Skocz do zawartości

bartiki

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i M54B22

Osiągnięcia bartiki

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Poza czujnikami sampoziomowania jest jeszcze regulacja "początkowa/startowa" wysokości. Na obudowie lampy (pod maską, patrząc od góry) są pokrętła którymi się to ustawia. Na stacjach diagnostycznych mogą Ci ustawić to położenie za darmo. Jednak dziwne jest, że kilka dni temu świeciło dobrze, samo się raczej nie przestawiło... Ogólnie z tego co wiem to jak się czujnik samopoziomowania popsuje to lampa ustawia się maksymalnie na dół, żeby nie oślepiać innych, ale co do tego to pewien nie jestem :).
  2. Skoro nie wiesz ile auto pali (bo nie sprawdzałeś) to po co w ogóle podajesz takie dane? :wink: Komputer to może pokazać absolutnie wszystko.
  3. bartiki

    wycieki,po zmianie oleju

    I na litość Boską, "dlaczego" i "dlatego" piszemy RAZEM...
  4. Ja to bym jednak proponował kupić same odbłyśniki, skąd wiesz, że jak kupisz całe lampy to odbłyśniki będą ok? Jak kupisz lampy ZKW, to praktycznie 100% prawdopodobieństwo wypalonych odbłyśników.
  5. bartiki

    xenon d2s

    Zgadzam się, ja sie tutaj wystarczająco naczytałem jakie są problemy z wszelkimi zamienikami w tych lampach. Wolę już wydać dwa razy więcej ale mieć święty spokój.
  6. Ja nie umiem znaleźć na allegro oryginalnej lampy ksenonowej za 50 zł, ale może ja nie umiem szukać :). Tak czy siak, nawet jak kupisz oryginalną lampę z anglika, to w nich nie trzeba regenerować obłyśników?
  7. Nie pamiętam dokładnie ile kosztowała regneracja, bo zdecydowałem się na wymiane odbłyśników na nowe. Za dwie lampy (razem z polerowaniem kloszy) zapłaciłem 600zł. Regeneracja chyba była tańsza 100zł na lampie, ale ręki sobie uciąć nie dam. :) Nie wiem w ogóle, czy taka operacja jest możliwa na miejscu... Ja ściągnąłem lampy sam i zawiozłem w całości do tego warsztatu. Po dwóch dniach koleś mi je przywiózł do Poznania, bo akurat jechał na giełdę. W sumie 3 dni bez auta.
  8. bartiki

    xenony zkw

    Ciężko się czyta te Twoje posty... Żeby zdjąć lampy nie trzeba zdejmować zderzaka, chyba, że znów piszesz o halogenach...
  9. bartiki

    xenony zkw

    To halogen czy xenon? Jeżeli pytasz o ksenony to napisałem Ci, że odbłyśniki w lampach ZKW były wątpliwej jakości i bardzo szybko się wypalały. Trzeba regenerować albo wymienić.
  10. Ja robiłem tutaj i jak na razie jestem zadowolony :): http://www.regeneracja-hc.com/ Jest to w sumie nieco wiecej niż 100km, ale zawsze możesz lampy wysłać pocztą. :wink:
  11. bartiki

    xenony zkw

    Te odbłyśniki wypalały się bardzo szybko i z reguły trzeba je wymienić/zregenerować. Jeżeli oryginalne odbłysniki (nie wymienione na metalowe) wypalał się również w ciągu dnia (w sensie, że jeżdzone było zawsze z włączonymi światłami :)), to najprawdopodobniej lampy nie świecą już jak powinny. Od siebie mogę polecić wymianę na nowy metalowy odbłyśnik. Jakieś pół roku temu auto przeszło taki zabieg i różnica jest ogromna.
  12. Według danych producenta - osiągi podobne. Anyway ja M52 nie jeździłem, ale moim zdaniem M54B22 spokojnie daje rade podczas wyprzedzania. M52TUB20 jednak wypada sporo słabiej od dwóch omawianych silników (wg danych producenta, oczywiście): http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/ Przykładowo dla sedana z manualem sprint do setki: M52TUB25 - 8s M54B22 - 8.3s M52TUB20 - 9.9s
  13. Nie wolno kupować kabrioleta który ma problem z dachem :nienie:. To tak jak kupić lodówkę która czasami grzeje :).
  14. Abstrahując już od stanu tego auta, taka wieś naprawdę Ci się podoba? Zderzak z przodu, lampy i wydech z tyłu :duh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.