Skocz do zawartości

kery_2004

Zarejestrowani
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E89 2.3i

Osiągnięcia kery_2004

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Kilka filmów z tego sezonu: Mazury 1 Mazury 2 Pomorze i Kaszuby Dolny Śląsk
  2. Ciekawe spotkanie w weekend... http://i64.tinypic.com/2i8vmlx.jpg http://i66.tinypic.com/16kvmtg.jpg http://i68.tinypic.com/2njzr06.jpg http://i67.tinypic.com/20k6f5d.jpg http://i64.tinypic.com/3003znt.jpg
  3. Jest jeszcze coś takiego - nazywa się SMART TOP -
  4. Jest to normalne, pod warunkiem, że nie masz dostępu komfortowego. Można tylko otwierać, ale nie zamykać.
  5. Miłe spotkanie... http://i68.tinypic.com/2pzecya.jpg
  6. kery_2004

    ledy w ringach

    Porównanie ringów http://i64.tinypic.com/33yrm0p.jpg http://i63.tinypic.com/2yjvnes.jpg
  7. kery_2004

    ledy w ringach

    To w takim razie, zmiana lamp na poliftowe - one świecą dużo jaśniej. Same ringi (żarówki) tylko mają inną barwę. Tutaj link do wymiany całych lamp z forum DE http://www.zroadster.com/forum/index.php?threads/lci-e89-fl-scheinwerfer-nachruesten.105272/
  8. kery_2004

    ledy w ringach

    Coś takiego - http://www.led4car.de/Auto-LEDs/BMW/LED-BMW-Angel-Eyes/H8-LED-Angel-Eyes-Standlichtringe-BMW-10Watt-4LED-Seitronic-E4-3658.html Kolega Chendo zmieniał - poniżej porównanie na jego aucie http://i66.tinypic.com/16gdcol.jpg
  9. kery_2004

    ledy w ringach

    Można zmienić żarówki w ringach - dobre koszt około 100EU - zmienisz samemu. Wymiana całych lamp jest nieopłacalna - koszt okolo 1500EU i nie jest łatwa.
  10. Sezon trwa.... http://i68.tinypic.com/sxkk1h.jpg
  11. Kawa i samochody - sezon 2016 otwarty http://i63.tinypic.com/idslee.jpg http://i66.tinypic.com/vo6fmb.jpg http://i68.tinypic.com/scq4no.jpg
  12. Wybór to kwestia indywidualna. Ja wolę się przejechać i sprawdzić - czasem się zdarza, że mniejszy silnik robi lepsze wrażenie - fajnie się go wkręca na obroty. Nie ma co porównywać z e85, bo zupełnie inne auta. Mnie komfort w e89 odpowiada - auto nie męczy. Chociaż z adaptacyjnym zawieszeniem M, w trybie sport, potrafi jeździć podobnie do E85 - a w normalnym jest miekko ( ciut mniej niż na zwykłym zawieszeniu) - wtedy jest dwa w jednym. Ja kupując swoją, dostałem bardzo dobrą ofertę na 3.5i ale się nie zdecydowałem - niezbyt mi odpowiada reakcja na gaz w turbo - puszczasz pedał, a auto ciągnie dalej. Wracając do tematu: w zależnośći do czego auto ma służyć: - do rekreacyjnej jazdy - spokojnie wystarczy 2.5 - do zabawy na tor - 3.5i+manual - jako topowy model - 3.5is chyba najsłabsza opcja to 3.5i + automat
  13. Proponuję zajrzeć np. mobile.de - 3.5 raczej słabo trzyma cenę. Tam nikt się nie napina na moce i papierowe osiągi. Co do problemów z n52, to w e89 nie ma się czego bać - silnik ma wyeliminowane wady. N54 to w uproszczeniu M54+biturbo, - silnik mniej nowoczesny od n52 - czyli krok wstecz plus dołożone turbo. W n54 nie ma systemu valvetronic ( jest dołożony dopiero w n55) przez co sporo pali - jakieś 20-30% więcej. Każdy wybiera co mu pasuje, ale ocenianie samochodu po osiągach na papierze, ma niewiele wspólnego z wrażeniami z jazdy. Lepiej się przejechać i wtedy wybierać.
  14. Zima ciąg dalszy... http://i66.tinypic.com/110x30x.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.