i odkręcić panewki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.