Skocz do zawartości

Wojtec1987

Zarejestrowani
  • Postów

    191
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1997
  • Lokalizacja
    Starogard Gdański
  • Zawód
    operator maszyn

Osiągnięcia Wojtec1987

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Podbiję temat, sam błąd : 8 ignition circuit 4 -> side airbag left Za co odpowiada ? Gdzie szukać przyczyny ?
  2. Jeżeli ktoś ogarnie to w aucie przed liftem, byłbym wdzięczny za tutka i dokładne opisy co trzeba dołożyć. Tzn sam tempomat, bo radio to bułka z masłem (20 minut roboty)
  3. Wojtec1987

    E39 sprezarka klimy

    Odkopię temat, u mnie jest dziwna sprawa, mianowicie od razu po zapodaniu klimy sprężarka strasznie hałasuje, po jakichś 30 sekundach się uspokaja, i dodam że tylko w upały, jak jest ok 20 C to jest cisza, co w niej umiera ? Pasek i rolka napinająca nowe.
  4. Walka z lampami dzisiaj zakończona sukcesem :) Nie bawiłem się w żadne programowanie bo mam przetwornice,więc w każdej chwili mogę wrócić do ori lamp. Ale nie obyło się bez niespodzianek, najpierw nie działały ledy, okazało się że przetwornice są przypisane do danej lampy, nie można ich zmieniać miejscami ponieważ wtedy nie działają , następnie w prawej lampie nie palił się 1 pasek, już myślałem że lampa do wymiany, ale po montażu na "gotowo" wszystko działa jak należy :) Z lewej strony zrobiliśmy otwór w budzie tak jak proszą o to tutki w necie, co chwilę szlifowanie/cięcie/dopasowywanie : http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0853_zpsqk0e9u8j.jpg Zeszło nam co najmniej półtorej godziny na tą lampę, z drugiej strony zauważyliśmy że nic nie trzeba ciąć, wystarczy trochę "wbić" do środka budę i wszystko pasuje bez rozwiercania ! Jedynie szlif lampy. http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0854_zpsxevqnctp.jpg http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0855_zps2i5jbagi.jpg http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0856_zpsmz4onilt.jpg Tak było: http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/DSCF8292_zpsccl0uvu6.jpg A tak jest : http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0859_zpsec5uhp7c.jpg Lampy szczelne na oryginalnych uszczelkach, żadnego silikonu, wszystko idealnie dopasowane,tak jak piszesz ,uszczelka oryginalna w zupełności wystarczy, sprawdzone na myjni od razu po montażu :twisted: A w ten sposób zamontowałem przetwornice : http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0860_zpsuql44522.jpg
  5. Właśnie tego się boję że po docięciu będzie się lała woda do środka, jutro montaż :)
  6. Ma ktoś jakieś foty jak wyglądają lampy z polifta od tyłu te w których nie trzeba docinać plastiku ?
  7. Jak podpiąłeś przyciski z I/0 przecież one są z polifta i nie będą pasowały do taśmy przed liftem
  8. Panowie, mam pewne pytanie, będę w niedługim czasie zajmował się uruchomieniem multi, mam już taśmę o której piszę autor w 1 temacie na 10 pinów ... teraz pytanie, czy bez problemu da się ją zamontować do przed lifta z 1997r ? Obiło mi się o uszy że podobno w przed lifcie jest zupełnie inna taśma, jakaś w manetkach ??
  9. Panowie, dorwałem przetowrnice z kostkami do lamp po liftowych tylnych :) Teraz do was pytanko, skoro mam te przetwornice muszę mimo wszystko podpinać przewody w samej lampie ? Wydaje mi się że po to są przetwornice , abym nic nie musiał przerabiać, ale wolę się upewnić ...
  10. To jest konkretna odpowiedź, mam też cichą nadzieję że przestanie rzęzić sprężarka od klimy jak jest gorąco, może to rolka od napinacza ...
  11. Nie mam zamiaru oszczędzać na czymś takim jak pompa wody ... czy SKF ma ten metalowy wirnik o którym piszecie ?
  12. Termostat wymieniałem jakieś 2 lata temu, nie ma problemów z temperaturą ... trzyma pion Byłem dziś u mechanika swojego i stwierdził że mam mechaniczny napinacz i nie mam rolki prowadzącej ... pompa wody---alternator---pompa wspomagania---koło pasowe --- napinacz --- pompa wody Zgadzałby się opis z tym : http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_1447-naped-pasowy-pompy-wodypradnicy/vBU28701 Jakiej firmy brać paski ? Mogą być conti ? rolki i napinacze wezmę chyba luk/ina ... wolałbym skf ale nie widzę nigdzie kompletów :evil:
  13. Panowie ... od pierwszych dni jak zaczęły się mrozy coś zaczęło mi ćwierkać pod maską, strasznie mnie to denerwuję jak wysiadam z auta gdy silnik pracuję, mam w związku z tym kilka pytań : Co jest rutyną przy wymianie pasków ? Bo je chcę też wymienić, tzn jakie rolki trzeba też wymienić, które mogą piszczeć ? Jedną/dwie czy jest ich więcej ? Na pewno dwie napinające, ale przy okazji zmienić jakieś jeszcze ? czy na razie te 2 tylko ? Wymieniamy same rolki czy z mechanizmem naciągającym ? Jaki jest u mnie mechanizm, hydrauliczny czy mechaniczny? Jakieś zamienniki dają radę ? Te same pytania tyczą się pompy wody ... tu cena z aso może powalić, więc jakiej firmy zamiennik ? Podejrzewam że jeśli nie te rolki to może być pompa wody... więc przy okazji zmiany pasków zmieniłbym ją e39 523i 1997r
  14. Jak wygląda ? Tak: http://allegro.pl/bmw-3-5-e36-e39-sterowanie-multifunkcja-tempomat-i4902076044.html Czy tak : http://allegro.pl/bmw-e46-e39-z3-p-przyciski-sterowanie-multifunkcja-i4910310642.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.