Skocz do zawartości

moskal75

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O moskal75

  • Urodziny 04.05.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 3.0 d 2002r.

Osiągnięcia moskal75

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ja z kolei słyszałem z kilku źródeł, że wentylator klimatyzacji powinien załączyć się przy każdym włączeniu klimy. Ja u siebie też miałem padnięty wentylator. Wymieniłem na nowy i okazało się, że na początku załączał się przy każdym włączeniu klimatyzacji a teraz chodzi w kratkę... komputer pokazuje mi błąd wentylatora.... dziwne i już sam nie wiem co może być przyczyną. Z resztą nie tylko ja nie wiem- elektromechanicy, elektrycy, spece od klimatyzacji rozkładają ręce i każdy twierdzi, że najprawdopodobniej przyczyną jest wadliwy nowy wentylator. Zanim jednak kolejny raz rozbiorę cały przód i wyjme wentylator chciałbym dowiedziec się, czy może Wy szanowni forumowicze wiecie co może powodowac takie zakłócenia w pracy wentylatora klimatyzacji? pozdrawiam
  2. właśnie sprawdziłem- słychać pracę silniczka, słychać też "buczenie" jak kręce pokrętłem, jednak światła niereagują, przy światłach ostatni raz grzebałem z miesiąc temu- podkręciłem w pionie do góry, bo za blisko świeciły. Mam wrażenie, że ten stan jest od wczoraj odkąd opuściłem maskę, bo sprawdzałem poziom oleju. Nie wiem czy to mogło mieć jakiś wpływ
  3. witam, mam taki problem. Od wczoraj nie działa mi regulacja świateł- światła nie reagują na kręcenie pokrętłem. Dodatkowo zawsze słyszalne i widoczne było poziomowanie się świateł podczas uruchomienia silnika i włączania świateł. Zacząłem od szukania bezpiecznika, ale nie wiem który to może być. Obstawiałem bezpiecznik 9,32 ale są sprawne, czy macie może jakieś sugestie?
  4. Ok, Panowie dzięki za info. Dam znać czy czuć różnicę po tych wszystkich zabiegach
  5. W zależności od chęci i zasobności portfela. :norty: hehe oprócz zasobności portfela istnieje zdrowy rozsądek. W przyszłym tygodniu jadę do mechanika w celu przeczyszczenia kolektora i filterków na elektrozaworach. Czy oprócz czyszczenia EGR, wymiany odmy, czyszczeniu kolektora i wspomnianych wyżej filterków zalecacie jakieś dodatkowe czyszczenie? Przebieg 227 tyś km, pozdr
  6. Dziękuję za odpowiedź. Dzwoniłem nawet do BMW auto Rawski w Markach i tam mi powiedzieli, że wszystkie silniki posiadają, że po 200 tyś powinna nastąpić wymiana całego kolektora za 1600zł+ robocizna. Trochę mnie to przeraża, ale skoro w M47 klapek brak, to luz. Zastanawiam się tylko czy ne należałoby go przeczyścić tak jak EGR, pozdrawiam
  7. Witam, próbuję ustalić czy moje BMW jest wyposażone w owe klapki. Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Posiadam silnik M47, z 06.2001 r. 136KM. Czy ktoś podpowie? dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.