dmkj
Zarejestrowani-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e46 2002 1.8
-
Lokalizacja
Tarnów
Osiągnięcia dmkj
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Narazie sprawdzę jeszcze ciśnienie oleju
-
N42 - falujące obroty, niepokojące dźwięki, pomocy...
dmkj odpowiedział(a) na militariusz temat w E46
nie wiem ile moj temat ma wspolnego z twoim ale u mnie przy porannym rozruchu doszły jeszcze strzały dochodzące z okolicy silnika pojawiają się dokadnie gdy silnik pracuje już z 10 sekund , 3-4 strzały i cisza . -
Witam z racji tego ze mam prawie identyczny problem napisalem w tym temacie 1 rok temu zaczął się problem z moją bmk-ą ( 1.8 n42 z gazem ). Problem pojawił się kiedy temperatura powietrza spadała poniżej zera . Samochód po dopaleniu nie pracował na jeden cylinder , błędy wskazywały na wypadanie zapłonu cylinder 3 . Objawy po odpaleniu to nierówna praca silnika i zapalająca się kontrolka check . Po długiej walce z usterką i kilku nieudacznych wizytach u pseudo mechaników , wymienieniu większości czujników , filtrów i innych niepotrzebnych rzeczy . Na własną rękę zmierzyłem kompresję okazało się ,że 1 z 4 cylindrów ma tylko 6 barów . Diagnoza była oczywista - głowica . Oddałem samochód do Krakowa ( phantom ) panowie stwierdzili - remont głowicy .... i tak się stało w maju bunia poszła na stół operacyjny . Przyszła szczegółowa diagnoza : auto miało cofany licznik o 10000 tys czego wynikiem były pogięte zawory , głowica niby w fatalnym stanie , ślizg napinacza łańcucha rozrządu wszystko do wymiany kosztorys mówił o 3800 zł . Jak się okazało koszty tak jak apetyt w czasie jedzenia wzrosły w cenie ostatecznej do 4250 zł . auto po 3 tygodniowej rehabilitacji odebrałem w czerwcu . Wreszcie w moim domu zapanował spokój zniknęły tabletki na uspokojenie . Koszty ogromne ale świadomość w dodatku zapewniana przez serwis były warte . Po niespełna 5 miesiącach koszmar powrócił nie wiedziałem czy naprawa do końca nie była snem . Okazało się ,że pojawiły się identyczne błędy i usterki jak z przed naprawy . Oddałem samochód ponownie do serwisu na gwarancji . Po kilku dniach zabrałem do domu , mrozy ustały i auto pracowało poprawnie ,miesiąc temu kiedy temp otoczenia spadła ponownie do temp minusowej samochód wrócił jak bumerang do Phantoma 3 tygodnie pózniej czyli przed wczoraj zabrałem samochód z nieusuniętą usterką panowie rozłożyli ręce twierdząc ,że wszystko co mieli zrobić sprawdzić nie przyniosło pozytywnego efektu kazali tylko uszczelnić pokrywę filtra oleju bo jak twierdzili tamtędy dostaje się lewe powietrze . Pokrywa uszczelniona jednak problem nadal jest ..... Dziś przy porannym rozruchu doszły jeszcze strzały dochodzące z okolicy silnika pojawiają się dokadnie gdy silnik pracuje już z 10 sekund , 3-4 strzały i cisza to samo było przed remontem .
-
Wizyta u rzeczoznawcy okazała się zbędna gdyż przyniosła by dodatkowe wysokie koszty związane z wyjściem głowicy . Pozostaje już tylko zająć się problemem samemu i ewentualnie zakupić skarbonke na nowy silnik :'(
-
viewtopic.php?f=69&t=117886 Witam 1 rok temu zaczął się problem z moją bmk-ą ( 1.8 n42 z gazem ). Problem pojawił się kiedy temperatura powietrza spadała poniżej zera . Samochód po dopaleniu nie pracował na jeden cylinder , błędy wskazywały na wypadanie zapłonu cylinder 3 . Objawy po odpaleniu to nierówna praca silnika i zapalająca się kontrolka check . Po długiej walce z usterką i kilku nieudacznych wizytach u pseudo mechaników , wymienieniu większości czujników , filtrów i innych niepotrzebnych rzeczy . Na własną rękę zmierzyłem kompresję okazało się ,że 1 z 4 cylindrów ma tylko 6 barów . Diagnoza była oczywista - głowica . Oddałem samochód do Krakowa ( phantom ) panowie stwierdzili - remont głowicy .... i tak się stało w maju bunia poszła na stół operacyjny . Przyszła szczegółowa diagnoza : auto miało cofany licznik o 10000 tys czego wynikiem były pogięte zawory , głowica niby w fatalnym stanie , ślizg napinacza łańcucha rozrządu wszystko do wymiany kosztorys mówił o 3800 zł . Jak się okazało koszty tak jak apetyt w czasie jedzenia wzrosły w cenie ostatecznej do 4250 zł . auto po 3 tygodniowej rehabilitacji odebrałem w czerwcu . Wreszcie w moim domu zapanował spokój zniknęły tabletki na uspokojenie . Koszty ogromne ale świadomość w dodatku zapewniana przez serwis były warte . Po niespełna 5 miesiącach koszmar powrócił nie wiedziałem czy naprawa do końca nie była snem . Okazało się ,że pojawiły się identyczne błędy i usterki jak z przed naprawy . Oddałem samochód ponownie do serwisu na gwarancji . Po kilku dniach zabrałem do domu , mrozy ustały i auto pracowało poprawnie ,miesiąc temu kiedy temp otoczenia spadła ponownie do temp minusowej samochód wrócił jak bumerang do Phantoma 3 tygodnie pózniej czyli przed wczoraj zabrałem samochód z nieusuniętą usterką panowie rozłożyli ręce twierdząc ,że wszystko co mieli zrobić sprawdzić nie przyniosło pozytywnego efektu kazali tylko uszczelnić pokrywę filtra oleju bo jak twierdzili tamtędy dostaje się lewe powietrze . Pokrywa uszczelniona jednak problem nadal jest ..... Na obecną chwilę jestem umówiony z rzeczoznawcą , który powie mi czy winny jest phantom czy ten typ tak ma......Macie jakieś pomysły co jeszcze można zrobić
-
BMW serwis phantom Kraków nie polecam panowie skasowali mnie na 4250 zł za remont głowicy i po 4 miesiącach.problem jest taki sam auto wróciło na gwarancję a panowie rozlozyli ręce mówiąc że nie ich wina więcej opiszę w nowym temacie
-
Panowie powiedzcie mi czy trzeba jakies specjalne klucze do wymiany tych uszczelek ? zaklad który by mi to zrobił powiedział 300 zł i chce to zrobic sam
-
inpa -rzuty ekranu , instalacja
dmkj odpowiedział(a) na dmkj temat w inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss
Z tego miejsca chciałbym gorąco podziekowac koledze Din76 za zainteresowanie i pomoc w instalacji bardzo rozszerzonej :) -
inpa -rzuty ekranu , instalacja
dmkj odpowiedział(a) na dmkj temat w inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss
Wielkie dzieki za zainteresowanie , poszlo na pw :) -
inpa -rzuty ekranu , instalacja
dmkj odpowiedział(a) na dmkj temat w inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss
Skoro nie został usunięty to napisze tu kolejny post. Potrzebuje pomocy przy zainstalowaniu inpy . Nie wiem co się stało program przestal działac . Potrzebna osoba ,która zainstaluje mi to zdalnie :( -
okazało się ,że wadliwy był interfejs po wymianie na nowy wszystko działa , temat można usunąć
-
Witam wszystkich zainteresowanych tematem : ręce mi już opadły , nie mam sił i pieniędzy na kolejne wyprawy do niespecjalistycznych mechaników dlatego postanowilem ,że kolejna diagnoza bedzie wywodzić się od stacji , która ma logo Bmw .Wybór padł na Kraków i stąd też pytanie do was : które aso polecacie M-cars czy Phantom , moze doradzicie coś innego sprawdzonego gdzie z portfela nie zniknie 1000 zł a slowa mechanika nie będą kończyły się " .. na 90 % obstawiam ...." muszę mieć pewność ,że pieniądze które wydam będą dobrze wydane a diagnoza będzie 100% ...
-
Witam co możecie powiedzieć o tym filmiku , w tle slychac strzały dochodzace z okolic silnika https://www.youtube.com/watch?v=X6XctpqDI_Q
-
Witam wszystkich mam następujący problem z inpa : dzieją się z nią identyczne problemy jak na tym filmiku wina leży po stronie kabla czy samego programu ?
-
inpa -rzuty ekranu , instalacja
dmkj odpowiedział(a) na dmkj temat w inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss
Temat nieaktualny .mozna usunąć