Witam mam problem z układem kierowniczym w moim BMW e38 3.5l m62 w manualu Stuka podczas szybkich ruchów kierownicą prawo lewo oczywiscie sprawdzam na postoju przy odpalonym jak i zgaszonym silniku. Zauwazyłem że jak koła są prosto to stuka delikatnie , jak skręce koła w prawo lub w lewo i ruszam szybko kierownicą to stuka mocniej w zależności jak sa ustawione koła to raz głośniej raz ciszej. Również pojawia się ten sam dzwięk jak jade po kostce brukowej , wjeżdzam pod krawężnik czy przy małych nierównościach. Zawieszenie sprawdzone całkowicie od wahaczy po mocowania amorków. Wymienione wahacze dolne banany , cały drążek kierowniczy , amorki , mocowania górne amorków , łączniki i poduchy stabilizatorów. Luzu na kierownicy chyba nie ma bo jak delikatnie ruszam to kola zaczynają skręcać. Auto ogólnie prowadzi się bardzo dobrze , nie miota nim po drodze. Przy 80-100km/h delikatnie trzesie kierownicą ale to raczej wina zle wyważonych kół zimowych. Czy miał ktoś podobną sytuację bo nie wiem gdzie już szukać usterki;/