Skocz do zawartości

unkes

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest: F30 330i '18
    było: F31 320D '14, E91 320D '08
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia unkes

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Profesjonalna sesja to nie jest, ale coś już widać :) http://i.imgur.com/DjWMLMV.jpg http://i.imgur.com/GYbVe6O.jpg Podoba mi się tak jak jest, myślałem pierwotnie jeszcze nad progami M Performance i dokładką z przodu, ale póki co zostawiam jak jest.
  2. Jeszcze w temacie ED, miałem kiedyś E91 z kagańcem na 163 KM i nie udało się tego zdjąć za pomocą zwykłego kodowania. Skończyło się programem na ~200 KM, polecam taki zabieg :)
  3. Muszę wreszcie fotki porobić, auto zupełnie inaczej wygląda :) Wjechały jednak 442M, dodatkowo z tyłu czarny spojler i dyfuzor. Naprawdę fajnie całość wygląda.
  4. Dużo zależy wg mnie od wersji. Miałem F31 pre-LCI na zwykłym zawiasie, felgach 18 cali i klasycznych oponach (Continental PremiumContact) i rzeczywiście był niedosyt jeśli chodzi o prowadzenie. Szczególnie po przesiadce z E91 na sprężynach Eibach. Dodatkowo ciągle sprawdzałem czy szyby mam pozamykane :) Teraz mam F30 LCI na zawiasie M-Sport, felgi 19 cali i opony RFT i jest o niebo lepiej. Uważam, że jako takie auto daily kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem jest idealnie wyważony. Wyciszenie w LCI też bardzo na plus. Alfą Giulią jeździłem, bardzo mi się podobała (układ kierowniczy!) ale rabaty na nią nawet nie zbliżały się do tego co można było dostać na F30.
  5. unkes

    G20 330e 2019

    Fajnie jakby zrobili G21 330e, w F30 mikry bagażnik hybrydy dość mocno ograniczał jej praktyczne zastosowanie.
  6. Super auto, gratuluje! Taki bardziej lux niż sport, przynajmniej wizualnie (bo pod maską to wiadomo :8) ) Mi też się 405M mega podobają, ale jednak na nasze drogi bym się nie odważył ich założyć.
  7. Tak sobie myślę na głos ;) zawsze jest opcja, że ktoś przerabiał np. temat kół z F80 w F30 i napisze że to bez sensu.
  8. Tylko na gwarancji chip odpada niestety :/ Gdyby nie było to już dawno bym zadziałał :) Mam zagwozdkę o felgi, najbardziej podoba mi się coś takiego, fabryczne koła od M2/M3/M4: http://i.imgur.com/821cbQU.jpg Problem w tym, że są trochę za szerokie do F30, trzeba by tak naprawdę albo skompletować 4 przody o szerokości 9 cali, albo pójść w repliki (chińskie). Oba podejścia mają swoje wady :) Z fabrycznych albo 403M: http://i.imgur.com/ETIBqf8.jpg Albo 442M: http://i.imgur.com/BN32Hnq.jpg
  9. W momencie gdy zamawiałem nie było jeszcze cenników G20, rabaty też mniejsze. Podejrzewam, że realnie okolice 20-30k zakładając zakup u brokera.
  10. Dzięki! Nad felgami długo się głowiłem, jest to temat z którym ewidentnie mam problem :) W tej chwili skłaniam się w kierunku fabrycznych 442M, fajnie gra z tym kolorem. Wrzucę foto jak już będzie stała na lepszych kołach ;) Mam jeszcze spojler w czarnym połysku, ale nie do końca jestem przekonany czy zakładać. Poczekam na felgi, zobaczę jak to razem będzie wyglądać. Co do silnika to na gwarancji tuning trochę lipny chyba? Da się coś w ogóle zrobić? Są sensowne boxy?
  11. Cześć, wrzucam swoje 330i z małym opóźnieniem. Nie planowałem zakupu nowego auta, ale rabaty były fajne na koniec produkcji F30 więc się skusiłem ;) Poprzednio długo jeździłem E91 320d po chipie, później przez rok F31 320d, ale jakiś niedosyt pozostawał. Założenia były proste: 330i, RWD, sportowy automat, m-pakiet. Rozkodowany VIN niżej: VIN WBA8A71020AE73545 Prod. Date 2018-09-21 Type 330I (EUR) Series F30 (3 Series) Body Type LIM Steering Left Hand Drive Engine B48O Displacement 2.00 Power 185kw / 252hp Drive HECK Transmission Automatic Colour ALPINWEISS 3 (300) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ KONTR.BLAU (LCNL) Editions And Packages P337A M Sports Package S704A M Sports Suspension S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package P7LFA Modell M Sport S7NHA BMW Service Inclusive Comfort And Interior Equipment S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S431A Interior Mirror With Automaticdip S465A Throughloading System S481A Sports Seat S493A Storage Compartment Package S4AEA Armrest Front Retractable S4NEA Blowby Heater S4WFA Alu Hexagon Matt Blue Accent Multimedia S676A HiFi Speaker System S698A AreaCode 2 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6NWA Phoning With Wireless Charging S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment S6WDA WLAN Hotspot Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S521A Rain Sensor S534A Automatic Air Conditioning S544A Cruise Control With Brake Function S563A Light Package S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5DAA Passenger Airbag Deactivation S5DCA Rearseat Headrests Folding S548A Kilometercalibrated Speedometer S5A2A LED Headlight Wheels And Drive S21BA BMW LA Wheel M Double Spoke 441 S230A Extra Package EUspecific S258A Tire With Runflat Functionality S2PAA Wheel Bolt Retainer S2TBA Sport Automatic Transmission S2VBA Tire Pressure Display S216A Hydro Steeringservotronic Environment And Safety S302A Alarm System S320A Deleted Model Lettering S3DZA Delete Extra External Lettering S8A1A Language Version Polish S8ATA Onboard Vehicle Literature Polish S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8R9A Refrigerant R1234yf Individual Equipment S760A High Gloss Shadow Line S775A Headlining Anthracite Other Equipment S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1DEA Exhaust Emission Standards EU6 RDE S9AAA Outer Skin Protection S1CBA CO2 Package Fotki przy odbiorze: http://i.imgur.com/iDNcyfz.jpg http://i.imgur.com/2CwRo6D.jpg Na dzień dobry auto zostało zabezpieczone powłoką Gyeon Q2 MOHS, lakier + felgi. Wymieniłem też już nerki na czarne. W tej chwili do zrobienia: * wymiana felg na 19 cali * dodatki m-performance (splittery przód i dyfuzor tył na pewno, zobaczymy jeszcze czy wjadą progi/lotka na klapę) Wrażenia po przesiadce z F31 320d bardzo pozytywne. Moc i kultura pracy silnika zdecydowanie na plus, auto na mpakietowym zawieszeniu wreszcie prowadzi się tak jak powinno. Różnica w spalaniu stosunkowo niewielka, jak dla mnie naprawdę warto (szczególnie że cennikowo 320d i 330i właściwie tak samo stoi). Po wymianie kół wrzucę jakieś lepsze foto ;) Pozdrawiam!
  12. W Giulii rzeczywiście widać delikatne ruchy maski powyżej 160 kmh, ale szczerze mówiąc nic strasznego. Podobno dlatego że jest z aluminium. Gdyby mi ktoś o tym nie powiedział pewnie nie zwróciłbym uwagi. Swoim F31 też nie zauważyłem podejrzanych ruchów, a rozbujałem ją do 220 kmh. Więcej raczej nie chciała, o dziwo E91 320D nawet bez chipa lepiej bujało się przy dużych prędkościach. A z chipem to już okolice 240 kmh były. Leciałem też 210 kmh Giulią (po niemieckiej autostradzie ;)) wersją 200 KM i było bardzo stabilnie. Żona która na co dzień nie ciśnie też na jeździe próbnej złapała się że robi łuki po 140-150 kmh, auto buduje dużą pewność siebie. W wersji QV 510 KM maska ma podobno jakieś wloty powietrza, które ją dociskają i nie ma tego efektu, ale nie jeździłem więc ciężko mi potwierdzić. @Marvik, moim pierwszym wyborem było 335i ale szczerze mówiąc niekoniecznie mam ochotę przechodzić przez proces zakupu takiego auta używanego, niestety duża szansa wdepnięcia na minę.
  13. Dzięki, gość w tym artykule poszalał z tapicerką :) Zdaję sobie sprawę z utraty wartości i pod tym względem na pewno wziąłbym BMW. Ale nie chcę auta wykupować po wynajmie, założenie jest takie żeby je zwyczajnie zwrócić i się nie przejmować. Jeździłem też wersją 200 KM i też spoko jeździ. Fabryka tam podobno daje gifty w okolicy 20-30 KM, a te ~220 KM przy masie w okolicy 1400 kg dobrze sobie daje radę z autem. Szkoda, że Veloce nie można wziąć w Europie z napędem na tył, w stanach mają taką opcję. Zawsze te 100 kg mniej.
  14. Cześć wszystkim, Mam dylemat jak w tytule. Od paru lat śmigam BMW, najpierw E91 320D po chipie, teraz F31 320D, ale jednak apetyt rośnie na benzynę :) Byłem w sumie zdecydowany na 330i, szczególnie że przed premierą G20 są całkiem fajne rabaty. Ale jakoś przypadkiem trafiłem na ciekawą ofertę Giulii Veloce w wynajmie długoterminowym, przejechałem się i mam sporą zagwozdkę. F30 330i 252 KM M-Pakiet, automat, skonfigurowane na ~230 000 zł (wg konfiguratora) + znane i lubiane :) + znacznie lepsze multimedia (navi pro, wielofunkcyjne zegary) + lepsze audio + funkcjonalność/praktyczność (np. miejsce z tyłu) + nieco mniejsze spalanie + mniej awaryjne? bardziej kompetentny serwis? + żonie bardziej się podoba :D Giulia Veloce 280 KM, automat, skonfigurowana na ~230 000 zł (wg konfiguratora) + nieco mocniejszy silnik + lepsze prowadzenie? + przyjemniejsze wnętrze + lepsze wyciszenie + android auto + mniej ich jeździ W tej chwili skłaniam się w kierunku Giulii, ale zastanawiam się czy ktoś może stał przed podobnym wyborem i jaką podjął decyzję? Oba auta miałyby być nowe, w wynajmie długoterminowym z pakietem serwisowym, na gwarancji. Nie interesuje mnie więc wartość odsprzedaży czy koszt napraw. Choć byłoby dobrze gdyby auto jeździło a nie np. stało w serwisie i czekało na części. Pozdrawiam
  15. Mam N47, wymieniałem rozrząd jakieś półtora roku temu i spokój od tego czasu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.