Skocz do zawartości

oldstyle

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 1602 z 1970 roku.

Osiągnięcia oldstyle

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jest problem z odpalaniem po swapie na zimnym silniku . Wszystko podłączone /oprócz sterowania , przekaźnik pompy benz. został podłączony bezpośrednio pod plus na akumulatorze ,tak słyszałem że można ale do końca nie wiem ,jest to tylko wersja robocza, aby odpalił w planach było podłączenie go po stacyjkę . Teraz jest taka sytuacja że odpala na zimnym po 15 min. -kręcę rozrusznikiem około 5 sek. i przerwa około min. i tak w kółko po jakiś 9 min. odpala na sekundę i gaśnie ,przerwa 1 minuta i odpala na 2 sek. przerwa minutowa i odpala na 3 sek. i tak dalej ,aż po 15 min.odpala i chodzi na 2 ,3,4 cylindrach /w tym czasie nie dodaję gazu ,ponieważ od razu gaśnie po 18 min. jest ok mogę dawać gazu i chodzi równo ,po wyłączeniu go na ciepłym silniku ,odpala od razu bez problemów . podpowiem że nie jest podłączona sonda ,na razie leży na kolektorze wylotowym ,no i nie ma przekaźnika pomy paliwa ,czy to może być przyczyną ? Silnik wcześniej był w e30 i odpalał bez problemów . Sezon się zaczyna i proszę o radę .Dziękuje z góry
  2. mam 1602 kompl. na części tel.698 15 15 25 łódż
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.